Přejít na obsah
MilanF1

Klepání od předku, ale už nevím co - NALEZENO - řízení

Recommended Posts

V podstatě od koupě (dva roky zpět) řešíme, co klepe na pravém předku. Nejdříve byl měněn čep řízení. Před dvěma měsíci jsem dělal silentbloky, tyčky stabilizátoru a dneska i čep řízení /byl zase vymlácenej - dal jsem MOOG/. Ale pořád něco klepe, při sebemenší nerovnosti - kovové klepání. Už nevím, co by to mohlo být.

PS: Horní uložení tlumiče měněno před půl rokem za SKF, původní mělo jen lehce orezlé ložisko (otáčelo se v pohodě).

Co tam může ještě klepat? Jenom dodám, že nezáleží na tom, zda přidávám plyn.

[upravil dne 4/3/11 18:53 MilanF1]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Vymlácený řízení, to mi dělalo na 406ce, laboroval jsem s tím dva roky... :) I na 607, ale tam stačilo koupit opravnou sadu a nějak se to vymezilo že je to zase relativně v klidu, ale stejně není úplně OK... A nebo jako mám na 607 vůli ve volantové tyči, to taky umí pěkně zaklepat, opravit to nejde, jen vyměnit za nové a to stojí asi 12.000.... :D A jestli to nebude ani jedno ani druhý, tak mi ještě napadá silentblok na motoru, to mi taky docela bouchalo, když se ten pravej utrhnul....

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

wojtěch: jako že mám špatně zavřené dveře? To poznám hned podle ševelení vzduchu ;).

godzila: OK, ono to bouchalo i před dvěma lety a taky na nich nepřišel :D

Já se asi na to vyfláknu, skoro všechno už jsem vyměnil, tedy krom čepu na rameni :myslim. Třeba zadní silentbloky byly totálně v háji, po výměně žádný rozdíl :D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Jo klasická náprava od pegotu, mně tohle říkej, já jsem se vším vždycky strašnou dobu laboroval a málo co jsem nakonec zjistil, jen jsem zbytečně vyměnil spoustu věcí... :D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

mne tiež takto búchala náprava, vyzeralo to na horné uloženie tlmiču, ale po rozobratí bolo ako nové, nakoniec to bol spodný guľový čap a to som tiež pomenil takmer všetky spotrebáky na náprave.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Mi taky něco bouchá na přední nápravě,když se rozjíždím a točím volantem,nevíte čím to může být?

[upravil dne 20/1/11 20:34 kaštan]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak pokud je na rameni vše vyměněny, tak zbývá horní uložení tlumiče, samotný tlumič (vyběhaný na pístníci) a taky už sem viděl utržený záchyt reakce na motoru (silentblok). Takhle se na první pohled nezdál špatný, ale když se zatřepalo z motorem tak klepal. To by mohla být ta souvislost s přidáním plynu.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Kaštan, bouchání a otáčení volantem, tam bych to viděl na horní uložení - přirezlé ložisko a poskakuje. A tomto problému je tady toho napsáno hodně. Samozřejmě to může být něco jiného ... třeba jak psal olp

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Dneska byla manželka na STK a auto prošlo mechanik říkal že je to vpořádku.Ale když čtu protokol o závadách je tam napsané stabilizátor.Tak jse s toho jelen!!!

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dneska dal nový čep na rameno, ťuká pořád, stačilo to jen projet po zahradě ... Vypozoroval jsem, že to ťuká i na rovině, když jedu 50 a točím volantem +30°/-30°. Jak při levém, tak při pravém točení. Napadá mě už jenom kloub poloosy, nebo silentblok motoru ... Příští týden musím na technickou, tak jim řeknu, ať na to kouknou pořádně.

[upravil dne 17/2/11 16:28 MilanF1]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

nám tam od roku 2000 na 206 taky pořád něco klepalo později sem přišel na to že tam páni inženíři v servisu zapomněli malou ráčnu a nástřčkové klíče zapadli tam do motoru a už se neubtěžovali je vytáhnout

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Klepani na nerovnostech může být brzdič, pokud má vyběhaný vodící tyčky tak klepe. Pak mě klepal zvonivě plech který kryje kulové klouby od tepla z kotouče.

Jinak k tomu klepání při otačení volantem +-30st: nemohli by to být spojovačky, tyče řízení a jejich vnitřní kloub??

[upravil dne 17/2/11 17:33 Radek Hurvajz]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×