Jump to content
  • Aktuální cíle darů

Opotřebení kotoučů + destiček 406


MJSytic

Recommended Posts

Čaues, tak zase otravuju. Tentokrát je to poměrně důležitá věc, takže ...

Potřeboval bych konzultovat jak se mám stavět k opotřebení destiček a kotoučů u mé 406. Podle fotek : http://web.quick.cz/MixJaySytic/406/FotkyAll/HPIM0304.JPG

http://web.quick.cz/MixJaySytic/406/FotkyAll/HPIM0305.JPG

bych potřeboval poradit, zda je to zralý na výměnu, nebo ne. Podle těch kabelů, co vedou k destičkám usuzuju, že tam je idikátor opotřebení, který ale zatím nesvítí.

Žárovka by měla být OK, nedávno jsem je všechny kontroloval. Mám zkušenosti pouze ze š125L a tam by to bylo už na výměnu jak destiček, tak i kotoučů. Jenže u 406 nevím. :myslim

Děkuji všem za názor- radu ;)

Link to comment
Share on other sites

Nové chlazené kotouče mají tlouš?ku 20,4 mm Minimální tlouš?ka je 18 mm Některé mají vyraženou rysku na obvodě kotouče (max opotř.) jenže to je tak zrezlí ze to nejde najít. Jiný zase maj vývrt s barevným vyznačení max. opotřebení který zmizí pak se mění za nové. No a ty vodiče na kontrolu opotřebení nevím v jakém to máš stavu a zda si první majitel,mě to nefunguje tak je střihám hned při výměně a kontroluju vizualně.Některý japonci mají po sjetí obložení (pro kontrolu) pískaví zvuk ten se nedá přeslechnout. Já mám 405ku nedavno sem měnil komplet obl. P+Z na předku i kotouče,ty hodnoty mi vyčetla z katalogu na 406ku (max.20,4/ min.18 mm) Ještě k tomu fotu č.2.není ten kotouč prasklej (nahoře)neboje to nějaká skvrna?

[upravil dne 19.9.05 uulik]

Link to comment
Share on other sites

Hmm, hmm :myslim

Já vím, že ty fotky nejsou ideální, bohužel ...

No tak to já to asi vyměním. První majitel nejsem a brzdy jsou důležitý.

Co se týká toho kotouče, tak prasklý není. Já to woplách hadicí-vodou a ta tam zrovna stejkala společně s tím rzem.

Teď by mne teda ještě zajímalo, jestli to zvládnu vyměnit doma? Na shade jsme to s kámošem v poho zvládli ale u P s tím nemám zkušenosti ...

Nebo to mám radši svěřit odborníkům - Vašenda? To bude možná lepší, páááč nevím, jak je na tom ještě zadek (tam jsou bubny)

To zase bude pálka :mrk:roll

Link to comment
Share on other sites

Já to dělal s kámošem u něj na zvedáku a docela to šlo. :roker

Mám 14\" kola. Měnil jsem přední kotouče (cca 3100Kč), destičky (cca 1650Kč), zadní pakny (cca 1500Kč) a lanka ruční brzdy (cca 1500Kč), navíc ještě tekoucí váleček- takže oba (cca2 x 1150 = 2300Kč). :super:D:super

Bylo to koupeno jako sada značky Bendix (kotouče, destičky a pakny), ale destičky tam byly zn. Lukas (v sadě Bendix), čož je slušné - ne????? :aut;):aut

Auto je bez ABS.

Trvalo to cca 4 hodinky práce, jen pozor při montáži předních destiček - délka drátků (nepřehodit)

[upravil dne 26/9/05 Pinďa]

Link to comment
Share on other sites

No já začínal taky na ŠKODA (slov) tak sem se dal do výměny i na 405ce. Je to rozdíl hlavně ty bubny,Plán po rozebrání sem měl na hoďku ale vykulili se z toho dvě. Nemluvě že sem potom otočil na předku obložení tak s pomocí klubu sem teď OK. Pustil bych se do toho znova asi bych na podruhé to měl za tu hoďku komplet.Jestli máš KDE a ČIM tak se neboj.

