Sign in to follow this  
Followers 0
C.J.

další hádanka - co to je za konektor??

20 posts in this topic

Tnhle konektor jsem našel viset za motorem, nevíte k čemu je?? (lambda ??)

kon.jpgkon2.jpg

Je tam červený, bílý a černý vodič..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ony jsou si ty mrchy dost podobný... ale zaměnitelnost je u francouzských vozů snad vyloučena :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

za motorem spis hladina v expanzce. Koukni, jestli na tech dratech neni vyrazeny nejaky cislo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: .mycTD

za motorem spis hladina v expanzce. Koukni, jestli na tech dratech neni vyrazeny nejaky cislo

K jaké expanzce?? :o Tam žádnou nemám..

Ale viz odkaz na příspěvek výše jedni tvrdí že to je konektor diagnostiky?! (to měl spíš vést k ŘJ a ne někam do převodovky, ne?)

Další píši že to je pro externí měření otáček nebo snímač horní úvrati setrvačníku..

No v podstatě teda má byt nezapojený.. Takže jsem stále nepřišel na to, jestli má být v tomhle modelu Lambda nebo ne.. :nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Řek bych, že je to snímač otáčení setrvačníku a slouží pouze pro diagnostiku, já měl u 405 teda 1,9D taky dva jeden pro otáčkoměř a druhej pro diagnostiku a vypadal úplně stejně.:papa:papa:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

...protoze to muze byt cokoliv:myslim

Zkus na nem vycist to oznaceni. Lambda by mela byt 4dratova (dva kabely po 2dratech). Ja mam D6B a mam ji tam. Kabely k ni by meli vest z kabeloveho svazku , ktery de k RJ.

Mmch snimac polohy vacky (tzn motoru) mam pod vikem rozdelovace

[upravil dne 31.12.06 .mycTD]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: .mycTD

Zkus na nem vycist to oznaceni. Lambda by mela byt 4dratova (dva kabely po 2dratech).

Lambda nemusí mít nutně 4 dráty... u neřízenýho katalyzátoru je jen 3 vodičová (1 signál, 2 vyhřívání)...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Dundee

Původně zaslal: .mycTD

Zkus na nem vycist to oznaceni. Lambda by mela byt 4dratova (dva kabely po 2dratech).

Lambda nemusí mít nutně 4 dráty... u neřízenýho katalyzátoru je jen 3 vodičová (1 signál, 2 vyhřívání)...

jasne, taky nemusi mit vyhrivani vubec. Ja vychazel z toho, ze mam podobny motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je fakt- ale bohužel u frantíků neplatí, že ani u stejného motoru nejsou stejné konektory.... :bojim Jinak pokud k té zástrčce není nikde odpovídající zásuvka, bude to ta kontrolní zástrčka, jinak by se někde válela hnědá zásuvka na připojení (některý jsou ale fakt hezky schovaný :D)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow lidi je to konektor ktery je urcen pro diagnostiku a mereni predstihu !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Dundee

Jinak pokud k té zástrčce není nikde odpovídající zásuvka, bude to ta kontrolní zástrčka, jinak by se někde válela hnědá zásuvka na připojení (některý jsou ale fakt hezky schovaný :D)

No žadnou volnou jsem nenašel, a to jsem motor dole.. Bohužel jsem ani nenašel Lambdu.. ta tam není.. A ani na svodech není místo, kde by šroubovala.. A taky nevím z čeho ty svody vůbec jsou..

Share this post


Link to post
Share on other sites

A u katalyzátoru neni? Někdy ji dávají ke katíku, jindy na svody. Pokud má motor ŘJ, měl by mít alespoň neřízenej katík a tudíž i Lambdu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nevím,ale tuhle samou zastrčku s uplně přesnyma vodičema jsem měl na karburatorovym motoru(XU51C)taky nezapojenou,sedela na palici tak jsem ji musel z důvodu roztati ufiknout...takže zahada nevyřešena....:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

PS:takze ne ze bych chtel vyvracet neco o lamde a řj,ale mel to i muj chudak karburator...skoda ze nenajdu foto..

:roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lambda tam určitě není.. Katalýzator tam je prý neřízený, je ale vidět, že je na svody přivařený, orig. to určitě není (a ani si nejsem jistý jestli to je katalyzator - je dlouhý cca 30cm a průměr cca 12cm.. ŘJ je Bosh L3.1 Jetronic Multi-Point..

Share this post


Link to post
Share on other sites

konektor je stopro od setrvaku ,pro horni uvrať.u motoru s řj bosh jetronic signal HU. bere řj. z civky konektor 1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

otec ma stejny u 205tky, napojene to je na cidlo u setrvaku ...

bude to servisni konektor :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

je to konektor snímača nad zotrvačníkom motora. slúži na meranie

otáčok motora a hlavne na nastavenie predstihu zapaľovania

pomocou špeciálneho prístroja v servisoch Peugeot. peter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.