vendelinek Odesláno 22. leden 2011 Odesláno 22. leden 2011 Jelikož se doma nechci nudit,tak jsem si našel novou zábavu.Po X letech asi tak po 30ti:D jsem se rozhodnul oprášit svuj talent a občas si zabrnkat na kytaru.Zjistil sem,že už mi to tak nejde jako tehdy a boleji prstíčky při držení akordů a vybrnkávání.Věřim,že tady jsou i takoví hudební talenti jako já(ale jsem samouk),nebo hudebně nadaní jedinci a chtěl bych poradit.Je to jen o výdrž anebo máte nějakou vychytávku aby prstíčky nedřely a nebolely?Děkuji předem za rady Mám takovou pěknou španělku,nedávno pořízenou a chtěl bych na ní dát ocelový struny,jsou tam tedka nylonový,co vy na to [upravil dne 22.1.2011 10:33 vendi.stejskal] Citovat
Qcko Odesláno 22. leden 2011 Odesláno 22. leden 2011 Ak ta bolia prsty z nylonovych strun, tak ti neni pomoci ... kazdopadne 11 bronzovymi nic nepokazis, tie pouzivam ja, co sa tyka bolenia prstov, tak to po par mesiacoch proste prejde samo ... ja som uz konvertoval na basu a tam niekedy udrzat E strunu je pekna robota Citovat
vendelinek Odesláno 22. leden 2011 Autor Odesláno 22. leden 2011 a jaký by si mi vybral třeba tady z těch http://www.music-city.cz/kytary/struny/akusticke-kovove/ Citovat
Dadadavid Odesláno 22. leden 2011 Odesláno 22. leden 2011 Tak rozhodne si musis ty prsty pred hranim trochu protahnout,treba 10 minut mačkej gumovej micek nebo houbičku a pak musis spravne mit nastavenou polohu leve ruky viz http://www.supermusic.sk/sprava.php?idspravy=20235&idk=&idskupiny= Citovat