Ještě pro Pinďa..ty lana na ručku se mi zdaj nějaký drahý.Na 405ku sem koupil L. cca za 110kč / P. 130 kč.:roker

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: MJSytic

Hmm, hmm :myslim

Já vím, že ty fotky nejsou ideální, bohužel ...

No tak to já to asi vyměním. První majitel nejsem a brzdy jsou důležitý.

Co se týká toho kotouče, tak prasklý není. Já to woplách hadicí-vodou a ta tam zrovna stejkala společně s tím rzem.

Teď by mne teda ještě zajímalo, jestli to zvládnu vyměnit doma? Na shade jsme to s kámošem v poho zvládli ale u P s tím nemám zkušenosti ...

Nebo to mám radši svěřit odborníkům - Vašenda? To bude možná lepší, páááč nevím, jak je na tom ještě zadek (tam jsou bubny)

To zase bude pálka :mrk:roll

Teda abych si přihrál polívčičiku, za výměnu dáš u nás tak 300-500 kč a je otázka, zda ti to stojí za případné problémy s reklamacemi i kvalitní kotouče můžou být vadné a reklamaci ti jako člověku z ulice nikdo neuzná. jinak to samozřejmě jde zvládnou na ulici, ale chce to velké kleště na pístky...

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Rebik

Původně zaslal: MJSytic

Hmm, hmm :myslim

Já vím, že ty fotky nejsou ideální, bohužel ...

No tak to já to asi vyměním. První majitel nejsem a brzdy jsou důležitý.

Co se týká toho kotouče, tak prasklý není. Já to woplách hadicí-vodou a ta tam zrovna stejkala společně s tím rzem.

Teď by mne teda ještě zajímalo, jestli to zvládnu vyměnit doma? Na shade jsme to s kámošem v poho zvládli ale u P s tím nemám zkušenosti ...

Nebo to mám radši svěřit odborníkům - Vašenda? To bude možná lepší, páááč nevím, jak je na tom ještě zadek (tam jsou bubny)

To zase bude pálka :mrk:roll

Teda abych si přihrál polívčičiku, za výměnu dáš u nás tak 300-500 kč a je otázka, zda ti to stojí za případné problémy s reklamacemi i kvalitní kotouče můžou být vadné a reklamaci ti jako člověku z ulice nikdo neuzná. jinak to samozřejmě jde zvládnou na ulici, ale chce to velké kleště na pístky...

No tak pokud se u vás vejdu za práci do litru, tak není o čem diskutovat :D Myslíš, že bys mi mohl poslat do mejlu cenovou kalkulaci matroš + práce? Berme v úvahu, že se budou měnit kotouče + destičky a případně i v zadu obložení, pokud bude v pytli ...

Výběr značky matroše nechám na vás. Rozumím tomu, jak Hřebík fotbalu, takže ... Něco rozumnýho v dobrým poměru \"cena/kvalita\" s kvalitou rovnocennou s origo. - nerad bych si rozbil autí, o mojí hubu mi ani tak nejde:aut

Předem díky :super

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: MJSytic

Původně zaslal: Rebik

Původně zaslal: MJSytic

Hmm, hmm :myslim

Já vím, že ty fotky nejsou ideální, bohužel ...

No tak to já to asi vyměním. První majitel nejsem a brzdy jsou důležitý.

Co se týká toho kotouče, tak prasklý není. Já to woplách hadicí-vodou a ta tam zrovna stejkala společně s tím rzem.

Teď by mne teda ještě zajímalo, jestli to zvládnu vyměnit doma? Na shade jsme to s kámošem v poho zvládli ale u P s tím nemám zkušenosti ...

