Jump to content
moreli

2,0HDi x 2,2HDi

Recommended Posts

Zdravím, plánuji koupi P406 sedan, r.v. 2003 a výš, dovoz francie, ale jediné v čem zatím nemám moc jasno je motor. Chci diesel, 66kw je slabé.

Nabízí se tedy varianty 2,0l 80kw a 2,2l 98Kw.Auto jezdí převážně v jednom až ve dvou lidech.Nejsem nijak agresiví řidič, ale na dálnici bych chtěl mít pod plynem nějákou výkonovou rezervu.

Samozřejmě důležitá je spotřeba, potom provozní náklady - hlavně mě děsí u toho motoru 2,2l FAP filtr. Dosud jezdím s Opelem Vectra 2,0i 100KW, výkon stačí, spotřeba 8.4l/100km, ale už se pomalu zacíná rozpadat. Zatím u mě převažuje dvoulitr 80kw.

Prosím ty, kteří mají zkušenosti s těmito motory-spotřeba, poruchy,... aby mi buď ten dvoulitr rozmluvili nebo potvrdili.

děkuji

[upravil dne 2.12.07 moreli]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud chceš, aby motor vydržel, tak samozřejmě bez chipu. Jinak 2003 bude mít FAP na 90% i ta 2,0, jen díly se Ti budou shánět líp - je rozšířenější.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Michal.B

Mam 2,0HDI sice 66kw(přístě aspoň těch 80kw) 99r.v najeto 210tis.km a zatim spokojenost spotřeba kolem 5L,spotřeba oleje 0L

no ta spotreba je dost zavadejici , predpokladam ze v tom je 0km dalnice a do par km mesto ? takze jen jizda po okreskach do 90kmh ... dle me je realne pocitat u 2,0Hdi 6,5 litru nafty pri rozumne jizde mesto/dalnice

tak jezdim s 1,4Hdi za 4,1 litru ale jen okresky a v lete. Jinak kdyz jedes po dalnici 130-150 a k tomu das mesto tak se dostavas uplne jinam ... ja napr. na 5,6 - 5,8 litru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam 2003 Sport pack 2,2HDI a sem s motorem spokojenej(ja mam 6,4l),to co se muze pos... je i na 2,0, jasne ber 2,2 -je tam 16V,dva vyvazovaci hridele-proto ten tah odspodu a klidny chod,tady mas neco o nem - http://bredik.euweb.cz/607.htm

-jsou vetsinou v plny palbe -ja-hudba(zesik,changer),šibr,kuze,16 ouragan atd

-chip neber to zvysi vykon ,ale neda ten klidny chod

-dily jsou dostupny a cenove podobny s 2,0 , zas tak malo jich neni jsou i v 607

Proste pokud jde o me mas rozhodnuto:D a ted uz jen vybrat barvu.:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.2HDi ST Sport rv. 2001 maximal spokojenost...:super

Taky bych nečipoval 2.0HDi, apropo jestli jezdíš 100kW Vectrou...aby Ti pak nechyběl výkon na který jsi zvyklý....

Sportřeba léto cca 6,2 l, zima cca 6,9l...

Díly jsou opravdu na relativně stejné cenové hladině...:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak tohle jsem resil asi pred 3 mesici. A nakonec jsem zvolil 2,0 HDI.

Mel jsem 1,9TD v kombi byla fajn, ale slaba a na dalnici strasne papala tocil jsem kolem 3500 pri 130km/h. Ted tocim necelych 3000 a spotreba je 5,6 nateto od zari 5000km mam to v kombiku.

Proc ne 2,2 ma to o 1 litr vetsi spotrebu a ta 2,0 HDI staci. pokud nezavodis na predjeti je tam vzdy dost vykonu, ale to je vec nazoru.

Jinak jezdim 60procent kratsi cesty 25km tam a 25 zpet pres kopce a serpentyny

20procent mesto a 20 Dalnice

maximalka je u me 170 (co jsem jel) ale asi by sla vic, zatim jsem nezkousel.

pravdou je ze 2,2 jsou v plne palbe, otazkou je zda potrebujes treba kuzi pro me to je spis minus.

Kazdopadne a na tom se snad vsichni shodneme 406 je super auti.

At uz se rozhodnes jakkoliv.

Hodne stastnych kilometru:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ja by som to lepsie nenapisal..:):potlesk

Původně zaslal: lumpma

Tak tohle jsem resil asi pred 3 mesici. A nakonec jsem zvolil 2,0 HDI.

Mel jsem 1,9TD v kombi byla fajn, ale slaba a na dalnici strasne papala tocil jsem kolem 3500 pri 130km/h. Ted tocim necelych 3000 a spotreba je 5,6 nateto od zari 5000km mam to v kombiku.

Proc ne 2,2 ma to o 1 litr vetsi spotrebu a ta 2,0 HDI staci. pokud nezavodis na predjeti je tam vzdy dost vykonu, ale to je vec nazoru.

Jinak jezdim 60procent kratsi cesty 25km tam a 25 zpet pres kopce a serpentyny

20procent mesto a 20 Dalnice

maximalka je u me 170 (co jsem jel) ale asi by sla vic, zatim jsem nezkousel.

pravdou je ze 2,2 jsou v plne palbe, otazkou je zda potrebujes treba kuzi pro me to je spis minus.

Kazdopadne a na tom se snad vsichni shodneme 406 je super auti.

At uz se rozhodnes jakkoliv.

