Jump to content
  • Aktuální cíle darů

+ 12V po nastartování motoru


GoRRe

Recommended Posts

Zdravím všechny přes elektro. 

Prosím o radu kde mohu najít tuto svorku (2.0 hdi 1999)

Zkoušel jsem napojit na pojistky v motor. prostoru ale bohužel při poloze klíčku I a II se tam krátce objeví napětí a to já právě nechci

 

Link to comment
Share on other sites

z alternatora ale pouzit rele ten tenky kablik altika na jeden pin cievky relatka druhy pin cievky relatka na kostru 

a na zvysne dva silove kontekty relatka (na jeden privedies +12 z nejakej poistky) a druhy pin uz je vlastne ten privod +12 volt pre tvoj spotrebic

Edited by krtek 2
Link to comment
Share on other sites

to netusim ,nemam schemu ale to rele na altik je tovarenske zapojenie bolo to takto v old 406 tak bude to fungovat aj v 306 ,on ho tam asi aj ma lebo schema ukazuje rozvetvenie toho kablu z altiku ale uz neukazuje kam ide ak tam rele neni tak ho tam proste dobastlit ak tam niekde je bude najskor v poistkovej skrinke motora inak sa nazyva rele chodu motora alebo engine runing relay

ak ma BSI co neviem ci tam davali tak to rele uz mat nebude uz to robi elektronika

Edited by krtek 2
Link to comment
Share on other sites

Ty jo tohle téma se nějak rozjelo.Díky za rady. Vyzkouším až bude více času.

Jsem topenář a právě začala sezóna.Takže nestíhám.Jinak na cívce relátka topení tam je už při poloze klíčku I

Na zapalovači a ventilátoru taky. Chtěl bych toto použít na RDL světla a další případné příslušenství.

Jo mám ECU  Bosch EDC 15 C2.

Líbí se mi varianta s altíkem. Pak teda vyzkouším a dám vědět. 

Link to comment
Share on other sites

před 23 hodinami, krtek 2 napsal:

z alternatora ale pouzit rele ten tenky kablik altika na jeden pin cievky relatka druhy pin cievky relatka na kostru 

a na zvysne dva silove kontekty relatka (na jeden privedies +12 z nejakej poistky) a druhy pin uz je vlastne ten privod +12 volt pre tvoj spotrebic

Ak to chceš na drl,sprav to podľa tejto rady.Ten drótik ovláda kontrlolku dobíjania.Vhodné je doplniť ešte jedno relé,kde na cievku napojíš + z obrysoviek. + z z alternátora preženieš cez v kľude zopnuté kontakty,tohto druhého relé.Keď zapneš obrysovky relé 2 rozpojí napájanie cievky relé 1,čiže drl automaticky zhasnú.Robil som to takto na synovej 306-ke.Pozor ale na typ relé.V tomto prípade má re 1 zapojené spínacie a re 2 rozpínacie kontakty..Ak som to nepodal dosť zrozumyteľne,môzem nakresliť schému.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...