Jump to content
  • Aktuální cíle darů

fap off -- vyriesene :)


pistinko

Recommended Posts

mam odtaz, precital som snad cele forum ale nenasiel som nikoho s tymto napadom , co ak by som FAP vykuchal, tympadom by sa neusadzal a riadiaca jednotka by neriesila veci ako regeneracia a podobne, Fap by bol uplne volny, katalyzator samozrejme necham cely, mam 2,2 HDI 98kw chip na 135 kw a nebavi ma ked kazdu chvilu mi zapina regeneraciu a raz za mesiac davam regenerovat cez dia lebo nudzovy rezim, upchaty fap atd, vsetko ostatne je ok, auto neze olej, turbo ok, Fap som mal vonku a cisti som ho aj vapkou , vsetko bolo ok asi 2 mesiace, mam vlastnu diag, a po 100 tisic km (co mam auto) mam stale tu istu hladinu aditiva

vas nazor ?

[upravil dne 12/12/10 16:57 pistinko]

Link to comment
Share on other sites

...precital som snad cele forum ale nenasiel som nikoho s tymto napadom...

použi hľadanie a máš čo čítať najbližší týždeň.

... po 100 tisic km (co mam auto) mam stale tu istu hladinu aditiva

Tu by som videl príčinu tvojich problémov.

Odstráň príčinu a zmenia sa i následky.

Link to comment
Share on other sites

len neviem kde ten problem je ?

...precital som snad cele forum ale nenasiel som nikoho s tymto napadom...

použi hľadanie a máš čo čítať najbližší týždeň.

... po 100 tisic km (co mam auto) mam stale tu istu hladinu aditiva

Tu by som videl príčinu tvojich problémov.

Odstráň príčinu a zmenia sa i následky.

Link to comment
Share on other sites

pytal som sa ci napadlo niekoho vykuchat fyzicky fak ( sietky a to co je vnutri) bez zasahu do softwaru, vsetko ostatne tam ostane, len bude \" deravy\"

Kto ti hovorí aby si niekam išiel. Pýtal si sa, či to niekoho napadlo, odpovedal som ti na to.
Link to comment
Share on other sites

to uz napadlo viacerych ale potom ti to pojde v nudzovom rezime, bez upravy softu to nepojde a takisto co sa tvaria ze vypinaju fap a davaju tam emulatori tiez to neunguje korektne, to ze ti neubuda aditivum sa da zistit len cez diag, na 80 percent mas vadny snimac uzaveru nadrze. ale to by som uz neriesil aj tak mas uz zniceny fap. ak neporiesis daj vediet robim fap off na comkolvek , ale tu sa asi reklama nemoze robit

Link to comment
Share on other sites

ale sak cidla tam ostanu, vsetko jak ma byt, len nebude sa mat co upchavat, cize nebudu tam mriezky

to uz napadlo viacerych ale potom ti to pojde v nudzovom rezime, bez upravy softu to nepojde a takisto co sa tvaria ze vypinaju fap a davaju tam emulatori tiez to neunguje korektne, to ze ti neubuda aditivum sa da zistit len cez diag, na 80 percent mas vadny snimac uzaveru nadrze. ale to by som uz neriesil aj tak mas uz zniceny fap. ak neporiesis daj vediet robim fap off na comkolvek , ale tu sa asi reklama nemoze robit
Link to comment
Share on other sites

Su to diferencialne cidla. ak ti to nieco hovori. Kontroluju rozdiel medzi vstupom a vystupom z fapu. Ak je rozdiel velky tak sa spravi regeneracia. Zjednodusene povedane.

Pri takomto vykuchani fapu sa ti ihned rozsvieti kontrolka motora. A este otazka ako vies kolko mas aditiva?

Link to comment
Share on other sites

ano , ak na zaciatku a konci je velky rozdiel tak sa spusti diagnostika, ale kedze nebude vnutri nic co by robilo rozdiel tlaku tak tlaky budu rovnake (tak ako ked som vycistil fap a skontroloval tlaky pred a za fapom) tak by teoreticky nemal byt problem, len neviem ci je to len teoria alebo aj prax

hladinu aditiva mi povie diagnostika, len ja sa neodvazim prehrat soft v aute, spravit diagnostiku, odstarnit chyby, v 406 spustit palubny PC a podobne hovadiny stylu denne svietenie, nastavenie cidiel kolies (tlaku) cd menic on/off a obycajne veci ano, ale upgrade softu chip a podobne tazke zasahy nato nemam odvahu

Link to comment
Share on other sites

Dobre, tak trochu podrobnejšie.

