Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Palivoměr P 807 2.2 HDI


bottino

Recommended Posts

Mě ukazuje palivoměr dobře, s takovouhle závadou jsem se nesetkal. V celém rozsahu ukazuje v podstatě správně, prvních 10 litrů je trošku optimistický, do 20 se to srovná a pak už je to shodně se skutečností. I na konci rozsahu se na to můžu spolehnout. Jen mě napadá jestli jsi neměl při tankování zapnutý klíček? Vzhledem k tomu, že nádrž je potřeba odemknout klíčkem tak asi ne. Zkus na chvíli odpojit baterku, někdy když auto délka hlouposti tak to pomůže. Diagnostika nic nehlásí?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne ukazoval špatne iba raz a to vtedy keď som chcel dať doolna nádrž. Na pumpe som dotankoval okolo 9-10l až kým pištol nevypla, ale palivomer to nejak nezaregistroval a stále chýbaly dve paličky. Myslím, že sa mi to upravilo až po pár štartoch.

Netankuješ tak po troške?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě se občas stane, že když natankuju úplně max, že naftu \"skoro vidím\" ukazuje mi to něco přes 3/4 nádrže. Ne plnou. Když se přiblížím k půlce, ukazatel padne skoro na dno. Když ale vyjedu třeba jen 10l a pak dotankuju jen na vyplutí pistole,palivoměr se srovná a ukazuje jak má. Tak tankuju na první vypnutí pistole a je vše v pořádku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

To, co se stalo mě, nikdo netrumfnete. Před cca. týdnem, kdy jsem měl již novou baterii doma, ale tak nějak jsem byl stále \"moc unaven\" na její výměnu se mi přihodilo toto. Ráno při cca. -13°C jsem nastartoval už tip ťop. Dojel jsem cca. 30km do rachoty, po 13hod. jsem došel k autu a měl v plánu dojet domů jako pokaždé. jelikož mrzlo málo, ale přeci jen i přes den, tak jsem samo sebou nenastartoval, nepomohli ani kabelý a přistavené auto kolegy. Až po té co kolega dovezl mobilní startovací stanici, nebo jak se tomu říká, tak po cca. třetím pokusu naskočil motor a jelo se dom. Ani nebudu popisovat co tomu vše předcházelo, jako telefonát manželce, aby sedla do svého vozu a baterii mi přivezla... Jelikož to dostalo asi dost silných výbojů, tak jsem během jízdy domu zjistil, že se mi na palivoměru ztratilá ručička ukazatele stavu paliva. Během jízdy jsem to neřešil byl jsem rád, že jedu. Přijel jsem domu, vyměnil byterii a ručička stále nezvěstná. Už jsem propadal depresy, až jsem do budíku trochu, ještě opravdu jemně klepnul a ejhle. ručička kdese vzala, tusevzala byla zpět na svém místě. Od té doby jsem již něco najezdil a zatím souhlasí její poloha s hladinou nafty. Tak doufám, že jen trucovala a že bude již vše OK. Pěkně jsem se touto svou\"únavou\" zase na dlouho vyléčil nechávat věci na \"zítra\";)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 roky později...

Tak se mi dnes na horách stalo něco podobného, musel jsem startovat pres záložní baterii. Při cestě koukám, že mi na budíkách něco chybí a ejhle ručička palivoměru. Při vypnutí se objevila, ale až nahoře :-/ Vrátí se zpět nebo budu muset zkusit rozebrat budík? 

IMG_20180228_091902.jpg

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...