Honza z Nera Odesláno 17. březen 2015 Sdílet Odesláno 17. březen 2015 Ahoj všem. Kamarád se mě ptal na rozdíl v motorech - spolehlivosti 2.0 HDI a já jsem mu nedokázal odpovědět. Ptal se, jaký rozdíl je mezi 66kW, 79kW, 88kW, 100kW a 120kW. Dokázal jsem mu pouze odpovědět, že čím silnější kW, tím mladší ročník výroby a že u ojetin si lidi dost chválí 79kW s označením motoru RHZ nebo RHR. Kamarád pokukuje po ojetině. Motor má v podstatě jasný, chce 2.0 HDi pravděpodobně do 407, 308SW nebo dokonce 807. Ročník vozu kolem 2007 - 2008. Tam jsem mu ještě dokázal říct, že 66kW se do jeho modelů již nedávalo - do 807 vůbec. Já vím je to takový hodně všeobecný dotaz, ale dá se to nějak shrnout? Když si projedu Tipcars, tak je ten rozdíl kW vs. rok výroby poznat, ale v technice jsem naprostá lama. Ptám se tedy zde. Díky Honza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 17. březen 2015 Sdílet Odesláno 17. březen 2015 Citát...u ojetin si lidi dost chválí 79kW s označením motoru RHZ nebo RHR. Pozn....RHR je 100kW! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza z Nera Odesláno 17. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 17. březen 2015 Tedy RHZ je 79kW? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 17. březen 2015 Sdílet Odesláno 17. březen 2015 O RHZ se vůbec zajímat nemusíš, pokud chce 407 a mladší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza z Nera Odesláno 17. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 17. březen 2015 no nějak jsem to tušil . . . 79kW tedy vynechat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 17. březen 2015 Sdílet Odesláno 17. březen 2015 kamarád by si měl nejspíše vybrat typ auta a pak jaký motor do něj, bych řekl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza z Nera Odesláno 17. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 17. březen 2015 no právě. bere to z blbýho konce. taky jsem mu říkal ať si to v klidu nechá projít hlavou, ale chtěl jsem mu vyhovět . . . . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 17. březen 2015 Sdílet Odesláno 17. březen 2015 U tak mladých aut opravdu 66 kW (RHY), 79 kW (RHS) ani 80 kW (RHZ) nepořídí. Na jednu stranu bohužel, jelikož RHY a RHZ nemají tolik moderních blbostí. Nicméně 100 kW motor (RHR) je tu všeobecně chválen a třeba do 407 to bude dobrá volba (asi lepší než 1,6 HDi 80 kW - ač o tom tu je dlouhá diskuse ). Dvoulitr 88 kW neznám, asi to byla výsada modelu 807, z čehož mi ale plyne, že může mít některé díly atypické , ale pravda to být nemusí. Když jsme u 807, vzpomněl jsem si na motor RHW, ten je snad 80 kW, ale díky jinému označení motoru s ním mohou být určité problémy (ve shánění dílů). 120 kW bude už hodně mladý motor a uživatelské informace jsem od něj nějak nepostřehl, ale podle mě bude vycházet z RHR, takže bych z něj obavu neměl. Ale jak už zaznělo, nejprve si určit typ vozu, zda kombíkovou "malou" 308 nebo velké MPV 807. Motoru 100 kW bych se nebál, má to klasické, co HDička mají - FAP, dvouhomotou spojku, ale tomu se člověk neubrání, zato si nějak nevybavuji, že by s těmito motory byl jiný problém. To samé očekávám od 120 kW. Snad jsem alespon trochu pomohl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza z Nera Odesláno 17. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 17. březen 2015 MilanF1 - ano, opravdu jsi pomohl. Mám za ta léta takové povšechné informace, ale konkrétní info dát neumím. Toto je přesné. Díky Kamarád je dospělý jedinec, a tak si snad dokáže tyto informace přebrat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 17. březen 2015 Sdílet Odesláno 17. březen 2015 Ono je rozdiel mat 100 kW v 407 a v 807, kde je rozdiel cca 200 - 300 kg, 0,5 m vyssie a tak. podla toho by som to nebral. Co jednemu staci druhemu moze byt malo. Zalezi co s tym auto chce robit, kam bude jazdit, kolko toho bude jazdit, naklad, obsadenost a podobne veci. A velmi dolezita vec, peniaze. Ak sa nieco "porúča" či bude na opravu, a tak. Nie ze potom bude nadavat ze taky blby motor ten " taky a taky". Ak to bude na frajerinu tak cim silnejsi, a ak na spotrebu tak zlata stredna cesta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichVa Odesláno 17. březen 2015 Sdílet Odesláno 17. březen 2015 Ahoj všem. Kamarád se mě ptal na rozdíl v motorech - spolehlivosti 2.0 HDI a já jsem mu nedokázal odpovědět. Ptal se, jaký rozdíl je mezi 66kW, 79kW, 88kW, 100kW a 120kW. Dokázal jsem mu pouze odpovědět, že čím silnější kW, tím mladší ročník výroby a že u ojetin si lidi dost chválí 79kW s označením motoru RHZ nebo RHR. Kamarád pokukuje po ojetině. Motor má v podstatě jasný, chce 2.0 HDi pravděpodobně do 407, 308SW nebo dokonce 807. Ročník vozu kolem 2007 - 2008. 308 se 100kW RHR motorem je dnes téměř nesehnatelná. Já musím mluvit o štěstí (kupoval jsem předloni). Motor trpí na spojku - mám natočeno poctivých 161 kkm a už je zralá na výměnu (jak se přiloží pod kotel mezi 1800 - 2100 ot . tak si klouzne) Jinak potvrzuji, že nemá chybu (ťuk ťuk). Ale jak říkají ostatní - nejdříve je třeba si ujasnit jaké auto by jeden rád a až pak koumat s jakým motůrkem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza z Nera Odesláno 18. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 18. březen 2015 On už není žádný tele. Tohle si bude muset rozmyslet sám - model auta, typ aj. Ale jak ho znám, tak si udělá zevrubnou prohlídku vybraných kusů. V podstatě zásadní odpověď dostal. Teď už musí sám . . . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek87 Odesláno 18. duben 2015 Sdílet Odesláno 18. duben 2015 Cauvec kluci mam problem před týdnem jsem si koupil 807 ale je tam menší problem někde na pr.straně u předního kola kape nafta nikde nejde nic pozoravat vše suche je tam někde něco¨? díky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 18. duben 2015 Sdílet Odesláno 18. duben 2015 1.Mal by si zadefinovať motor 2.Presunúť to do sekcie 807 3.Všetko suché asi nebude,keď to kvapká (je tam palivový filter) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek87 Odesláno 1. květen 2015 Sdílet Odesláno 1. květen 2015 čaute kluci nevite jak to je u 807 naftove hadičky:?někde ve předu u spolujezca u kola kape nafta nemá někdo stím zkušenost díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 1. květen 2015 Sdílet Odesláno 1. květen 2015 Prívod nafty do filtra aj spiatočka.Takže neleniť a šup pod auto.Toto cez fórum nevyriešiš!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.