MiliVFR Odesláno 5. leden 2015 Sdílet Odesláno 5. leden 2015 (upraveno) Zdravím kolegové, potřebuji poradit vybírám 106 na dojíždění do práce, vybírám mezi 1,4 a 1,1 motorizací, zajímá mě reálná spotřeba a servis. Děkuji Milda edit: 20km tam 20km zpátky z práce Upraveno 5. leden 2015 uživatelem MiliVFR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 5. leden 2015 Sdílet Odesláno 5. leden 2015 nevím,jak daleko do práce máš, ale osobně bych šel do 1.1, spotřeba o něco menší, motorů je na vrakárnách plno, ta 1.4 taky není bůhvíco--žere a nejede, tak proč ji brát? 1.4 8V ve 207 mi brala 5 litrů, ale nejede to... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal4051 Odesláno 5. leden 2015 Sdílet Odesláno 5. leden 2015 No 1.4 není tak špatná máme ji ve 106 jede jak bejk a spotřeba od 5 do 6 litru a nemusíš se bát předjíždet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 5. leden 2015 Sdílet Odesláno 5. leden 2015 vybírám 106 : dle nějakých papírů a dohadů a zkušeností ... vyber dle TECHNICKÉHO STAVU to nej, třeba i 1.6 když bude ,proboha ...řešit nějako deci navíc či míň u starýho auta s 700 kg ,kde foukne vítr zepředu a vylítne o půl litru nahoru .....motor na vrakáči za 2tis.... dobrý starý auto bez dalších velkých investic na další roky je dobrodružství . jinak velkoobjem motor benzín dokáže být za určitých okolností (ne vždy ) skoro stejně žravý jako 1.4 i Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 5. leden 2015 Sdílet Odesláno 5. leden 2015 Taky bych vybíral dle technického stavu a neřešil tolik ten motor. 106tek s 1.1 je podle mě více, takže je z čeho vybírat. Pokud by ses upnul na 1.4 mohlo by být hledání hodně dlouhé. Ta 1.1 není nic extra svižného, ale na převoz z bodu A do bodu B stačí a když budeš chtít, 130 taky umí jet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vojtek6666 Odesláno 5. leden 2015 Sdílet Odesláno 5. leden 2015 za mě je to celkem jedno, 1.4 optimal 1.1 občas více akcelerace takže spotřebu bych opravdu neřešil, jinak oba motory jsou velmi dobré Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAJA106 Odesláno 5. leden 2015 Sdílet Odesláno 5. leden 2015 Ono je taky trochu rozdíl v tom, že 1.1 se dělala jako SPI a později jako MPI, což taky trochu ten motor ovlivnilo. Já osobně bych šel spíše do té 1.4. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovy_s Odesláno 6. leden 2015 Sdílet Odesláno 6. leden 2015 já bych šel také do 1.4 osobně ji mám a jsem spokojený.. Když chceš jet tak to jede :-) Že by to nějak žralo to se říct nedá... Hlavně 1.4 55KW zní líp než 1.1 44KW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 6. leden 2015 Sdílet Odesláno 6. leden 2015 Ono je vůbec otázka, zda kupovat druhé auto na dojíždění. Leda, jestli tvou 406 potřebuje doma manželka. Jinak ti součet všech nákladů vyjde dráž, než jezdit samotnou 406. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiliVFR Odesláno 6. leden 2015 Autor Sdílet Odesláno 6. leden 2015 (upraveno) Ono je vůbec otázka, zda kupovat druhé auto na dojíždění. Leda, jestli tvou 406 potřebuje doma manželka. Jinak ti součet všech nákladů vyjde dráž, než jezdit samotnou 406. No právě že druhé auto je potřeba :-( hotové 1,1 je doma , dík za postřehy Upraveno 14. leden 2015 uživatelem MiliVFR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.