Zbytek Odesláno 5. duben 2012 Sdílet Odesláno 5. duben 2012 Dnes jsem se konečně dokopal namontovat repasované vstřiky v TP Kladno do svého PEU 406 2.0HDI RHY r.v.2000.Na všech jsou vyměněné špičky a na dvou ventilky do přepadu. Po namotování,start bez problému i jízda se zdá také v pohodě,ale po DIA jsem zjistil,že tři vstřiky na volnoběh mají korekce -0,5 až -0.8 ,ale čtvrtý má 1,8 až 3.5. Nevím jestli to mám nějak řešit nebo jestli potřebují chvíli na srovnání a zajetí. Nenapadá někoho co to mohlo způsobovat nebo jim dát čas na srovnání.Nebo je to na reklamaci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BV406 Odesláno 6. duben 2012 Sdílet Odesláno 6. duben 2012 tak to by me taky zajimalo, jake korekce maji byt po vycisteni vstrikovacu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítek1 Odesláno 6. duben 2012 Sdílet Odesláno 6. duben 2012 no ja kdyz jsem byl u PP205 tak rikal ze na 406 se to podle korekci da dobre poznat v jakem jsou stavu ja mam na jednom 1,5 a rikal ze by do toho nesahal. Moc tomu nerozumim jen tlumocim ale 3,5 je uz asi docela dost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kotis Odesláno 6. duben 2012 Sdílet Odesláno 6. duben 2012 taky bych rad kdyby nam někdo vysvětlil rozdily korekci o kolik je dobra a špatna muj ma 1 -1,4 4 -1,2 3 1,4 2 1,3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik1987 Odesláno 6. duben 2012 Sdílet Odesláno 6. duben 2012 No nie som odborník. ale pokiaľ mám správne informácie tak hodnota korekcii vstrekova má byť čo najbližšie k 0 na voľnobehu a to je jedno či -0,8 alebo +0,8 ale to Vám mohol potvrdiť niekto, kto je väčší odborník. A to je tu jeden. myslím si že budete vedieť o kom hovorím.Ale počul som že ani meranie korekcií nieje 100%. Vraj vstrek môže ukazovať relatívne malú korekciu (čo je znak toho že vstrek je na tom dobre)ale môže byť na tom horšie ako by sa mohlo zdať. Môj názor je že 3,5 je už fakt veľa ale ja osobne som videl auto na ktorom mi na jednom vstreku vyskočila korekcia na -4,2. ale keby mi ukazovalo také hodnoty tak by som dal určite vstreky aspon skontrolovať na stolicu, prečistiť. a vraj to veľa spraví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 6. duben 2012 Sdílet Odesláno 6. duben 2012 kdyz jsi se dnes \"rozhoupal\"tak jak dloho jsi je mel venku nasucho? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 6. duben 2012 Sdílet Odesláno 6. duben 2012 Na 406 co měla 520 000 km jsem měl korekce 4.5, jezdilo to 220 km/h, jezdilo to za 6 litrů, u toho auta to za opravu nestálo, tak jsem to neřešil, prodal jsem ho. Jestli ještě jezdí, kdo ví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frantic Odesláno 7. duben 2012 Sdílet Odesláno 7. duben 2012 tomik no pises zaujimave veci, pretoze ja ked som mal vstreky na stolici a aj sa precistili tak auto neslo lepsie akurat tak horsie. A co sa tyka tych korekcii tak mne jeden vstrek vykazoval hodnoty az okolo -18 cize ak je to tak ako pises ze tam staci par jednotiek na to ze vstrek je hotovy tak potom ja nemam co riesit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik1987 Odesláno 7. duben 2012 Sdílet Odesláno 7. duben 2012 tak ja sa do vstrekov veľmi nerozumiem len čo som sa dopočul...ale je možné aby vstrek mal až takú vysokú hodnotu?. Ale môj osobný názor. pokiaľ ti vstreky prečistí profesionálna firma čo vie ako na to. tak by auto nemalo isť horšie. práve naopak. Podľa mňa chyba bola niekde inde.čiže nechápem tomu a po vyčistení ti aké hodnoty ukazoval? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shark734 Odesláno 7. duben 2012 Sdílet Odesláno 7. duben 2012 Frantic: ibaze SIEMENS ma korekcie v % a BOSCH v mg alebo tak nejako Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frantic Odesláno 7. duben 2012 Sdílet Odesláno 7. duben 2012 no ja mam DELPHI a myslim ze v mojom pripade ide o mg tomik: praveze to bolo po vycisteni... mne auto prestalo ist po tom ako sa vytiahli vstreky a dali sa na stolicu. [upravil dne 7/4/12 08:51 od Frantic] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 7. duben 2012 Sdílet Odesláno 7. duben 2012 Při čištění byly ty vstříky rozebrané nebo vcelku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik1987 Odesláno 7. duben 2012 Sdílet Odesláno 7. duben 2012 a po založení si tam dal aj tie medené podložky nové? Lebo aj z laického hľadiska keď dáš niečo na opravu, prečistenie tak by človek očakával lepší výsledok ako pred daným ukonom. a len taká otazočka merali sa tie korekcie cez PP2000??? pre mna je to zaujímavá informácia že siemens má v % to som ja napr. nevedel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frantic Odesláno 7. duben 2012 Sdílet Odesláno 7. duben 2012 Ano kupoval som aj nove medene podlozky pod vsetky vstreky a korekcie sa merali cez PP2000. A presne ako pises clovek by cakal trosku iny vysledok ale je to naopak auto stratilo tah. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik1987 Odesláno 7. duben 2012 Sdílet Odesláno 7. duben 2012 no a čo sa pýtal koblih? či to nevieš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frantic Odesláno 7. duben 2012 Sdílet Odesláno 7. duben 2012 a sory akosi som prehliadok ten prispevok, viesco koblih pokial viem tak tie vstreky rozoberane neboli, mal to chlap ktory to cistil UV-ckom. Ale co sa stalo to uz tazko zistim, vies ako nikto sa ti neprizna... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik1987 Odesláno 7. duben 2012 Sdílet Odesláno 7. duben 2012 no ja len pokiaľ viem tak vstreky sa čistia ultrazvukom, a mali by byť rozobraté. tak tam bude asi problém. a ja osobne by som to išiel asi reklamovať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 7. duben 2012 Sdílet Odesláno 7. duben 2012 Já týhle metodě ( bez rozebrání ), moc nefandím, myslím si, že když se uvolní nečistota, která nemá kam odejít může se napáchat víc problémů než užitku. Tipoval bych, že to bude původ toho problému. Nicméně to by se samozřejmě mělo poznat při následném testu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frantic Odesláno 7. duben 2012 Sdílet Odesláno 7. duben 2012 vies koblih otazne je ci to cistene bolo pred alebo po skuske... to ja netusim, chlap ktory mi to odtestoval mi dal vysledky a tie su daleko od hodnot ktore su pozadovane pri novych vstrekoch a pritom auto ma najazdenych 117tis km resp. v tej dobe malo 110tis. Cize nechce sa mi verit ze tie vstreky su az natolko zodrate. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 7. duben 2012 Sdílet Odesláno 7. duben 2012 No ono taky záleží na jkaou naftu to jezdilo. Pokud jsou km reálné tak to je opravdu brzy, ale vstřikovač je součástka jako každá jiné může se pokazit... každopádně by to chtělo řešit. Minimálně by stálo za to vyzkoušet jiný vstřikovač nebo nejlépe nechat přezkoušet všechny v nějakém osvědčeném servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.