Hodne stastnych kilometru:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Michal.B

Mam 2,0HDI sice 66kw(přístě aspoň těch 80kw) 99r.v najeto 210tis.km a zatim spokojenost spotřeba kolem 5L,spotřeba oleje 0L

věřím, mám r.v.99/80kW, (koupeno nové v CR) najeto poctivých 141kkm, nemám PP, tak měřím kolik najedu od plné do plné a průměrný nájezd na nádrž je 1100-1250km, což znamená cca 5,5-6,2l/100km, záleží na tom, jak stojím v kolonách, tam to žere víc. Denně jezdím 70km (Mukařov-Říčany-dálnice-Pha Podolí-PhaAlbertov a zpět)kdo to zná tak ví, jak to vypadá v okolí Říčan, žádná plynulá jízda. Je ovšem pravda, že jezdím 90% sám. Naftu beru od Makra nebo Hypernova, ob nádrž dávám VIF, v zimě pokaždé.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten motor mel oceneni motor roku a to se nedava zadarmo. Hdi bych bral zas 2,2 da se i za 6l. Jestli chces jezdit vylozene na spotrebu kup si TDI. Ani jeden motor neni spatny,vyber si podle auta jako celku, klidne 2,2 nebo 2,0.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od dubna mám 2.0 HDI Kombi, r.v. 12-2003 ( zvláštní je, že FAP nemám a asi je to štěstí :)) a osobně jsem zatím spokojen. Např. včera jsem nechával dělat motor.olej + filtry, převodový olej, obě gufera a levý čep řízení vše za 4900kč. Servis není samozřejmě značkový. Olej měním po 20000km. Ihned po nákupu auta jsem nechával dělat rozvody + všechny náplně za cenu cca 10000kč. Jinak už nic. Teď jezdím podle pc za 6,5. V létě tak 5,5 - 6,2. Jediné co mě vadí je skřípání plastů v inter. Auto je dovoz a bylo krásně tiché. Bohužel naše silnice. . . . . :grr Svezení je příjemně měké, ale na sportování to moc není. Jo zapoměl jsem: momentálně řeším zatékání do auta přes šíbr + zanesený odtokový kanálek, ale za to si asi můžu sám:mad: Tak přeji štastnou volbu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mám od júla sedan 406 2.0 HDi 80kW, r.v. 2004 (prvé uvedenie do prevádzky) a tiež som spokojný. Samozrejme po kúpe nasledovala výmena rozvodov a pod. prvotné investície, a tiež nemám (čuduj sa svete a našťastie...:D ) FAP. Auto je z dovozu. Čo mi trochu vadí je takisto ten škrípot plastov vnútri. Spotreba meraná cca 6,3 litra. Ináč je to krásne a pohodlné auto (to by bolo asi pre každého, čo po 9 rokoch prejde z Feldy...:D ), 2,2 je výkonnejšia, ale mne tých 80kW mne úplne postačuje, nejazdím F1, ale keď potrebujem predbehnúť tak nie je problém...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honza z Nera - s tim ,že - "ale na sportování to moc není" nemuzu souhlasit,aspon u me verze Sport. Prijemne me prekvapilo chovani v zatackach-cekal jsem ze to bude vic tahat ven,na letnich 205/55 R16 to sedi super,zimni 195/65 R15 taky dobry. Rízeni presne,razeni taky,vedeni sedacek je supr-kuze/latka, a motor, ten je jak RAKOSNÍČEK - normalne je usporny,ale jak padne plyn dolu začnou se dít věci.:mrk a nejradsi ma kopec se dvema pruhy nahoru:D neboť "Jeho revírem je dálnice,jeho tempo je vražedné":D

Zkratku HTP si muj lefa preklada Hned To Predjed, a nemuzu ho naucit, at je na ty maly schade hodnej.:mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam od marca HDi 2.0 a uplna spokojnost....bolo to kupovane na Slovensku od prveho majitela, v zime nejazdene, tankovane iba na Shell a servisovane iba v Peugeot servise....po 20000 km som menil akurat olej a filtre...ako vravim, uplna spokojnost

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: p406b

Honza z Nera - s tim ,že - "ale na sportování to moc není" nemuzu souhlasit,aspon u me verze Sport. Prijemne me prekvapilo chovani v zatackach-cekal jsem ze to bude vic tahat ven,na letnich 205/55 R16 to sedi super,zimni 195/65 R15 taky dobry. Rízeni presne,razeni taky,vedeni sedacek je supr-kuze/latka, a motor, ten je jak RAKOSNÍČEK - normalne je usporny,ale jak padne plyn dolu začnou se dít věci.:mrk a nejradsi ma kopec se dvema pruhy nahoru:D neboť "Jeho revírem je dálnice,jeho tempo je vražedné":D

Zkratku HTP si muj lefa preklada Hned To Predjed, a nemuzu ho naucit, at je na ty maly schade hodnej.:mrk

dobre stým HTP :D:D:D ...............koza v 406 sa mi osobne nepaci.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: marisw

Původně zaslal: p406b

Honza z Nera - s tim ,že - "ale na sportování to moc není" nemuzu souhlasit,aspon u me verze Sport. Prijemne me prekvapilo chovani v zatackach-cekal jsem ze to bude vic tahat ven,na letnich 205/55 R16 to sedi super,zimni 195/65 R15 taky dobry. Rízeni presne,razeni taky,vedeni sedacek je supr-kuze/latka, a motor, ten je jak RAKOSNÍČEK - normalne je usporny,ale jak padne plyn dolu začnou se dít věci.:mrk a nejradsi ma kopec se dvema pruhy nahoru:D neboť "Jeho revírem je dálnice,jeho tempo je vražedné":D

Zkratku HTP si muj lefa preklada Hned To Predjed, a nemuzu ho naucit, at je na ty maly schade hodnej.:mrk

dobre stým HTP :D:D:D ...............koza v 406 sa mi osobne nepaci.....

no tak ja uz ani auto bez koze nechcem....neviem, proste mam rad ten luxus a zvykol som si:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×