Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 406 2.0 benzín TURBO ?


kovy_s

Recommended Posts

Zdar chlapi prosím vás , dávalo se do 406 2.0 turbo ? Našel jsem na bazoši jednu 406 mám to za horem....... http://auto.bazos.cz/inzerat/51205987/PEUGEOT-406-20-turbo-benzin-lpg--kombi-bila.php

 

Je to rok 1997 - předělaný na facelift , měl jsem za to , že se tam dával 2.0i 97,4KW bez turba ?  :myslim  Zachvilku mi pošle foto velkýho techničáku , tak jsem zvědav.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to mě taky zajímá ....proč jako NEBRAT.?

vím jen o 1 kusu ,kde blblo turbo,protože tomu dotyčný rýpal do svodů a dal tam rezonátor a kuchl kat....pak to turbo odešlo pochopitelně.....a 3 x .......tak tam je teď klasika seriový svod,kat a tlumiče ,co to má mít a je to čiplý na o 30 procent.....a jak mu to jezdí.....

 

jezdí to v Evinách ,406,Xantiích ,Xm i s automatem .......co je špatné na osvědčeném motoru 8V ,kde to fabrika osadila turbem na lince.....????????,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tenkrat kdyz jsem vybiral auto, tak mi sam prodejce v autorizaku rikal, ze s 2,2 udelam lip jak s tim turbem. Od te doby to tak mam. Osobne ale s touhle turbinou nemam zadny zkusenosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Xm v plná ,2.0 T a dokonce a automatem a 290 tis najeto  r.v. 95 asi ...a stále to jezdí....

další Xm 2.0 T čiplý na 177 HP ,majitel neřeší spotřebu ,jezdí za 9 v průměru....kdysi to ve španělsku dokonce spadlo ze skály do moře ,dovoz ,oprava tady v čr ...stále jezdící...ten samý motor mám pod kapotou bez T a nevypadá to ,že by se se mnou loučil...až na delší 5ku v převodovce žádné úpravy a slouží za 6.5 - 7 v klidu.

a na youtube jsou magoři,co tento motor nacpali do Bx  a jezdí s tím závody.

Upraveno uživatelem myšut
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyby člověk měl u všeho předsudky, že odejde turbo tak si nemůže a nekoupí ani žádný HDi nebo THP atd.. Tenhle motor podle mě je slušnej základ na úpravy a vždycky jsem řikal, že bylo škoda, že ho nedávali do coupé místo klasickýho 2.0i 97kw co tam bylo. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vlastní zkušenost NAŠTĚSTÍ nemám :P

 

S tím motorem je to celkem jednoduché - když se na něm něco začne sypat, prakticky nikdo to neumí řešit. A zároveň je celkem jednoduché vysvětlení, proč to nikdo moc neumí - zatímco turbodiesel i při hodně spraseném řízení tak maximálně hulí, turbobenzín na to, aby správně fungoval, musí mít (cca) stechiometrckou směs.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to ale bude platit pro turbobenzíny všeobecně. Stechio má na starost ŘJ s hejnem čidlišť.... Myslel jsem spíš nějakou závadu typickou pro tento motor....

Upraveno uživatelem Hafity
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...