Jump to content

špatně startuje P406 2.2 HDI Fap


Free-style
 Share

Recommended Posts

Takto se nám choval vadný DRV ventil (velmi špatně startoval, pak jel normálně). Je to vlastně řízený přetlakový ventil, který odpouští nadbytečný tlak z vysokotlakého potrubí. Servisák to zkoušel tak, že má ještě jeden upravený ventil, který je zablendovaný. Počkal do rána, až bude auto studené, vyzkoušel, že nestartuje a pak tam nasadil ten upravený ventil. Auto nastartovalo hned, a na diagnostice zároveň kontroloval hodnotu vysokého tlaku. Samozřejmě, s tím zablendovaným ventilem nepřidával plyn, ani nejel, jen se přesvědčil. A nový ventil měl skladem.

Link to comment
Share on other sites

ano protože jednoka nikdy při startu ten ventyl nenabudí na 100 procent a tim jak tam dal ten zavřený tak to chytlo ono ne že to čerpadlo nedává vubec ono dává ale mín kdyby si do auta strčil tak chytne ihnet mam vyskoušeno nedoporučuju skoušet s více jetejma rozvodama ....

Link to comment
Share on other sites

Tak diagnostika ukázala, nízký tlak paliva, závada na cidle hladiny aditiva a chyba déle zbavení.

Nicméně se k tomu přidalo nouzové vypnutí motoru za jízdy a hláška antipollution.

Zkusili jsme vyměnit erb ventil a vše stále stejně.

Takže Co teď?

Link to comment
Share on other sites

přepady vstřikovaču skus 4 pruhledné hadičky .. sundej z vršku vstřikovačů ty přepadové origo hadičky a nasad na ty střiky ty průhledné aspon 10 cm dlouhé tu origo přepadovou hadičku zmačkni jinak budeš mít všude naftu a at ti de někdo startovat všechny ty 4 hadičky se musí plnit stejně a měli by se začít plnit až když motor čapne když se jedna naplní závratně vyšší rychlostí tak ten vstřikovač je K.O jestly přepady ok tak je vydřené vysokotlaké čerpadlo

Link to comment
Share on other sites

Zkusili jsme vyměnit erb ventil a vše stále stejně.

Takže Co teď?

DRV? ja si aj tak myslim ze pokial by bola chyba v nejakom vstreku tak by to nestartovalo az tak zle a hlavne v takom zlom stave by ho bolo citit na volnobeh :myslim Aku naftu tankujes? A ako je na tom podavacie cerpadlo?

Link to comment
Share on other sites

ale nastartovalo a hodně zle servisuju 4 HDI čka a vim jak dokážou vypéct ale vetšinou to je opravdu vyběhané čerpadlo ono opotřebeni prostě už neudělá tlak při nízkejch otáčkách ... a tim DRV to jen oddálíš ne odstraníš a jestli mam dát 3000 za drv nebo 6000 za celé nové čerpadlo i s tim drv ventilem a mít klid na dalších 20000 ... to je každého věc

Link to comment
Share on other sites

a tim DRV to jen oddálíš ne odstraníš a jestli mam dát 3000 za drv nebo 6000 za celé nové čerpadlo i s tim drv ventilem a mít klid na dalších 20000 ... to je každého věc

:o ......v pohode kludne nech vymeni cerpadlo pokial ma dost penazi :aut, ale aj tak by ma pred tym zaujimalo aspon kolko to ma najazdene Km pokial by som doporucoval vymenu. Zatial som mal skusenost so zanesenim DRV podobne priznaky a podstatne lacnejsia oprava ;)

Ma dat 6000 Kc za cerpadlo co vydrzi 20 000Km ?:myslim tomu nerozumiem :bojim

Link to comment
Share on other sites

Měl to být DRV ventil. Píšu z telefonů tak to skáče. Auto má najeto 206tis. a tankují omv, papoil a v posledni době 2x tesco benzinka. Do nafty používám aditivum.

Nemůže být i problém ve fapu? Aditivum jsem sice do něj dával v prosinci, ale asi se časem i tak zanese a když není správa průchodnost plynu, mohlo by to ovlivnit vše?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...