george Odesláno 30. červen 2005 Sdílet Odesláno 30. červen 2005 Zdravím, chtěl bych poprosit o Váš názor. Dvakrát v posledním roce (naposled před měsícem) jsem nechal měnit radiátor, občas jsem našel pod koberečkem louži.Dneska se mi to stalo poprvé od minulé výměny.Je mi divný že by ty radiátory takhle tekly. Když jsem na to koukal tak se mi zdálo že chladicí soustava je víc natlakovaná, né nějak tvrdá hadice ale určitý tlak tam je.Někde jsem četl že tam snad má být 1,4 bar, což je celkem dost. Auto se chladí normálně teploty jsou 85-99° podle situace. Dá se nějak poznat jestli nemůžou písty tlakovat do chlazení, voda v oleji není, auto nijak nekouří. Mohlo by to způsobovat špatný víčko? dík za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 30. červen 2005 Sdílet Odesláno 30. červen 2005 No víčko by mělo fungovat i jako přetlakový (pojistný) ventil. Takže to klidně může dělat taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 30. červen 2005 Sdílet Odesláno 30. červen 2005 Tak to jsem měl taky. Chladící okruh natlakovaný, voda se neztrácela, voda v oleji taky nebyla, auto chladilo normálně,... Až jednou cestou domů se z auta stala dýmovnice a bylo to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fijalka Odesláno 30. červen 2005 Sdílet Odesláno 30. červen 2005 HEH to som mal tez na P205 dve hadice behom roka v cudu raditor tez tekol prachi do toho cpat ma uz prestalo bavit tak som ten pretlakovi ventil na nadrzke zrusil a je pokoj tlak v systeme chladenia = 0. Divoke ale je to jedna moznost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
george Odesláno 1. červenec 2005 Autor Sdílet Odesláno 1. červenec 2005 Tak jsem tam dal nový víčko,zdá se že je tam ten tlak o něco nižší, aspoň se zdá.Uvidíme. Dík:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Freedy Odesláno 1. červenec 2005 Sdílet Odesláno 1. červenec 2005 Taky se mě tlakoval celej okruh a víčko to nestačilo pobírat a odnesl to chladíč a potom spoj u radiátoru topení, voda se než něco povolilo neztrácela a nakonec to bylo těsnění pod hlavou. Zkus otevřít přepadku u studenýho motoru, nastartuj a sleduj co dělá voda, jestli ti pujdou bubliny, nebo se začne voda při dalším zahřívání prudce zvedat je to buď těsnění nebo hlava, pokud ne bylo to pouze víčko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 1. červenec 2005 Sdílet Odesláno 1. červenec 2005 Já mám někde netěsnost okolo radiátoru (asi ten spoj) a mě ta voda kupodivu absolutně neteče za jízdy (tlak, 95°, vedro), ale naopak když auto stojí přes noc, je tam loužička. Ztrácím tak 2dcl chlad. kap. na 1000km. Asi zvolím razantnější opatření a koupím Stalinovo hovno (nějaká epoxidová hmota, která ztvrdne a je pak jako železo) a normálně to tam nastrkám zhruba kde to teče a hotovo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.