Jump to content
dimi256

Demontáž zrcátka

Recommended Posts

Ahoj, prosím nemáte nějaký postup na demontáž zpětného zrcátka u řidiče? Chystám se na připájení diody za zrcátko na vyhřívání z důvodu signalizace regenerace fap. Nerad bych aby mi to sklo ruplo při vycvakavání. Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky. Už jsem tu diodu přidělal na záda skla, při zapnutí vyhřívání se zrcátko jakoby podsviti, za světla to jde hůře vidět ale jde. Zatím jsem ujel něco pres 200km a zatím se nespustila regenerace.

Odesláno z mého K920 (ROW) pomocí Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normálně, tak jak je to ve vlákně u 308

V momentě, kdy se pustí regenerace a auto začne zapínat spotřebiče, tak se zapne i vyhřívání zadního okna, které je společné pro vyhřívání zrcátek a rozsvítí se i ledka ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak mám od úpravy cca 400 km a zatím nic. Zrcátko bedlivě sleduji. Ještě mě napadlo spustí auto regeneraci když se ukázala kontrolka motoru a engine fault která ale druhý den zmizela tj. závada přechodná (špatná poloha klapky davkovace vzduchu)? Nebo bych měl závady smazat?

Můžete mi ještě poradit kde v diagboxu najdu údaje kdy byla provedena regenerace naposledy? Děkuji.

Odesláno z mého K920 (ROW) pomocí Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

dimi256: Někde jsem tuším četl, že ta regenerace může v klidu proběhnout i bez zapínání vyhřívání, pokud jsou vhodné podmínky. Jestli jezdíš delší trasy, tak není potřeba tomu "uměle" pomoct a "vypálí" se to jen tou jízdou :myslim  Ale je to bez záruky. Těch generací "FAPu" je už tolik, že se v tom ztrácím :nevim 

Share this post


Link to post
Share on other sites

V již citovaném vláknu 308 je ke stažení soubor FAP.pdf, kde je vše podrobě popsáno.

Proběh mezi regeneracemi záleží na více aspektech a klidně může být i 800km - delší vzdálenosti

Zapnutí spotřebičů zřejmě probíhá vždy.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kontrolku FAP používám již delší dobu, regenerace probíhá pravidelně po cca 600 - 800 km a trvá cca 10 min. Tankuji vždy plnou nádrž cca 60 l. Regenerace probíhá i za volnoběhu. Motor vypínám až po ukončení regenerace (proto tam mám tu kontrolku).

Share this post


Link to post
Share on other sites

V Diagboxu jsem našel že regenerace proběhla před 198km ale kontrolka nesvitila jak je to možné? Mohl jsem ji spatne zapojit? Pri zapnuti vyhrivani tlacitkem se normalne rozsviti. Jinak jsem se tam docetl ze regenerace probíhá průměrně jednou za 270km. Filtr naplněn ze 3%, aolys zbývá 625 ml.

Odesláno z mého K920 (ROW) pomocí Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hlavně z toho nedělejme zase vlákno o FAPu. Je jich tu opravdu mraky :roll Pokud ti kontrolka svítí při ručním zapnutí, tak to máš správně a zřejmě jsi to jen prošvihnul, když to není přes den moc vidět. Předělej to tak, ať tě to prostě praští do očí, když se rozsvítí :myslim 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...