george Posted June 30, 2005 Share Posted June 30, 2005 Zdravím, chtěl bych poprosit o Váš názor. Dvakrát v posledním roce (naposled před měsícem) jsem nechal měnit radiátor, občas jsem našel pod koberečkem louži.Dneska se mi to stalo poprvé od minulé výměny.Je mi divný že by ty radiátory takhle tekly. Když jsem na to koukal tak se mi zdálo že chladicí soustava je víc natlakovaná, né nějak tvrdá hadice ale určitý tlak tam je.Někde jsem četl že tam snad má být 1,4 bar, což je celkem dost. Auto se chladí normálně teploty jsou 85-99° podle situace. Dá se nějak poznat jestli nemůžou písty tlakovat do chlazení, voda v oleji není, auto nijak nekouří. Mohlo by to způsobovat špatný víčko? dík za pomoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dave_k Posted June 30, 2005 Share Posted June 30, 2005 No víčko by mělo fungovat i jako přetlakový (pojistný) ventil. Takže to klidně může dělat taky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Péťa Posted June 30, 2005 Share Posted June 30, 2005 Tak to jsem měl taky. Chladící okruh natlakovaný, voda se neztrácela, voda v oleji taky nebyla, auto chladilo normálně,... Až jednou cestou domů se z auta stala dýmovnice a bylo to Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fijalka Posted June 30, 2005 Share Posted June 30, 2005 HEH to som mal tez na P205 dve hadice behom roka v cudu raditor tez tekol prachi do toho cpat ma uz prestalo bavit tak som ten pretlakovi ventil na nadrzke zrusil a je pokoj tlak v systeme chladenia = 0. Divoke ale je to jedna moznost Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george Posted July 1, 2005 Author Share Posted July 1, 2005 Tak jsem tam dal nový víčko,zdá se že je tam ten tlak o něco nižší, aspoň se zdá.Uvidíme. Dík:super Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freedy Posted July 1, 2005 Share Posted July 1, 2005 Taky se mě tlakoval celej okruh a víčko to nestačilo pobírat a odnesl to chladíč a potom spoj u radiátoru topení, voda se než něco povolilo neztrácela a nakonec to bylo těsnění pod hlavou. Zkus otevřít přepadku u studenýho motoru, nastartuj a sleduj co dělá voda, jestli ti pujdou bubliny, nebo se začne voda při dalším zahřívání prudce zvedat je to buď těsnění nebo hlava, pokud ne bylo to pouze víčko. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fusion Posted July 1, 2005 Share Posted July 1, 2005 Já mám někde netěsnost okolo radiátoru (asi ten spoj) a mě ta voda kupodivu absolutně neteče za jízdy (tlak, 95°, vedro), ale naopak když auto stojí přes noc, je tam loužička. Ztrácím tak 2dcl chlad. kap. na 1000km. Asi zvolím razantnější opatření a koupím Stalinovo hovno (nějaká epoxidová hmota, která ztvrdne a je pak jako železo) a normálně to tam nastrkám zhruba kde to teče a hotovo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.