Pe.Tr Odesláno 30. říjen 2019 Sdílet Odesláno 30. říjen 2019 před 10 hodinami, StibTo napsal: @Pe.Tr Vážně? Odkaz na sauto.cz? Od člověka co měl 1.6VTI v Peugeot 207 bych to nečekal... no aprotoze jsem se spalil tak ti dobre jsko kamaradovi radim, ses ptal co stim tak jsem ti poradil , nemáš zač Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 30. říjen 2019 Sdílet Odesláno 30. říjen 2019 mmch jsem ho prodal kdyz se ten problem objevil znovu po 10tkm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 30. říjen 2019 Sdílet Odesláno 30. říjen 2019 U nás zatím vše v pohodě nicméně toho že trochu chrastí rozvodový řetěz za studena už jsem si taky všiml. Jak jsem psal v plánu je u 80.000 stavu nechat řetěz zkontrolovat, případně vyměnit. Jinak při 70.000 aplikován přípravek BG CARE, olej včetně filtru měněn také. A sorry Petře opět jsem zdá se tento "vtip" včera nepochopil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 30. říjen 2019 Sdílet Odesláno 30. říjen 2019 spis nez retez se kontroluje hlavne ten napinak , nesmi jit lehce zmacknout v ruce spis vubec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 30. říjen 2019 Sdílet Odesláno 30. říjen 2019 Jasný díky Pročtu si ještě to tvoje vlákno - ty jsi se auta zbavoval zhruba s 90.000km na tacho viď? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 30. říjen 2019 Sdílet Odesláno 30. říjen 2019 (upraveno) v 90-92000 sem delal ty rozvody komplet vcetne rozvodovych kol a ve 100000km to zacalo chrastit znova a prodaval jsem to tusim 104000km a radsi do bazaru. Upraveno 30. říjen 2019 uživatelem Pe.Tr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 30. říjen 2019 Sdílet Odesláno 30. říjen 2019 jeste doplnim ze karbon v motoru nebyl , jednak je to vti a kazda vymena oleje byla s tec2000 plus jednou za 5000km jsem daval spesl aditivum od PSA do paliva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 30. říjen 2019 Sdílet Odesláno 30. říjen 2019 Jasný takže jsi víceméně nebojoval s tím, co tvůrce tohoto vlákna - antipollution, nouzák atd? A co to bylo za rok výroby 2009? 2010? Ale to asi nehraje tolik roli (my máme 2011) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 30. říjen 2019 Sdílet Odesláno 30. říjen 2019 10/2007 , ono se to nějak nakupilo okolo , nejen 207 , a přišlo rzhodnutí že ojetiny pryč, neměl jsem čas ani chut tenkrat litat okolo aut. mmch do aček jsem to poslal v únoru 2014 a AAA to prodali 15.4.2014 při 106520km a 5.11.2018 to mělo další evidenčku (další majitel) při 125109km ...těžko říct proč ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 30. říjen 2019 Sdílet Odesláno 30. říjen 2019 https://www.auto.cz/motory-1-4-a-1-6-vti-1-6-thp-nejvetsi-francouzsko-nemecky-motorovy-prusvih-105912 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 30. říjen 2019 Sdílet Odesláno 30. říjen 2019 @brutall Jj už to tady někde je možná jsem to někam i sám dával. Převážná část neduhů je ale u THP, ne VTI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Taby Odesláno 30. říjen 2019 Sdílet Odesláno 30. říjen 2019 VTi jsem koupil jako nové. Mám 113000 a byl to můj životní omyl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 30. říjen 2019 Sdílet Odesláno 30. říjen 2019 Ale tak, nemusí to být katastrofa, starej se a vydrží to dost. Jezdí kusy i s 400K km bez problému, měnili včas a za kvalitní olej a jezdí dodneška. Nedávej na to lpg a měň po 15K km/rok olej za správnej, co tam patří (Total quartz INEO 5W30) a není problém. Je to jak s HTP, některý kusy najely 400K s jedním motorem. Rozvody budou lehce chrastit, je to řetěz. Je tam stejně de.bilně udělanej napínák jak u HTP a proto se to mění. Řetěž nepraská, jen až se vytahá, tak je riziko, že skočí rozvody při startu- kvůili napínáku bez zpětnýho ozubu. Vanosy se nekazí třeba jak v starých báwech. Ale zkrátka jedna chyba spustí lavinu souběžných závad- součet vůlí a hloupě nastavený malý volnoběh na 700ot/min a bude to mazat těsně pod spínacím tlakem olejového spínače 0,5bar na volnoběh, vanosy se nenatočí, chybí tlak/průtok oleje= chyba tlak oleje, chyba časování obou vaček, kolísání volnoběhu, dušení atd. Jsou tam takové malé "drobnosti" které pak způsobují velké starosti. Kdo ten motor nezná a nerozdělal ho do šroubku, nepochopí co s čím souvisí a bude měnit věci, který nejsou ten problém. Je to prostě složitej motor. Karel a Ajap ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
