Jump to content

Startovací box


Lukáš406
 Share

Recommended Posts

Já zrovna tenhle chtěl koupit na Aukru - nepoužitej za 299,- ale aukci jsem propás :D Jednou jsem tímhle startoval svojí 406 Hdi, baterka Starline se po týdnu stání nafoukla jako koule, když kamarád servisák místo aby připojil kabely ke svýmu autu vytáhnul tohle tak jsem se škrábal ve vlasech. Autu už ani nesvítily kontrolky a já si myslel něco o jeho mizerném duševním zdraví. Normálně připojil a auto nastartovalo vcelku slušně. To mě opravu mile překvapilo.

Link to comment
Share on other sites

Startovací boxy:

Docela dobrá blbost.

Mějte auto v OK stavu, pak tohle nepotřebujete.

P.S.: Starejte se o své auto. Ne o nějaký servisní box (navíc) k tomu.

P.S.S.: Nabíječku na baterku má někdo už rok půjčenou. Asi se budu muset zeptat...

Link to comment
Share on other sites

Zalezi od ceny, ale je to vhodnejsie pre niekoho kto ma viac aut, a jazdi len na jednom ked sa baterky casom vybijaju. Ked ma clovek baterku v poriadku (tj nie moc staru) a zaroven nevypina auto 5 minut po starte tak to moc nepotrebuje. Inak znamy to ma, ma autobusovu prepravu, nastartovanie v autobusu v cudzine platil len raz, sofer zabudol vypnut bufik, odvtedy kupil startovaci box a vozi ho zo sebou, uz sa mu ti epeniaze vratili spat, lebo sa situacia s vybitim uz 2x zopakovala:myslim

Link to comment
Share on other sites

Jo,naprosto souhlasim s vixem

Mějte auto v OK stavu, pak tohle nepotřebujete. P.S.: Starejte se o své auto. Ne o nějaký servisní box (navíc) k tomu.

sem tam občas je dobrý proměřit a projít vozidlo,zrovinka dneska jsem použil po 4 letech dobíječku, jen tak krátce +- 3 hodinky,po těhle mrazíkách už bylo slyšet ,že je slabší, ještě furt točila ale ne tak jak za mlada:D

když by bylo nejhůř,vozím s sebou kabely, pomohly už více lidem tady u nás na parkovišti,já je zatim ještě nevyzkoušel,zatim:D

Link to comment
Share on other sites

Pokud se bavíme o denním ježdění tak chápu argument \"mějte auto v pořádku\" Ale... když byla žena na mateřský tak jezdila s autem jednou týdně a už máš problém to rozeznat, hlavně při náhlé zimě. Momentálně mám v inventáři 2 auta na denní ježdění, 1 veterána pro zábavu a 2 moto. Udržet 5 baterek ve 100% stavu skoro nejde. I když je třeba na jaře baterie v moto nabitá tak než se rozkucká tak je rok stará udržovaná baterie prázdná... takže až narazím na rozumnou cenu určitě do toho půjdu. Zatím to řeším kabely ale je to nepraktické.

Link to comment
Share on other sites

Startovací boxy:

Docela dobrá blbost.

Mějte auto v OK stavu, pak tohle nepotřebujete.

P.S.: Starejte se o své auto. Ne o nějaký servisní box (navíc) k tomu.

P.S.S.: Nabíječku na baterku má někdo už rok půjčenou. Asi se budu muset zeptat...

vixi

já věděl, že poradíš...:super:roll

Link to comment
Share on other sites

Já tam mám 56 Ah rok starou Starline. V čera jsem jí musel hodit na nabíječku, ani jsem nenastartoval. Nevím proč mám pokaždé v zimě problémy s baterií. Denně najezdím cca 20km, o víkendu 50km. Že by nestačila dobíjet? Přitom mi na palubce žádné kontrolky nesvítí. Ale zase mně udivuje, že před tím jsem měl Audi 80 1,8 B3, baterii 45Ah a tam to bylo bez problému.

Link to comment
Share on other sites

Já s tím bojoval a bylo špatně zappjené rádio odběr 120 mA stačil na to aby po nějakých 4 dnech byl se startováním nové baterie problém.

Zkontroluj napětí nabité baterie ( ale měř to až třeba 30 minut po odstavení z nabíječky a nebo krátce rozsviť světla). Měla by mít tak 12,6 a pak ji změř při dobíjení v autě - mělo by to být nějaký cca 14V V, Pokud jou obě napětí OK a klidový odběr okolo 20mA tak je to asi už je ta baterka.

Link to comment
Share on other sites

Tak s takovým startovacím zdrojem nemám zkušenosti. My máme doma daleko větší na kolečkách a to 1200A a 400A zdroj. Dost jsem se o tyto zdroje zajímal. Měl jsem strach co to při např. startu pomocí zdroje udělá s diodami v alternátoru. Mohu potvrdit a to mám ověřeno, že vůbec nic. Na ten 1200A nastartuji Avii s úplně vybitou baterií. Ten 400A v pohodě nahodí traktor, Avii jen s částečně nabitou baterií. Při použití u osobáku to točí jak divý.

Pravda je, že 1200A stál cca 20000,- a ten 400A jen 4000,-

tady je odkaz na 1200A

http://gude.cz/naradi/nabijecky-baterii/profesionalni-nabijecka-baterii-v-1200-t.html

a na 400A např.

http://aukro.cz/item1350497452_startovaci_a_nabijeci_zarizeni_bbsl430_11262.html

Co se týká rad ohledně - starej se pořádně o auto a nepotřebuješ to - to je sice pravda, ale když například traktor vyjíždí jen cca jednou za měsíc je lepší startovací zdroj než trápit baterku. A vím o čem v zimě mluvím.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...