Přejít na obsah
dimi256

Demontáž zrcátka

Recommended Posts

Ahoj, prosím nemáte nějaký postup na demontáž zpětného zrcátka u řidiče? Chystám se na připájení diody za zrcátko na vyhřívání z důvodu signalizace regenerace fap. Nerad bych aby mi to sklo ruplo při vycvakavání. Díky

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Díky. Už jsem tu diodu přidělal na záda skla, při zapnutí vyhřívání se zrcátko jakoby podsviti, za světla to jde hůře vidět ale jde. Zatím jsem ujel něco pres 200km a zatím se nespustila regenerace.

Odesláno z mého K920 (ROW) pomocí Tapatalk

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Normálně, tak jak je to ve vlákně u 308

V momentě, kdy se pustí regenerace a auto začne zapínat spotřebiče, tak se zapne i vyhřívání zadního okna, které je společné pro vyhřívání zrcátek a rozsvítí se i ledka ;)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak mám od úpravy cca 400 km a zatím nic. Zrcátko bedlivě sleduji. Ještě mě napadlo spustí auto regeneraci když se ukázala kontrolka motoru a engine fault která ale druhý den zmizela tj. závada přechodná (špatná poloha klapky davkovace vzduchu)? Nebo bych měl závady smazat?

Můžete mi ještě poradit kde v diagboxu najdu údaje kdy byla provedena regenerace naposledy? Děkuji.

Odesláno z mého K920 (ROW) pomocí Tapatalk

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

dimi256: Někde jsem tuším četl, že ta regenerace může v klidu proběhnout i bez zapínání vyhřívání, pokud jsou vhodné podmínky. Jestli jezdíš delší trasy, tak není potřeba tomu "uměle" pomoct a "vypálí" se to jen tou jízdou :myslim  Ale je to bez záruky. Těch generací "FAPu" je už tolik, že se v tom ztrácím :nevim 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

V již citovaném vláknu 308 je ke stažení soubor FAP.pdf, kde je vše podrobě popsáno.

Proběh mezi regeneracemi záleží na více aspektech a klidně může být i 800km - delší vzdálenosti

Zapnutí spotřebičů zřejmě probíhá vždy.

 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Kontrolku FAP používám již delší dobu, regenerace probíhá pravidelně po cca 600 - 800 km a trvá cca 10 min. Tankuji vždy plnou nádrž cca 60 l. Regenerace probíhá i za volnoběhu. Motor vypínám až po ukončení regenerace (proto tam mám tu kontrolku).

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

V Diagboxu jsem našel že regenerace proběhla před 198km ale kontrolka nesvitila jak je to možné? Mohl jsem ji spatne zapojit? Pri zapnuti vyhrivani tlacitkem se normalne rozsviti. Jinak jsem se tam docetl ze regenerace probíhá průměrně jednou za 270km. Filtr naplněn ze 3%, aolys zbývá 625 ml.

Odesláno z mého K920 (ROW) pomocí Tapatalk

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Hlavně z toho nedělejme zase vlákno o FAPu. Je jich tu opravdu mraky :roll Pokud ti kontrolka svítí při ručním zapnutí, tak to máš správně a zřejmě jsi to jen prošvihnul, když to není přes den moc vidět. Předělej to tak, ať tě to prostě praští do očí, když se rozsvítí :myslim 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×