Jird Posted November 19, 2010 Share Posted November 19, 2010 Ahoj, dokázal byste někdo prosím poradit, jestli se nechá trvale vypnout případně nějak bezpečně odpojit imobilizer na starém modelu? Díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Devils-night Posted November 19, 2010 Share Posted November 19, 2010 zalezi jestli mas immo v klicku nebo klavesnici? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jird Posted November 19, 2010 Author Share Posted November 19, 2010 Právě že na klávesnici. Ty diody už taky neblikají, jak by měli, svítí mi trvale obě dvě, v manuálu je napsaný, že s tím mám jet do servisu, ale nejradši bych to odpojil, ať mám klid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted November 19, 2010 Share Posted November 19, 2010 tak az nastartujes motor, odpoj zezadu klavesnice jeji konektor a mas pokoj, nejspis tam bude prelomeny jeden nebo vice dratu, proto sviti obe dve diody. Odpoj tedy klavesnici driv, nez se zablokuje RJ motoru trvale a nepujde nastartovat. Do opetovneho pripojeni konektoru uz RJ zustane odblokovana, i po odpojeni a znovupripojeni baterie, stary kod si ale radeji nekam poznamenej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jird Posted November 19, 2010 Author Share Posted November 19, 2010 OK, vyzkouším to, díky za radu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest martinmotl Posted January 3, 2011 Share Posted January 3, 2011 Ahoj. Jsem tu nový a mám ten samý problém. Opravdu to je tak jednoduché? Nemůže se stím něco stát? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
punkac Posted January 3, 2011 Share Posted January 3, 2011 tož vítej, ano pokaď máš klávesnici, zadej kód, nastartuj a odpoj plochý konektor od klávesnice, někam si pro jistotu zapiš svůj kód z důvodu měnění nebo odpojení baterie!!! Je to přesně tak jak psal Ferry přede mnou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted January 3, 2011 Share Posted January 3, 2011 odpojeni baterie zakodovani neobnovi, neni treba se niceho bat odpojeni klavesnice pri odblokovanem immobilizeru je i oficialni servisni postup peugeot, pokud se RJ odesila do servisu (tedy je skladovana delsi dobu bez napajeni) a ma byt odblokovana [upravil dne 3/1/11 21:11 Ferry] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest martinmotl Posted January 3, 2011 Share Posted January 3, 2011 Super, díky. Hned zítra to zkusím. Doufám, že to bude v pohodě. Klávesnicový imobilizér majitele vozu obtěžuje a zloděje nezastavý Díky. Ahoj Martin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted January 3, 2011 Share Posted January 3, 2011 mno pokud si neprinese svoji RJ tak zastavi, myslim si, ze zrovna klavesnice je vcelku dobra (pokud funguje, problem byva v prelamanych dratech u jejiho konektoru) a ja jsem si na ni zvyknul tak, ze po ni automaticky saham i v jinejch autech Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paps Posted January 17, 2011 Share Posted January 17, 2011 Zdravim přidávám se do debaty o klávesnicovím imobilizéru. Taky sem stim měl problém přelámaný dráty obě kontrolky svítili furt! Je to tim jak se to furt otevýrá zavírá. Odpojil sem to baterii už sem odpojoval snad sto krát a v poho zas bez toho nasatrtoval auto fachá furt stejně žádný následky po odpojení nemusíte se ničeho bát Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
khoobo Posted January 18, 2011 Share Posted January 18, 2011 alebo vymenit konektor aj s kusom kablov. praca tak na hodinku, a vysledok stoji za to si myslim... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
