Jump to content
Lendule79

Palivový filtr.

Recommended Posts

Zdravím.Mám peugeot307 1.4 16v 65kw. r.v. 2005. Mám dotaz chtěl jsem vyměnit palivový filtr,ale vůbec jsem ho nenašel.Jenom v podběhu něco cosi jako měch ale s tím se raději nic nedělal ale nevím jestli to není místo filtru a jestli se to po nějaké době má měnit. díy za info. Radek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prečo ho vlastne chceš meniť, máš nejaké problémy? Je to tak, na európske trhy boli už benzínové 307čky dodávané bez prídavného palivového filtra, a to sitko čo je na čerpadle v nádrži za normálnych okolností vydrží celú životnosť čerpadla, resp. možno aj celú životnosť auta (pokiaľ sa tam nedostane skutočne poriadny bordel).

No a v podbehu je uhlíkový filter benzínových výparov, jeho účinnosť rokmi klesá a teda nebolo by na škodu ho vymeniť, ale na činnosť motora nemá žiadny vplyv a aj vzhľadom na jeho cenu ho asi nikto nerieši, aspoň pokiaľ nie je cítiť výpary po palive.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je tu ale jeden problém,jsem lajk a moc tomu nerozumím.A když to dám do servisu u nás tak to daj na diagnostiku.Řeknou že nic neukázala a jsem lehčí o 1000.- za nic.Chtělo by to nějakého spolehlivého opraváře.

Edited by Péťa
Necituj předchozí příspěvek

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 12. 11. 2018 at 11:43, VojtouNerCZ napsal:

To může mít na svědomí spousta věcí, já bych začal kontrolou hadic, zda pevně drží a někde neuchází. 

Nejlepší na tom je,že včera to nemělo takovou akceleraci a dnes to zase jezdí jako blázen.A tak se to opakuje stále.Bojím se že to zase zítra bude zlobit.

Nevíte co by s tím mohlo být?  peugeot 307  1,4  16v  65kw  2005 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nejsem expert, autům nějak moc nerozumím, ale tohle mi to občas dělá taky a vypozoroval jsem, že když jakoby auto "ztrácí výkon", při přidání plynu chvíli trvá než se zvednou otáčky (cca 2 sekundy než auto zareaguje) a slyším, jak to někde syčí. Pokud auto akceleruje normálně, tento jev ani zvuk nepozoruji.  Nicméně nemám čas na to hledat kde to uchází, tak to zatím neřeším. Být tebou si najdu v okolí šikovného mechanika, nejlépe takového, co se věnuje francouzům.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toto fórum nemôže byť o veštení, sú poruchy, ktoré sa nedajú jednoducho uhádnuť ako by si chcel, hlavne ak ide o problém, kde môže byť mnoho príčin, ako v tvojom prípade. Riešnie máš tu v tomto vlákne už asi 3x, fakt nerozumiem, nad čím váhaš.

Môžu to byť aj zapaľovacie cievky, aj upchané sítko v nádrži aj... takto by som mohol pokračovať ešte dosť dlho. To sitko v nádrži by ma fakt prekvapilo keby bol problém v ňom (aj keď vylúčiť sa to nedá), jedine že vieš o niečom čo si nenapísal a čo mohlo spôsobiť jeho upchatie. To už skôr uverím že problém je v samotnom čerpadle (to sa môže ľahko poškodiť pri prázdnej nádrži).

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 23 hodinami, Lendule79 napsal:

A nemůžou to být zapalovací cívky?Nebo ucpané sítko v nádrži?

když jsi tak uvzatý na to sítko v nádrži, tak profoukni  přívodní hadici od nádrže k motoru stlačeným vzduchem, ale opačným směrem--odpoj ji pod kapotou a profoukni, budeš slyšet bublání benzínu

doporučuju u této operace nekouřit :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...