Jump to content
Zoro1060

Peugeot 3008 Hybrid4

Recommended Posts

Peugeot 3008 Hybrid4  2012

Problém s trakční bateriíí, (přehřívá se) - nemáte někdo schéma - obrázek jak to vypadá. To chlazení určitě má nějaký super filtr který se časem zanese... Dále u Elektromotoru je malá převodovka  jaký olej se do ní leje..

Navigace- Jsou někde nějaké fotky jak to vypadá rozdělané (výklopný panel) mně blbne přeskakuje obraz -  nedá se někde vypnout nebo odpojit to vyklápění, že bych ho nastavil a už se při vypnutí nesklopilo..

Dále aktualizace map.. Peugeot by měl dávat alespoň první aktualizaci s slevou dají se někde stáhnou..

 Netěsnost naftového motoru.... řešil někdo jak dotěsnit po 180 tis. prosakující olej... já jsem tam chem. na obnovu těsnění  zatím se to zatáhlo ale nevím jak to dluho vydrží .. oprava má stát okolo 25tis to se mi zdá mnoho nato že se sundá vana a půlka monobloku bez vyndání motoru a kliky, pak se tam stříkne těsnění a složí....

S potřeba na 2l. DHI 2012 euro 5, je nějak moc velká 5.9l... mám, 407 2HDI váží skoro stejně a jsem standardně na 4,8l rv2005 euo 4,  dále 308 SW 1,6l 2009 euro 4 sice je lehčí o 200kg a s tou jezdím pod 4l... 3,8l/100 v zimě do 5l/100..

Software-  dá se nějak aktualizovat obslužný soft...protože se mi nezdá že by bil nějak supr... odladěný spíše naopak sice funguje bez problémů, ale ta spotřeba a dojezd na elektriku  ....

 

Edited by Zoro1060

Share this post


Link to post
Share on other sites

Měl jsem, Jaguára FX 2.7HDI automat a normální spotřeba na něm byla 6,5l po přečipování v Chiptuningu v Mostě jinak okolo 9l takže spotřeba souhlasí..

Edited by Zoro1060

Share this post


Link to post
Share on other sites

S tím filtrem děkuji... Protože to stále fouká ale málo, několikrát to napíše že nejde zapnout elektro pohon s důvodu přehřátí.. Auto mám nově je sice jeté ale jinak jsem velmi spokojen kromě těch tří věci a ty se dají doladit.

Zadní pohon s baterií tam mám daný nový, řekli mě to v servisu Peugeot, byl jsem tam na celkové kontrole..

14.7.2019.

Při výměně řemene alternátoru jsem si všimnul odvzdušnění pod konektorem napájení. Zkusil jsem to povolil a odvzdušnit.. Odfouklo si to trochu vzduchu a pak tekla kapalinka cca 2-3deci jsem dolil.. Od té doby supr hláška s teplotou ještě nebyla (30-35) C v okolí..

GetFile5a.jpg

Edited by Zoro1060

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 2 hodinami, Zoro1060 napsal:

Měl jsem, Jaguára FX 2.7HDI automat a normální spotřeba na něm byla 6,5l po přečipování v Chiptuningu v Mostě jinak okolo 9l takže spotřeba souhlasí..

Pokud chipu jsi šel o 2,5l dolů jo? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dost tomu pomohl olej do motoru   ..https://www.oleje.cz/p/ekolube-motor-350-ml--17881

včera jsem ho čerstvě nalil do Háčka a jsem zvědaví jestli to dá alespoň 0,5l dolů. Hluk šel po najetí sto km znatelně dolů maximální aplikace je po 800km.. Tak chvilku budu jezdit a Chiptuning...https://www.chiptuning.cz/ ten na Háčku dělat nebudu proto že jde i o emise..

Budu tam dávat celoroční pneu. Má někdo nějaký tip na dobrý pneu??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Děkuji za supr radu... Mám spraveno a displej funguje bez problémů. Namazáno Českou DIAVOU a pro jistotu konektor na panelu zkontrolován...

Edited by brixtr
necituj předchozí příspěvek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Život jde dál.... a tím zase nějaká novinka..

Prasknutí řemene pohonu trakčního alternátoru..... Zajímavá hláška, řemen jsem objednal v Německu za 230kč + napínací kladky za 400kč. A abych využil nabídku tak jsem vzal zadní kotouče 1100kč a kompletní brzdové destičky 1600kč  Vše od TRW mám je na 308SW a jsem spokojený..

Díval jsem se po nějakém návodu, ale jsem špatný badatel...  Protože nemám zvedák ani garáž, jsem dítě ulice tak půjdu na to  přes pravý kolo je to možné takhle znovu nasadit ??

