kovy_s Odesláno 27. srpen 2015 Sdílet Odesláno 27. srpen 2015 Zdar chlapi prosím vás , dávalo se do 406 2.0 turbo ? Našel jsem na bazoši jednu 406 mám to za horem....... http://auto.bazos.cz/inzerat/51205987/PEUGEOT-406-20-turbo-benzin-lpg--kombi-bila.php Je to rok 1997 - předělaný na facelift , měl jsem za to , že se tam dával 2.0i 97,4KW bez turba ? Zachvilku mi pošle foto velkýho techničáku , tak jsem zvědav. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 27. srpen 2015 Sdílet Odesláno 27. srpen 2015 Dávalo, měl jí myslím Print, než dostal ránu na kufr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 27. srpen 2015 Sdílet Odesláno 27. srpen 2015 nebrat! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovy_s Odesláno 27. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 27. srpen 2015 Asi problém na to něco sehnat co ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John Odesláno 27. srpen 2015 Sdílet Odesláno 27. srpen 2015 Ano delalo ale pouze v starym modelu 406. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 27. srpen 2015 Sdílet Odesláno 27. srpen 2015 Jo davalo se, není jich moc, myslim 108, nebo 118kw. Co se pamatuju tak na klubu taková znamější byla jedna, ale už nevim kdo ji měl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovy_s Odesláno 27. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 27. srpen 2015 Fakt žejo zase jsem o něco chytřejší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoudaK Odesláno 28. srpen 2015 Sdílet Odesláno 28. srpen 2015 Tyhle motory dávali i do 806. Falko605 tak jeho otec ji má.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scratch Odesláno 28. srpen 2015 Sdílet Odesláno 28. srpen 2015 jj, 108 kW ale 8ventil, a jak pise Pe.Tr, nebrat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovy_s Odesláno 28. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 28. srpen 2015 furt ji má , když jsem sním volal zájemců je údajně hooodně Ale já už 406tou mám , jenom to bylo zajímavý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 28. srpen 2015 Sdílet Odesláno 28. srpen 2015 Klasika, zájemců je hodně, ale "nemaj" prachy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoudaK Odesláno 28. srpen 2015 Sdílet Odesláno 28. srpen 2015 Proč nebrat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 28. srpen 2015 Sdílet Odesláno 28. srpen 2015 to mě taky zajímá ....proč jako NEBRAT.? vím jen o 1 kusu ,kde blblo turbo,protože tomu dotyčný rýpal do svodů a dal tam rezonátor a kuchl kat....pak to turbo odešlo pochopitelně.....a 3 x .......tak tam je teď klasika seriový svod,kat a tlumiče ,co to má mít a je to čiplý na o 30 procent.....a jak mu to jezdí..... jezdí to v Evinách ,406,Xantiích ,Xm i s automatem .......co je špatné na osvědčeném motoru 8V ,kde to fabrika osadila turbem na lince.....????????, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scratch Odesláno 28. srpen 2015 Sdílet Odesláno 28. srpen 2015 tenkrat kdyz jsem vybiral auto, tak mi sam prodejce v autorizaku rikal, ze s 2,2 udelam lip jak s tim turbem. Od te doby to tak mam. Osobne ale s touhle turbinou nemam zadny zkusenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 28. srpen 2015 Sdílet Odesláno 28. srpen 2015 (upraveno) Xm v plná ,2.0 T a dokonce a automatem a 290 tis najeto r.v. 95 asi ...a stále to jezdí.... další Xm 2.0 T čiplý na 177 HP ,majitel neřeší spotřebu ,jezdí za 9 v průměru....kdysi to ve španělsku dokonce spadlo ze skály do moře ,dovoz ,oprava tady v čr ...stále jezdící...ten samý motor mám pod kapotou bez T a nevypadá to ,že by se se mnou loučil...až na delší 5ku v převodovce žádné úpravy a slouží za 6.5 - 7 v klidu. a na youtube jsou magoři,co tento motor nacpali do Bx a jezdí s tím závody. Upraveno 28. srpen 2015 uživatelem myšut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 28. srpen 2015 Sdílet Odesláno 28. srpen 2015 Má někdo VLASTNÍ zkušenost, proč nebrat? JPP je k ničemu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 28. srpen 2015 Sdílet Odesláno 28. srpen 2015 Predpokladám že to sú klasické predsudky že odchádza turbo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John Odesláno 28. srpen 2015 Sdílet Odesláno 28. srpen 2015 Kdyby člověk měl u všeho předsudky, že odejde turbo tak si nemůže a nekoupí ani žádný HDi nebo THP atd.. Tenhle motor podle mě je slušnej základ na úpravy a vždycky jsem řikal, že bylo škoda, že ho nedávali do coupé místo klasickýho 2.0i 97kw co tam bylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 28. srpen 2015 Sdílet Odesláno 28. srpen 2015 Vlastní zkušenost NAŠTĚSTÍ nemám S tím motorem je to celkem jednoduché - když se na něm něco začne sypat, prakticky nikdo to neumí řešit. A zároveň je celkem jednoduché vysvětlení, proč to nikdo moc neumí - zatímco turbodiesel i při hodně spraseném řízení tak maximálně hulí, turbobenzín na to, aby správně fungoval, musí mít (cca) stechiometrckou směs. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 28. srpen 2015 Sdílet Odesláno 28. srpen 2015 (upraveno) No to ale bude platit pro turbobenzíny všeobecně. Stechio má na starost ŘJ s hejnem čidlišť.... Myslel jsem spíš nějakou závadu typickou pro tento motor.... Upraveno 28. srpen 2015 uživatelem Hafity Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.