Je tu pár ľudí ktorý FAP vyhadovali z rôznych dôvodov. Časť mlčí a časť tvrdí že je to lepšie.

Nestačí iba vyhodiť filter lebo sú tam čidlá ktoré merajú rozdiel tlaku pred a za filtrom. Ak je rozdiel veľký spustia regeneráciu ale ak je nulový vyhodia chybu nakoľko i úplne nový filter kladie odpor priechodu spalín. Preto sa mení i soft v riadiacej jednotke. Prestane sledovať rozdiel tlakov, hladinu aditíva a jeho dávkovanie.

Za normálnych okolností nerobí FAP žiadne extrémne starosti. Problém nastáva ak niektorá časť systému prestane fungovať. Vtedy časť užívateľov špekuluje nad odstránením filtra ale vôbec neriešia odstránenie závady. Konkrétne v tvojom prípade je zrejme problém v dávkovaní či sledovaní aditíva keď po 100 tkm je stále rovnaká hladina. Odstráň príčinu a zmiznú i následky.

Odstránenie filtra rieši niektoré problémy ale zase prináša nové.

Link to comment
Share on other sites

Dobre, tak trochu podrobnejšie.

Je tu pár ľudí ktorý FAP vyhadovali z rôznych dôvodov. Časť mlčí a časť tvrdí že je to lepšie.

Nestačí iba vyhodiť filter lebo sú tam čidlá ktoré merajú rozdiel tlaku pred a za filtrom. Ak je rozdiel veľký spustia regeneráciu ale ak je nulový vyhodia chybu nakoľko i úplne nový filter kladie odpor priechodu spalín. Preto sa mení i soft v riadiacej jednotke. Prestane sledovať rozdiel tlakov, hladinu aditíva a jeho dávkovanie.

Za normálnych okolností nerobí FAP žiadne extrémne starosti. Problém nastáva ak niektorá časť systému prestane fungovať. Vtedy časť užívateľov špekuluje nad odstránením filtra ale vôbec neriešia odstránenie závady. Konkrétne v tvojom prípade je zrejme problém v dávkovaní či sledovaní aditíva keď po 100 tkm je stále rovnaká hladina. Odstráň príčinu a zmiznú i následky.

Odstránenie filtra rieši niektoré problémy ale zase prináša nové.

sorry ale po fapoff nejsou zadne problemy ....

Link to comment
Share on other sites

Dobre, tak trochu podrobnejšie.

Je tu pár ľudí ktorý FAP vyhadovali z rôznych dôvodov. Časť mlčí a časť tvrdí že je to lepšie.

Nestačí iba vyhodiť filter lebo sú tam čidlá ktoré merajú rozdiel tlaku pred a za filtrom. Ak je rozdiel veľký spustia regeneráciu ale ak je nulový vyhodia chybu nakoľko i úplne nový filter kladie odpor priechodu spalín. Preto sa mení i soft v riadiacej jednotke. Prestane sledovať rozdiel tlakov, hladinu aditíva a jeho dávkovanie.

Za normálnych okolností nerobí FAP žiadne extrémne starosti. Problém nastáva ak niektorá časť systému prestane fungovať. Vtedy časť užívateľov špekuluje nad odstránením filtra ale vôbec neriešia odstránenie závady. Konkrétne v tvojom prípade je zrejme problém v dávkovaní či sledovaní aditíva keď po 100 tkm je stále rovnaká hladina. Odstráň príčinu a zmiznú i následky.

Odstránenie filtra rieši niektoré problémy ale zase prináša nové.

vis o nejakejch problemech s motorem kde byl odborne odstranen fap ?

ja si treba fap nechal odstranit preventivne i kdyz jsem vedel ze 1.majitel daval nedavno novy a na C6 udelam hned to same..

uz jen proto ze treba problem s davkovanim aditiva muze vyjit na to same jako novy FAP ne repase

Link to comment
Share on other sites

Birkov : odinstalaci nechci resit ja to nechal na jistotu ,pokud je to takhle jednoduchy jak pises muze si to udelat kazdy sam....

ale chci se zeptat : pokud mas vykuchanej i KAT neni auto hlucnejsi ?? ,nebo jsi nepoznal rozdil ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...