Jump to content
  • Aktuální cíle darů

Problém s vodou, motor sa prehrieva


Vcelar

Recommended Posts

Tak uz sa mi druhy krat stalo ze pri vacsiom mraze (dnes -10) a prejdeni asi 50m do kopca rucicka na 80stupnov coz normalne sa pohne az po cca 5km. Po 10km som mal vodu uz nad 100, otvorim kufor a horna hadica uplne studena a vlastne vsetko aj cely chladic. Je mozne ze pri vacsiom mraze zmrze termostat a nepusti vodu alebo co ako? Jakmile je vonku teplejsie kolem -8stupnov tak je to v poriadku...

Co sa stym da robit, da sa ten termostat nejak vycistit? 

Edited by Vcelar
Link to comment
Share on other sites

musím říct, že trošku nechápu, jak může teplota vyletět tak rychle?

termostat přece otevírá při nějakejch 83 °C nebo tak nějak, to je úplně normální stav, že chlazení po startu jede jen na malej okruh, a trvá to dobu než se nahřeje - nedávno jsme se tu o tom bavili, jak moc tomu pomáhá nezávislý topení, a že i s ním to trvá tři kilometry, než vůbec na palubce začne ukazovat první čárku = 50 °C

když při -10 °C nastartuju a vyjedu 50 m do kopce, tak si na motor můžu šáhnout a nespálím se, to se na 80 °C nedostane ani kdyby tam chladicí kapalina netekla vůbec

zavzdušněný to samozřejmě bejt může, ale nezdá se mi, že by to vůbec mohlo mít takovej efekt ... navíc to by se projevovalo nezávisle na teplotě, a ne jenom když víc mrzne

otázka je, co se stane, když to necháš dýl - stoupá to ještě nad tu stovku, začne se zahřívat ta hadice na kterou šaháš ...?

Edited by kavol
Link to comment
Share on other sites

osobne pochybuju ze se motor ohreje po 50 metrech na 80 a vice stupnu, i kdyby v nem nebyla kapka vody. chybu cidla jsi vyloucil?

Osobne bych sel cestou chybneho cidla, nebo neco takoveho... Ta teplota tam urcite neni...

Edited by Lukas.407
Link to comment
Share on other sites

A ropák vůbec..... Tomu to nějakou chvíli trvá. Můj 2.0HDi 206 Pažout by o tom mohl přednášet. Jet s ním ráno v zimě do práce je na studenej odchov.

 

 

 

 

 

 

 

Prosím tě, necituj předchozí příspěvky, díky

Edited by elton
Link to comment
Share on other sites

Tak hlasim dalsie postrehy, piatok rano pri -16 som auto natocil normalne a kupodivu sa motor nehrial teda chovalo sa to normalne.Rucicka stupala tak ako ma.Prisla sobota rano -18 a uz bol problem, aj start bol zdlhavy chmatlo to az na treti krat aj to s bozou pomocou no a rucicka budika sa zodvihla na 80stupnov hned po nastartovani ani som sa nepohol.

Tak som normalne odisiel z domu do prace rucicka cca 5km stala na tych 80 a potom sa dvihala az skoro ku stovke.To som uz ale bol v praci a motor som vypol, horna hadica od termostata bola taka letna.Po osmich hodinach stania auto normalne nastartuje a jede ako ma teda az na dalsie vady...

Link to comment
Share on other sites

Je to čidlo teploty 100%. Tie zlé štarty tomu napovedajú. Čidlo pri mínusovej teplote višle do RJ motora, že je motor (voda) zohriaty a štartuješ, bez žhavenia a všetkých ostatných záležitostí ktoré potrebuje motor aby chytil v mínusových teplotách. Aj budík tomu napovedá akože 80 stupňovou steplotou.

Ked nie čidlo tak ešte kabeláž k nemu by mohla byť v prdeli. Čidlo by malo byť tuším niekde v okolí termostatu, ale už si to presne nepamätám.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...