markus.ved Odesláno 30. říjen 2019 Sdílet Odesláno 30. říjen 2019 (upraveno) Ahoj Všem. Za sebe můžu říct, že to auto s tímto motorem 1,6 VTi byl taky můj největší omyl. Jedná se o rok 2008 najeto cca 115tis a motor spolykal spoustu, spoustu peněz v autorizovaných i jiných servisech a spoustu oleje(1lit/+1000km). Motor v podstatě jede, ale určitě ne hned po nastartování a co mě nejvíce štve ,že pravidelně po ujetí cca 40km motor přestane mít tah a sílu. Stará 120tka by mě předjela. V nízkých otáčkách to výkon nemá nikdy. Taky si nikdo neví rady. Emisema taky neprojdu, takže každou návštěvu musím iprovizovat. Jen podotknu, že se o o motor starám víc než je zdrávo. Aut mě pod rukama pár prošlo, ale takovejhle krám jsem ještě neměl. Vím, měl jsem smůlu na ojedinelej kus, ale co čtu na netu, tak těch uživatelů se stejnýma neřešitelnejma problémama přibejvá. Jen podotknu, že 50tis za generální opravu nedám- přece to je už stařec. Upraveno 30. říjen 2019 uživatelem markus.ved Pe.Tr ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slachta90 Odesláno 30. říjen 2019 Sdílet Odesláno 30. říjen 2019 Inonxing: Můj kousek měl naběhaných 135tkm na LPG když sem ho v lednu kupoval. Po koupi sem měnil řachtajici řetěz a teď mě akorát vyplatila jedná lambda- falešně hlásila vadný katalyzátor. Jinak je motor v pohodě a já sem s ním docela spokojený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 30. říjen 2019 Sdílet Odesláno 30. říjen 2019 Slachta90: Chybu s lambda sondou dělá LPG, určitě se ti objeví časem znovu. Ten motor není dobrý jezdit na plyn, není na tohle stavěný. Markus: A to auto máš od novoty nebo si jej koupil už ojetý? A je to plyn? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 30. říjen 2019 Sdílet Odesláno 30. říjen 2019 Mno jak to tak vidím opravdu za těch pár tisíc km nechám zkontrolovat případně vyměnit napínák řetězu. Nic jiného se s tím asi momentálně dělat nedá. Jo teda ještě necepovat na shitoznich benzinkach a jednou za čas aditivum do benzínu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slachta90 Odesláno 31. říjen 2019 Sdílet Odesláno 31. říjen 2019 Ta lambda tam byla ještě původni. Navíc odešla až ve chvíli. Kdy sem měl lpg asi 9tkm odpojené kvůli vadným vstřikovačům a propadlé nádrží. Vím, že tady někdo psal jak sem mu po 100tkm rozsipal kat. a vypadaly sedla ventilů z hlavy, ale tady je to pořád v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
markus.ved Odesláno 31. říjen 2019 Sdílet Odesláno 31. říjen 2019 před 23 hodinami, inoxing napsal: Slachta90: Chybu s lambda sondou dělá LPG, určitě se ti objeví časem znovu. Ten motor není dobrý jezdit na plyn, není na tohle stavěný. Markus: A to auto máš od novoty nebo si jej koupil už ojetý? A je to plyn? Auto jsem koupil jako ojetý- na plyn to nejezdí. Zásadní průšvih byl ,že se zlomil horní držák vodící lišty na rozvodech a řetěz jezdil v tomto místě po ulomeným držáku a mraky hoblin se dostalo do oleje až se total zacpaly selenoidy. Rozvody mě stály 23tis. a chlapci ani nevyčistili okruh a já jsem ty selenoidy musel snad 10x průběžně vyndávat a hobliny odstranovat. Zase to ale dnes dokážu možná udělat v rekordním čase. No sice diagnostika už nic nevypisuje, ale motor se chová pokaždé jinak. Asi podle nálady a tu má dost často blbou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 1. listopad 2019 Sdílet Odesláno 1. listopad 2019 Já jsem asi udělal dobře, že jsem měnil olej poctivě co 15tkm. Auto jsem kupoval jako nové (konec 2010) a v roce 2017 jsem ho prodal se 111tkm. Za celou dobu s motorem nebyl žádný problém. Brácha má 308 z druhé ruky (našel jsem mu ho na inzerát). Auto mělo kolem 150 nebo 160tkm, jestli se dobře pamatuju. Nechal preventivně vyměnit rozvody a frčí bez problémů (ťuk ťuk). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.