pistinko Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 mam odtaz, precital som snad cele forum ale nenasiel som nikoho s tymto napadom , co ak by som FAP vykuchal, tympadom by sa neusadzal a riadiaca jednotka by neriesila veci ako regeneracia a podobne, Fap by bol uplne volny, katalyzator samozrejme necham cely, mam 2,2 HDI 98kw chip na 135 kw a nebavi ma ked kazdu chvilu mi zapina regeneraciu a raz za mesiac davam regenerovat cez dia lebo nudzovy rezim, upchaty fap atd, vsetko ostatne je ok, auto neze olej, turbo ok, Fap som mal vonku a cisti som ho aj vapkou , vsetko bolo ok asi 2 mesiace, mam vlastnu diag, a po 100 tisic km (co mam auto) mam stale tu istu hladinu aditiva vas nazor ? [upravil dne 12/12/10 16:57 pistinko] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnotherOne Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 FAP off Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastorek Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 ...precital som snad cele forum ale nenasiel som nikoho s tymto napadom... použi hľadanie a máš čo čítať najbližší týždeň. ... po 100 tisic km (co mam auto) mam stale tu istu hladinu aditiva Tu by som videl príčinu tvojich problémov. Odstráň príčinu a zmenia sa i následky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pistinko Posted December 6, 2010 Author Share Posted December 6, 2010 len neviem kde ten problem je ? ...precital som snad cele forum ale nenasiel som nikoho s tymto napadom... použi hľadanie a máš čo čítať najbližší týždeň. ... po 100 tisic km (co mam auto) mam stale tu istu hladinu aditiva Tu by som videl príčinu tvojich problémov. Odstráň príčinu a zmenia sa i následky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pistinko Posted December 6, 2010 Author Share Posted December 6, 2010 ist niekam \"500km\" je pre mna casovo nerealna, potrebujem nejake rychlejsie riesenie FAP off Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnotherOne Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 Kto ti hovorí aby si niekam išiel. Pýtal si sa, či to niekoho napadlo, odpovedal som ti na to. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pistinko Posted December 6, 2010 Author Share Posted December 6, 2010 pytal som sa ci napadlo niekoho vykuchat fyzicky fak ( sietky a to co je vnutri) bez zasahu do softwaru, vsetko ostatne tam ostane, len bude \" deravy\" Kto ti hovorí aby si niekam išiel. Pýtal si sa, či to niekoho napadlo, odpovedal som ti na to. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robo111 Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 to uz napadlo viacerych ale potom ti to pojde v nudzovom rezime, bez upravy softu to nepojde a takisto co sa tvaria ze vypinaju fap a davaju tam emulatori tiez to neunguje korektne, to ze ti neubuda aditivum sa da zistit len cez diag, na 80 percent mas vadny snimac uzaveru nadrze. ale to by som uz neriesil aj tak mas uz zniceny fap. ak neporiesis daj vediet robim fap off na comkolvek , ale tu sa asi reklama nemoze robit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pistinko Posted December 6, 2010 Author Share Posted December 6, 2010 ale sak cidla tam ostanu, vsetko jak ma byt, len nebude sa mat co upchavat, cize nebudu tam mriezky to uz napadlo viacerych ale potom ti to pojde v nudzovom rezime, bez upravy softu to nepojde a takisto co sa tvaria ze vypinaju fap a davaju tam emulatori tiez to neunguje korektne, to ze ti neubuda aditivum sa da zistit len cez diag, na 80 percent mas vadny snimac uzaveru nadrze. ale to by som uz neriesil aj tak mas uz zniceny fap. ak neporiesis daj vediet robim fap off na comkolvek , ale tu sa asi reklama nemoze robit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HonzaZ Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 Jenže čidla jsou nastavena tak, že tam má být určitý odpor průtoku výf. plynů. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jofo Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 Su to diferencialne cidla. ak ti to nieco hovori. Kontroluju rozdiel medzi vstupom a vystupom z fapu. Ak je rozdiel velky tak sa spravi regeneracia. Zjednodusene povedane. Pri takomto vykuchani fapu sa ti ihned rozsvieti kontrolka motora. A este otazka ako vies kolko mas aditiva? