Přejít na obsah
h4wk3y

Muzu jezdit s prasklym vyfukem?

Recommended Posts

Ahoj, mam dotaz... takhle si jedu a najednou hoodne divnej \"tuningovej\" zvuk.... nejspis nekde povolil vyfuk, ale nekde je to slyset v prostoru za motorem (u nohou spolujezdce).... bohuzel nejsem doma a potrebuju s tim dojet....

Chci se zeptat, muzu s tim najet cca 200km?

Diky... nerad bych si podpalil ventily nebo neco takoveho...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No jezdit s tim mužeš, počitej s nižšším výkonem, vyšší spotřebou, pár kaček na pokuty možná. Jinak možná jen povolila spona mezi katem a středním dílem, myslim že v servisu ti to za za par stovek daji dokupy

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Mně když prdnul vejfuk těsně před katíkem a zbytek troub tam visel jak zvadlej ... tak výkon byl pořád stejnej nebo malilinko lepší ale spotřeba byla znatelně nižší, protože kouř letěl ven přímo a ne přes ty různý dusítka co jsou v potrubí. Až na ten turbo rallye zvuk kterej se k vanu moc nehodí to bylo ježdění ok :D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Diky za rady...

zatim to neni tak hrozny, rozhodne ne na policajty, jen kdyz nekde potrebuju rychle predjet a poradne na to dupnu, tak to je vice slyset a kdyz brzdim motorem, tak to je take vic slyset, ale myslim, ze rozhodne to na pokutu neni...

Diky za rady...

Opravit si to snad dokazu sam.... jen tam bude asi pekne blbej pristup.... protoze tam pomalu neni ani videt...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

hmmm.. tak je to horsi, nez jsem cekal...

uplne upadla trubka vyfuku za tim vlnovcem nebo jak se tomu rika, jak je za nim potom katalyzator a pak mam jeste dirky ve svaru za katikem...

no zkusim, jestli to nepujde jeste nejak zavarit, protoze co jsem koukal, tak v kellym za 5600,- a to je docela darda...

Jinak diky za rady...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

pokial iba ten vlnovec co hovoris,da sa kupit univerzalny a iba vymenit a navarit,uni moze stat asi 300cz.pokial dierka na kat a nieje rosipany tak to daj zavarit,zbytocne kupovat novy pokial sa to da opravit,ale to byb trebalo pozriet,lebo z pisania je to tazke povedat v akom je to stave.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

jasne no... nejtezsi to bude asi zavarit ve spravnem uhlu, aby to pak na aute pasovalo, protoze to je uplne rozpojeny... Ale zrovna vcera jsem koukal na univerzalni dily a je to jasne reseni...

Kat vypada, ze by aspon zimu mohl jeste odslouzit...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Kamos jezdik s prasklym vyfukem (seat toledo) tak dlouho, az mu na zulovych kostkach spadnul na silnici a zapichnul se mezi kostky a zohejbal se a rozlamal se. A jeste mu to promacklo podlahu. Rekl jsem mu na to, ze mohl dopadnout i hur. Treba dira v nadrzi, rozbitej zadni naraznik....

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

no tak kde byl originalne svar z vyroby, tak tam byly dirky, tak jsme cele svary ocistili a prevarili a snad budou drzet.. aspon zimu kdyby to dalo....

diky vsem za rady...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×