Jump to content

Palivoměr - způsob měření


pažout.307
 Share

Recommended Posts

Zdravím

Nevítě někdo náhodou jakou metodou vyhodnocuje BSI stav paliva v nádrži??

A jaký vliv na to má čidlo v uzávěru nádrže a jaké množství paliva to vlatně samo rozpozná?? protože když tankuju po málo litrech (chudý student, 5.5 litru, za 200 :D) vícekrát za sebou a nic nenajedu, tak je rafička ohlašující stále rezervu celkem zneklidňující. Vím, že řešení je tankovat jednorázově více, ale jen by mě zajímalo, jak to funguje... Na foru jsem se dočetl, že s tím mají problém hlavně v kombinaci LPG, kdy je poloha rafičky počítána podle ujetých KM bez ohledu na stav paliva v nádrži.

Byl bych velice vděčný, když mi to někdo objasní.

Děkuji za všechny vaše zkušenosti

Link to comment
Share on other sites

Rafička se většinou nepohne pokud zůstane kliček v zapalování. S čidlem otevření nádrže to nemá co dělat, měří se to plovákem v nádrži (odporová dráha).

Jinak takové ježdění na zbytky v nádrži je u citlivých motorů jako je HDI cesta do pekla, ale kdo chce kam...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...