Diagnostiku mám chyby si odstraním... dole jsou fotky co mě to hlásilo... stalo se to při parkování a docela mně to vylekalo.

Motor byl vypnutý a alternátor ho chtěl natočit, jen to s motorem škublo a nic jel jsem dém na elektriku cca 20 m. pak to chtěno přepnout na naftu (pustili to spojku) auto poskočilo jako v autoškole motor naskočil  a červená hláška "ENGINE FALUT...."

Protože motor v klidu šel nic nebouchalo tak jsem v klidu zaparkoval... otevřel kapotu a na mne koukal kus řemene od alternátoru...

Prostě paráda...

IMG_20190701_183948.jpg

IMG_20190701_183954.jpg

IMG_20190701_184111.jpg

Edited by Zoro1060

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak Hotovo,

Řemen je vyměněný...  ale byl to porod.

 

Při objednávání náhradních dílů dejte pozor na cenu dopravy proto jsem si objednal trochu víc dílů nad 3tis je poštovné zdarma.

Kdo má zlomenou měrku oleje za 204Kč tak tady..   https://www.automobilovedily24.cz/swag/10043344

Řemen jsem objednal zde dva kousky cena za kus 240Kč..   https://www.automobilovedily24.cz/skf/1366639

A k tomu 2x napínací kladka cena za kus 200kč..  https://www.automobilovedily24.cz/caffaro/9824416

 

Jak nato!!!

Musíte sundat pravé přední kolo a vnitřek blatníku, pak se dostanete na napínák. 17 klíč a inbusáčky..

Použil jsem i klíč na sundání kola, takže jen šroubovák, provázek tak tři metry,  

Napínák ( foto dole) 17 klíčem vyšroubujete a opatrně vyndáte. Povolíte a vyměňte kladky nad 150tis km již budou mít lehce vůli.. a vyměníte.

 

Nasazení..

Dále použijete pomocníka aby Vám okolo prostoru kde má bít veden řemen prostrčil sinější motouz který si na místě kde jste vyndal kladku s hora prostrčíte.

Kladka- vložíte řemen mezi kladky a protáhnete ho nahoru ( jde to i když jsou smontované) přivážete lehce provaz a s opatrností řemen s kladkou vám pomocník vytáhne na horu a nasadí na kolo alternátoru. Provaz sundá a bud rukou nebo šroubovákem přidržuje řemen v drážkách.

Vy, zespodu na řemenu posunete kladku nahoru a nasadíte na hřídel motoru a klimatizaci kompresoru, pak stáhnete napínací kladku dolů na místo montáže. 17 klíčem přišroubujeme a inbusákem asi 10 napneme přes excentr řemen. Zkontrolujeme nasazení řemenu ( řemenice alernátoru, motoru a klimatizace).

Zkontrolujeme volnost řemene a dopneme - prosím co nejvíce není zde žádná napínací pružina...

Jestli je vše v pořádku ( máme pryč veškeré nářadí provázek, prostě vše co by spadlo do motoru pryč) tak nastartujeme...

Sešlápneme nožní brzdu, klíčkem nastartujeme a vypneme ECO mod. motor naskočí. Zkontrolujeme chod motoru aby řemen nikde nechytal nejlépe je zapnou klimatizaci.

Zkontrolujte vybraci kladky, aby moc nekmitala. Když je Vše v pořádku - tak vypněte motor a dopněte řemen (17 klíč a inbus) Inbusem přes excentr napněte řemen dotáhněte 17 klíč a znovu nastartujte .. ted nechte motor běžet cca 10 min. aby se řemen zahřál natáhnul a sednul si do drážek řemenic. Po tom vše zkontrolujte (jestli sedí řemen nikde se nedotýká a znovu dopněte) Napínák bude vždy lehce kmitat ale to je v pořádku.

Podle vlastního uvážení ještě jednou řemen dopněte vše zkontrolujte a nasaďte vnitřní blatník a kolo..

 Nezapomeňte  čas od času zkontrolovat napnutí řemenu..

 

25.7.2019  aktualizace ceny

OR řemen z značkové opravny Peugeot  1320kč,-

OR.. Kladka ( kompletní to co je dole) 6990kč

OR Sada řemene+ kladka 7500kč

Práce odhad servis 4-5tis.

Diagnostika motoru a vymazání chybového hlášení od 1500kč

Takže suma sumárum 7500+4000+1500= 13000kč

Samozřejmě se musíte objednat 10-14dní + přivezení auta doporučují odtahovku..

To je rozdíl ! 13000kč nebo našich 640kč.....

Napinak H.jpg

Edited by Zoro1060

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...