Nebo to mám radši svěřit odborníkům - Vašenda? To bude možná lepší, páááč nevím, jak je na tom ještě zadek (tam jsou bubny)

To zase bude pálka :mrk:roll

Teda abych si přihrál polívčičiku, za výměnu dáš u nás tak 300-500 kč a je otázka, zda ti to stojí za případné problémy s reklamacemi i kvalitní kotouče můžou být vadné a reklamaci ti jako člověku z ulice nikdo neuzná. jinak to samozřejmě jde zvládnou na ulici, ale chce to velké kleště na pístky...

No tak pokud se u vás vejdu za práci do litru, tak není o čem diskutovat :D Myslíš, že bys mi mohl poslat do mejlu cenovou kalkulaci matroš + práce? Berme v úvahu, že se budou měnit kotouče + destičky a případně i v zadu obložení, pokud bude v pytli ...

Výběr značky matroše nechám na vás. Rozumím tomu, jak Hřebík fotbalu, takže ... Něco rozumnýho v dobrým poměru \"cena/kvalita\" s kvalitou rovnocennou s origo. - nerad bych si rozbil autí, o mojí hubu mi ani tak nejde:aut

Předem díky :super

v cervenci jsem to u Vasendu nechal delat i s vymenou brzdovky, kotouce jsem teda nemenil, ty byly meneny pred 3 roky original u peugeotu, ale predni desticky, a chtel jsem aby zkontrolovali taky zadek, tam tekly obe prasatka a byly vybrouseny bubny, takze mi je kluci srovnali. Rozhodne bych se s tim nepekloval doma, za ten cas co s tim ty jako veci neprilis znaly laik stravis, tak ve svem oboru vydelas na tu chvili co to bude trvat nekomu kdo uz to Xkrat delal

Link to comment
Share on other sites

Sakra, tak to jsou zásadní nedostatky, s tím bys měl něco udělat :D

Nebo vlastně spíš já :mrk

Tak já mám 406 rv 96 1,8 16V a má to ABS. V zadu jsou bubny. Víc ti asi neřeknu. Jinak můj mejl je MJSytic@seznam.cz

Sem myslel, že ho mám v profilu a wono prdlajs :aut

Díky

Link to comment
Share on other sites

Brzdy Bendix stojí 3093 nebo 3370 podle průměru kotouče, resp. zda máš 14\" či 15\" kola.

Destičky stojí 1640 sada, zde lze ušetřit, pokud si vezmeš \"měkčí směs\", ale mě ten pozvolný nástup brzdného účinku nevyhovuje.

Brzdový váleček stojí 442 Kč/ks, pakny 1458 Kč. Ostatní kvalitativně stejní výrobci se budou lišit o stokoruny, třeba LUcas 1260 destičky a 2900 kotouče.

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Rebik

Brzdy Bendix stojí 3093 nebo 3370 podle průměru kotouče, resp. zda máš 14\" či 15\" kola.

Destičky stojí 1640 sada, zde lze ušetřit, pokud si vezmeš \"měkčí směs\", ale mě ten pozvolný nástup brzdného účinku nevyhovuje.

Brzdový váleček stojí 442 Kč/ks, pakny 1458 Kč. Ostatní kvalitativně stejní výrobci se budou lišit o stokoruny, třeba LUcas 1260 destičky a 2900 kotouče.

No tak koukám, že jsem v tom tak jako tak za 7000,- :mrk:mad::bojim

No já bych to viděl na toho Lucase (přecejen mám i Lucas čelisti, ne). Mám 14\" kola. 15\" budou až příští rok, jestli seženu nějaký tróny :roker

Destičky s tou samou směsí, co tam teď mám (snad tam nějaká ještě zůstane, než to k vám dám) no a co se týká toho zadku, tak tam nevím. Tam bude asi záležet, v jakým to bude stavu ...

Spíš by mě zajímala ta cena za práci. K těm cenám dílů se člověk na netu dostane. . .

Dík :D

Jo a P.S. klidně mi to pošli do mejlu jsem skoro celej den Online:super

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...