josfiala Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 Ahoj,dal jsem auto do servisu na výměnu ramen. Když jsem si pro auto přijel tak na výklopné klávesnici svítí zelená i červená dioda..Zsdání správného kódu nepomáhá.Auto nelze nastartovat.Je možné,že zadali špatně kód,nechtějí to ale přiznat.Nevím jak se to dá poznat jestli kód špatně zadali.Další možnost je ,že se přerušil nějaký kablík od immo.Mohu někoho poprosit o radu,Auto stále stojí nepojízdné v servise a pánové mi tvrdí,že se rozbil immobiliser a že oprava /vyřazení /vyjde na 3500,-Kč.Musí se prý vyndat počítač a přeprogramovat. Děkuji. Josef Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stanko.z Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 Ahoj,dal jsem auto do servisu na výměnu ramen. Když jsem si pro auto přijel tak na výklopné klávesnici svítí zelená i červená dioda..Zsdání správného kódu nepomáhá.Auto nelze nastartovat.Je možné,že zadali špatně kód,nechtějí to ale přiznat.Nevím jak se to dá poznat jestli kód špatně zadali.Další možnost je ,že se přerušil nějaký kablík od immo.Mohu někoho poprosit o radu,Auto stále stojí nepojízdné v servise a pánové mi tvrdí,že se rozbil immobiliser a že oprava /vyřazení /vyjde na 3500,-Kč.Musí se prý vyndat počítač a přeprogramovat. Děkuji. Josef pokial auto si k nim doviezol v poriadku, cize pojazdne a slo nastartovat a ked oni na nom nieco robili a zrazu uz nejde, tak nech to riesia oni a nie ze sa tam nieco pokazilo a musis si to vyriesit sam. oni su zodpovedni za to ze to auto ti zrazu nejde. taky je moj nazor. [upravil dne 9.8.2011 od stanko.z] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 mam pocit ze to bude tymy prelomenymi kablikami riesil som to na svojom aj na susedovom P406 raz mi to takto zblblo na benzinke ked kamos natukal spatny kod a proste zasvietili obe kontrolki a neslo s tym nic spravit mohol som do toho tukat kolko som chcel asi po 20 minutach zufalstva ma napadlo odpojit baterku po opetovnom napojeni baterie to dostalo rozum ale ci to bolo zavinene tym spatnym kodom no neviem predtym mi tiez parkrat natukali spatny kod a nic sa nedialo po kratkej dobe sa mi tam prelomili dratiky a rano som nemohol nastartovat opravil som to a opet po kratkej dobe som ho odpojil a svety pokoj dodnes najprv skus tu baterku ked nic tak mrkni na kabliky pri konektore ci niesu prelamane alebo sa navzajom nedotykaju [upravil dne 9/8/11 od krtek 2] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stajgrpavel Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 ahoj a jak je to s odpojeni imo s cipem v klici ??? jde to odpojit ??? dekuji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
josfiala Posted August 10, 2011 Share Posted August 10, 2011 Tak se mi podařilo zadat na klávesnici kód.Nejdříve svitila současne červená i zelená diada.Nechal jsem je svitit asi 10 minut,ozvalo se zapípání a rozsvítila se zelená.Start se povedl. Ihned jsem po startu /podle rad zde na fóru / odpojil kabel z klávesnice a vypadalo vše OK.Zkoušel jsem několikrát nastartovat,zamknout auto atd a vše fungovalo.Tak jsem se vydal na cestu.Asi po 3 minutách auto zhaslo a nešlo nastartovat.Zapojil jsem tedy klávesnici.Svítila bez zadání kódu zelená dioda.Nastaroval jsem,ale když jsem opětovně odpojil klávesnici při nastarovaném autě,tak motor hned zhasnul. Z toho usuzuji,že nebudu moci mít odpojenou klávesnici. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dave_k Posted August 10, 2011 Share Posted August 10, 2011 No to možná dělají ty přelámaný drátky. Někde to má nejspíš kontakt a skratuje to. Takže bych to zkusil opravit a pak odpojit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik406ST Posted June 28, 2014 Share Posted June 28, 2014 Ahoj,,, taky by mě zajímalo to odpojení imo.. mám nový model a klíč s čipem... ono kdyz to bude chtít někdo urást tak to stejně ukradne a žádný imo mu v tom nezabrání a je to spíš takové \"kurvítko\" .. známá má oktávku a imo jí blbne tak žedocela často se stává že nenastartuje.... tedy zajímá mě jestli je nějaká možnost jak ten imo vypnout... díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dave_k Posted June 29, 2014 Share Posted June 29, 2014 S imo v klíči nebývá žádnej problém. Jen snad ojediněle zazlobí snímací kroužek na spínačce a ten se nechá sehnat za 500,- přímo u peugeotu. Problémové byly ty klávesnice. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.