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pistinko Posted December 6, 2010 Author Share Posted December 6, 2010 ano , ak na zaciatku a konci je velky rozdiel tak sa spusti diagnostika, ale kedze nebude vnutri nic co by robilo rozdiel tlaku tak tlaky budu rovnake (tak ako ked som vycistil fap a skontroloval tlaky pred a za fapom) tak by teoreticky nemal byt problem, len neviem ci je to len teoria alebo aj prax hladinu aditiva mi povie diagnostika, len ja sa neodvazim prehrat soft v aute, spravit diagnostiku, odstarnit chyby, v 406 spustit palubny PC a podobne hovadiny stylu denne svietenie, nastavenie cidiel kolies (tlaku) cd menic on/off a obycajne veci ano, ale upgrade softu chip a podobne tazke zasahy nato nemam odvahu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastorek Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 Dobre, tak trochu podrobnejšie. Je tu pár ľudí ktorý FAP vyhadovali z rôznych dôvodov. Časť mlčí a časť tvrdí že je to lepšie. Nestačí iba vyhodiť filter lebo sú tam čidlá ktoré merajú rozdiel tlaku pred a za filtrom. Ak je rozdiel veľký spustia regeneráciu ale ak je nulový vyhodia chybu nakoľko i úplne nový filter kladie odpor priechodu spalín. Preto sa mení i soft v riadiacej jednotke. Prestane sledovať rozdiel tlakov, hladinu aditíva a jeho dávkovanie. Za normálnych okolností nerobí FAP žiadne extrémne starosti. Problém nastáva ak niektorá časť systému prestane fungovať. Vtedy časť užívateľov špekuluje nad odstránením filtra ale vôbec neriešia odstránenie závady. Konkrétne v tvojom prípade je zrejme problém v dávkovaní či sledovaní aditíva keď po 100 tkm je stále rovnaká hladina. Odstráň príčinu a zmiznú i následky. Odstránenie filtra rieši niektoré problémy ale zase prináša nové. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pp205 Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 Dobre, tak trochu podrobnejšie. Je tu pár ľudí ktorý FAP vyhadovali z rôznych dôvodov. Časť mlčí a časť tvrdí že je to lepšie. Nestačí iba vyhodiť filter lebo sú tam čidlá ktoré merajú rozdiel tlaku pred a za filtrom. Ak je rozdiel veľký spustia regeneráciu ale ak je nulový vyhodia chybu nakoľko i úplne nový filter kladie odpor priechodu spalín. Preto sa mení i soft v riadiacej jednotke. Prestane sledovať rozdiel tlakov, hladinu aditíva a jeho dávkovanie. Za normálnych okolností nerobí FAP žiadne extrémne starosti. Problém nastáva ak niektorá časť systému prestane fungovať. Vtedy časť užívateľov špekuluje nad odstránením filtra ale vôbec neriešia odstránenie závady. Konkrétne v tvojom prípade je zrejme problém v dávkovaní či sledovaní aditíva keď po 100 tkm je stále rovnaká hladina. Odstráň príčinu a zmiznú i následky. Odstránenie filtra rieši niektoré problémy ale zase prináša nové. sorry ale po fapoff nejsou zadne problemy .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastorek Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 sorry ale po fapoff nejsou zadne problemy .... Jasne, výrobca to tam montuje iba preto aby z užívateľov ťahal peniaze pri opravách. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
straki007 Posted December 7, 2010 Share Posted December 7, 2010 :blablabla:blablabla :D:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pagot Posted December 7, 2010 Share Posted December 7, 2010 Dobre, tak trochu podrobnejšie. Je tu pár ľudí ktorý FAP vyhadovali z rôznych dôvodov. Časť mlčí a časť tvrdí že je to lepšie. Nestačí iba vyhodiť filter lebo sú tam čidlá ktoré merajú rozdiel tlaku pred a za filtrom. Ak je rozdiel veľký spustia regeneráciu ale ak je nulový vyhodia chybu nakoľko i úplne nový filter kladie odpor priechodu spalín. Preto sa mení i soft v riadiacej jednotke. Prestane sledovať rozdiel tlakov, hladinu aditíva a jeho dávkovanie. Za normálnych okolností nerobí FAP žiadne extrémne starosti. Problém nastáva ak niektorá časť systému prestane fungovať. Vtedy časť užívateľov špekuluje nad odstránením filtra ale vôbec neriešia odstránenie závady. Konkrétne v tvojom prípade je zrejme problém v dávkovaní či sledovaní aditíva keď po 100 tkm je stále rovnaká hladina. Odstráň príčinu a zmiznú i následky. Odstránenie filtra rieši niektoré problémy ale zase prináša nové. vis o nejakejch problemech s motorem kde byl odborne odstranen fap ? ja si treba fap nechal odstranit preventivne i kdyz jsem vedel ze 1.majitel daval nedavno novy a na C6 udelam hned to same.. uz jen proto ze treba problem s davkovanim aditiva muze vyjit na to same jako novy FAP ne repase Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birkov Posted December 7, 2010 Share Posted December 7, 2010 Já jsem si fap s katlikem dal pryč sám, čidla jsem schoval aby nevysela, navařil chybějící díl a vše funguje jak má, žádný nouzák nic. Z mého pohledu je to blud a není třeba zásah do jednotky a dávat někomu osm tisíc za úpravu.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pagot Posted December 7, 2010 Share Posted December 7, 2010 a vyrobce to tam montuje protoze musi pokud by 2.2hdi nemel ten srac FAP konstrukce sani by byla jina , ta prihrejvana vetev je peknej vynalez a motoru to ohrome prospiva Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pagot Posted December 7, 2010 Share Posted December 7, 2010 Birkov : odinstalaci nechci resit ja to nechal na jistotu ,pokud je to takhle jednoduchy jak pises muze si to udelat kazdy sam.... ale chci se zeptat : pokud mas vykuchanej i KAT neni auto hlucnejsi ?? ,nebo jsi nepoznal rozdil ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.