Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Repas vstřiky-vysoké korekce


Zbytek

Recommended Posts

Dnes jsem se konečně dokopal namontovat repasované vstřiky v TP Kladno do svého PEU 406 2.0HDI RHY r.v.2000.Na všech jsou vyměněné špičky a na dvou ventilky do přepadu.

Po namotování,start bez problému i jízda se zdá také v pohodě,ale po DIA jsem zjistil,že tři vstřiky na volnoběh mají korekce -0,5 až -0.8 ,ale čtvrtý má 1,8 až 3.5.:o

Nevím jestli to mám nějak řešit nebo jestli potřebují chvíli na srovnání a zajetí.:myslim

Nenapadá někoho co to mohlo způsobovat nebo jim dát čas na srovnání.Nebo je to na reklamaci?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nie som odborník. ale pokiaľ mám správne informácie tak hodnota korekcii vstrekova má byť čo najbližšie k 0 na voľnobehu a to je jedno či -0,8 alebo +0,8 ale to Vám mohol potvrdiť niekto, kto je väčší odborník. A to je tu jeden. myslím si že budete vedieť o kom hovorím.Ale počul som že ani meranie korekcií nieje 100%. Vraj vstrek môže ukazovať relatívne malú korekciu (čo je znak toho že vstrek je na tom dobre)ale môže byť na tom horšie ako by sa mohlo zdať. Môj názor je že 3,5 je už fakt veľa ale ja osobne som videl auto na ktorom mi na jednom vstreku vyskočila korekcia na -4,2. ale keby mi ukazovalo také hodnoty tak by som dal určite vstreky aspon skontrolovať na stolicu, prečistiť. a vraj to veľa spraví.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tomik no pises zaujimave veci, pretoze ja ked som mal vstreky na stolici a aj sa precistili tak auto neslo lepsie akurat tak horsie. A co sa tyka tych korekcii tak mne jeden vstrek vykazoval hodnoty az okolo -18 cize ak je to tak ako pises ze tam staci par jednotiek na to ze vstrek je hotovy tak potom ja nemam co riesit :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky