GoRRe Posted August 25, 2016 Share Posted August 25, 2016 Zdravím všechny přes elektro. Prosím o radu kde mohu najít tuto svorku (2.0 hdi 1999) Zkoušel jsem napojit na pojistky v motor. prostoru ale bohužel při poloze klíčku I a II se tam krátce objeví napětí a to já právě nechci Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted August 25, 2016 Share Posted August 25, 2016 (edited) z alternatora ale pouzit rele ten tenky kablik altika na jeden pin cievky relatka druhy pin cievky relatka na kostru a na zvysne dva silove kontekty relatka (na jeden privedies +12 z nejakej poistky) a druhy pin uz je vlastne ten privod +12 volt pre tvoj spotrebic Edited August 25, 2016 by krtek 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Havlicek.Lukas Posted August 26, 2016 Share Posted August 26, 2016 Možná má auto 12V po nastartování na ovládací cívce relatka topení Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Péťa Posted August 26, 2016 Share Posted August 26, 2016 Co tím chceš napájet? Ovládat denní svícení? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dodo1976 Posted August 26, 2016 Share Posted August 26, 2016 Tak určitě někde něco bude na spínací skříňce. Záleží kde to chceš vzít a co s tím chceš dělat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vladosr Posted August 26, 2016 Share Posted August 26, 2016 na spinacke najde len po kluciku...po nastartovani urcite nie.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 26, 2016 Share Posted August 26, 2016 Jistojistě bude +12V po nastartování v pojistkovce. Potom použít tohle: původní okruh je jištěn původní pojistkou, nový tou druhou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted August 26, 2016 Share Posted August 26, 2016 ze zapalovače? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted August 26, 2016 Share Posted August 26, 2016 (edited) tam je napetie uz po otoceni klucika,on chce napetia az ked bezi motor aspon u 406 hdi to tak je Edited August 26, 2016 by krtek 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Havlicek.Lukas Posted August 26, 2016 Share Posted August 26, 2016 a co ten ventilator ?? u eviny i saxa (1999) mam tenky fialovy kablik az po nastartovani Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted August 26, 2016 Share Posted August 26, 2016 (edited) to netusim ,nemam schemu ale to rele na altik je tovarenske zapojenie bolo to takto v old 406 tak bude to fungovat aj v 306 ,on ho tam asi aj ma lebo schema ukazuje rozvetvenie toho kablu z altiku ale uz neukazuje kam ide ak tam rele neni tak ho tam proste dobastlit ak tam niekde je bude najskor v poistkovej skrinke motora inak sa nazyva rele chodu motora alebo engine runing relay ak ma BSI co neviem ci tam davali tak to rele uz mat nebude uz to robi elektronika Edited August 26, 2016 by krtek 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoRRe Posted August 26, 2016 Author Share Posted August 26, 2016 Ty jo tohle téma se nějak rozjelo.Díky za rady. Vyzkouším až bude více času. Jsem topenář a právě začala sezóna.Takže nestíhám.Jinak na cívce relátka topení tam je už při poloze klíčku I Na zapalovači a ventilátoru taky. Chtěl bych toto použít na RDL světla a další případné příslušenství. Jo mám ECU Bosch EDC 15 C2. Líbí se mi varianta s altíkem. Pak teda vyzkouším a dám vědět. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoRRe Posted August 26, 2016 Author Share Posted August 26, 2016 Také je velmi praktická pomůcka od KIRKIZ. Prosím napiš jak se ta propojka jmenuje a kde se případně dá sehnat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
milanblatnica Posted August 26, 2016 Share Posted August 26, 2016 před 23 hodinami, krtek 2 napsal: z alternatora ale pouzit rele ten tenky kablik altika na jeden pin cievky relatka druhy pin cievky relatka na kostru a na zvysne dva silove kontekty relatka (na jeden privedies +12 z nejakej poistky) a druhy pin uz je vlastne ten privod +12 volt pre tvoj spotrebic Ak to chceš na drl,sprav to podľa tejto rady.Ten drótik ovláda kontrlolku dobíjania.Vhodné je doplniť ešte jedno relé,kde na cievku napojíš + z obrysoviek. + z z alternátora preženieš cez v kľude zopnuté kontakty,tohto druhého relé.Keď zapneš obrysovky relé 2 rozpojí napájanie cievky relé 1,čiže drl automaticky zhasnú.Robil som to takto na synovej 306-ke.Pozor ale na typ relé.V tomto prípade má re 1 zapojené spínacie a re 2 rozpínacie kontakty..Ak som to nepodal dosť zrozumyteľne,môzem nakresliť schému. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Havlicek.Lukas Posted August 27, 2016 Share Posted August 27, 2016 GME - GES - sikovne autodily - AutoKelly urcite taky na to nasel pod pojmem pojistkova odbockahttps://www.google.cz/?client=firefox-b#q=pojistková+odbocka&gfe_rd=cr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.