Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Vti 1,4 140 tis. km.


zingali

Recommended Posts

Auto bez závad, bez koroze, motor pořád stejně spolehlivý. Proběhla výměna původních tlumičů a tyček stabilizátoru. Tyčky už měly vůli.  Tlumiče  - levý přední  KO  horní uložení, které cca 4 roky vrzalo a nakonec začalo pěkně chrastit.  Podvozek byl už měkčí, na nerovnostech klepal a hlavně předek se příčně houpal. Při prudším zatočení se nejdřív zhoupnul.  Po výměně je podvozek tvrdší, neplave a auto se dobře řídí.  Myslím  že tlumiče a tyčky při stavu silnic na kterých jezdím vydržely dost.  Jinak podvozek bez závad.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 Je to informace pro ty, koho zajímá životnost, případné problémy tohoto auta. Jestli jsi si nevšimnul, píšu to pravidelně po určitých ujetých kilometrech. Důvod je ten, že já bych tenhle typ informací - jedno auto - jeden majitel - vlastní zkušenost velice ocenil. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky se zdá, že se mi po letech podařilo umravnit spotřebu oleje (viz. mé předchozí příspěvky) na přijatelných  1l na cca 10 - 12 tis. km. To je na delší psaní, takže jen pokud má někdo zájem, abych to neťukal do luftu.

Upraveno uživatelem zingali
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 33 minutami, zingali napsal:

Jestli jsi si nevšimnul, píšu to pravidelně po určitých ujetých kilometrech. Důvod je ten, že já bych tenhle typ informací - jedno auto - jeden majitel - vlastní zkušenost velice ocenil. 

Ne to jsem si nevšiml tohle vlákno začíná odnikud doporučím sekci Naše káry - založit autu vlákno a to udržovat ;)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je pravda, že jsem dlouho nic nepsal - nebyl důvod.  Navazuji na mé předchozí  myslím 1,4 Vti  130 tis. km. Vůbec nejde o moje auto, ale o konkrétní zkušenost s jednou 207. Nejlépe by bylo těch zkušeností   víc, s více auty. Např. ta spotřeba oleje - ušetřil bych si spoustu času a energie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...
  • O 2 týdny později...

Vagi to trefil, po dlouhém přemýšlení a hledání po internetu jsem  přešel  na olej mimo normu (Millers Oils Nanodrive EE Longlife 5w40) a výměny oleje (po 10 tis.km) jsem spojil s výplachem TEC 2000.  Zajímavé je, že nižší spotřeba se projevila až po cca 40 tis. km na nový olej a několika výměnách s výplachem.  Současnou spotřebu oleje mám cca litr na 10 tis. km.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě bych rád dodal, že tu mojí 207 mám rád - slouží spolehlivě už devátý rok.  Ale s postupujícím věkem (auta) se rozhlížím po nástupci a vypadá to že přejdu ke konkurenci. Moc se mi líbí nové Clio, hlavně interiér, který u současných peugeotů nedokážu ocenit. A taky motor čtyřválec 1,3 tce oproti tříválcům u peugeota.  Jednoho renaulta vlastně doma už mám - thalii. Je to taková turecká lidová limuzína a protože nemá žádnou výbavu včetně posilovače řízení, je i spolehlivá.  A motor nežere olej, ani trochu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se týká motoru, můj dostává nadstandardní servis (svíčky měním po 40 tis. km,olej po 10 tis,  po 120 tis. jsem vyměnil i civky, přidal jsem ukostření přímo z mínusu baterie ) a zrovna tu spotřebu oleje jsem začal řešit hned jak se projevila - zhruba po 60 tis. km. Za omyl ho nepovažuji. jenom je potřeba vědět například že se nehodí na krátké jízdy, tedy po městě, že 30 tis. km na výměnu oleje je hodně, je potřeba se o něj víc starat. Prodejci a celá reklama tvrdí opak,  kdo tomu uvěří nemusí nedopadnut dobře. Jak jsem už napsal, ještě jsem nestartoval dvakrát, motor je spolehlivý a doufám že nějakou dobu ještě bude.  Mám takové tušení, že i 1,3 Tce má svoje mouchy, takže bude potřeba se na něj připravit. Zatím s ním na fórech nejsou zkušenosti. A to je důvod proč proč tohle píšu, moc rád bych na renault fóru našel přesně tuhle konkrétní zkušenost - první majitel a dlouhodobý provoz -závady, servis, zkušenosti.    U 207  by mě třeba zajímalo srovnání mého pojetí servisu s jiným prvním majitelem který má podobně najeto a auto servisuje dle pokynů výrobce včetně té šílené výměny oleje. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám od novoty 1.6 VTi a servisováno dle pokynů výrobce. Zatím jedna cívka, jednou vodní pumpa, nějaký ten řemen a kladka. Při 115 tis. to začalo při dlouhém stání kouřit do modra. V zimě to nepozoruji. Předpokládám, že to budou ventily. Jestli je nechám udělat, tak i s kroužky a rozvody. Nebo to dojezdím na krev.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď jsem kouknul na tvůj příběh s kouřením. Já nic takovýho nepozoruji, ale snažím se nebrzdit motorem a přestože jsem z Prahy vyhýbám se popojíždění v kolonách i za tu cenu že mám omezené časy na průjezd městem.  Nebo na chatu na Rakovnicko jezdím přes Kralupy, kvůli mostu, zpátky někdy přes Slaný.Je to sice delší, ale zato horší cesta...  Taky s ním nejezdím na krátké,studené vyjížďky, třeba nákupy po městě. To odnese pracovní thalia.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...