peugeot09 Odesláno 6. červen 2010 Sdílet Odesláno 6. červen 2010 Ahoj. Vlastním P206 1.4 8V, auto má brzdový systém Bosch. Destičky jsem měl připravené už delší dobu, ale až po včerejší ostřejší jízdě, kdy už bylo cítit, že destičky mají to nejlepší za sebou jsem se dnes rozhodl pro výměnu. Zkrátím to. Po povolení šroubu a odendání třmenu nahoru jsem vyndal destičky původní a nasadil nové. Chtěl jsem třmen dát zpátky dolů a zašroubovat ho zpět, ale původní destičky byly bohužel tak sjeté, že ve třmenu (mezi pístkem a tou druhou částí) chybí skoro centimetr místa k tomu, aby se mohl třmen bez problému nasadit přes nové destičky. Zkoušel jsem ten pístek trochu zasunout dovnitř, ale ani o milimetr jsem s ním nehnul. Neví někdo co s tím? [upravil dne 11/6/10 peugeot09] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šalda Odesláno 6. červen 2010 Sdílet Odesláno 6. červen 2010 Kamoš mě ten třmen vždycky natahuje zpět pomocí truhlářské svěrky, aby tam vzniklo místo pro nový širší destičky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peugeot09 Odesláno 6. červen 2010 Autor Sdílet Odesláno 6. červen 2010 Myslíš, že bude stačit ta obyčejná plastová? Nemám vůbec tušení, jako silou ten pístek působí na destičky. [upravil dne 6/6/10 peugeot09] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 6. červen 2010 Sdílet Odesláno 6. červen 2010 Stolárskou zvierkou to ide výborne. Treba zabezpečiť aby tlačila na piestik rovnomerne čím sa zabráni vzpriečeniu piestika. Plastová určite nebude stačiť. Niekedy som to robil i nastavovacími kliešťami (blicky) a treba dosť silne tlačiť. Navyše valček sa vracia pomerne pomaly lebo ním vytláčaš kvapalinu malou dierkou späť do nádržky. [upravil dne 6/6/10 pastorek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šalda Odesláno 6. červen 2010 Sdílet Odesláno 6. červen 2010 Taky si myslím že plastová to nezvládne, lepší je ta železná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peugeot09 Odesláno 6. červen 2010 Autor Sdílet Odesláno 6. červen 2010 Aha, takže něco na tenhle způsob: http://www.naradionline.cz/zbozi/truhlarska-sroubovaci-sverka-fsz-300mm-2ks.html Takže rotující přítlačnou částí té svěrky budu působit přímo na pístek a tou druhou to zaháknu za zadní část pístku? Omlouvám se za blbou otázku, ale ještě nikdy jsem tohle nedělal. Jakmile teda ten pístek zatlačí, vrátí se pak zpátky do svojí původní polohy, nebo zůstane v té poloze, do které ho svěrkou stlačím? Pokud by se vrátil, tak si nedokážu představit, jak bych ten třmen pak dal přes destičky. A aby toho nebylo málo, tak bych měl ještě jednu otázku. Ten systém Bosch má uchycení přes pitomé sponky, nebo jak to nazvat a docela dost dlouho mi trvalo, než jsem tam dvě destičky nacpal a i to bylo spíš dílem náhody a hrubé síly. Neexistuje nějaký fígl, díky kterému by se tam ta destička dala dát nějak rychleji a jednoduššeji? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 6. červen 2010 Sdílet Odesláno 6. červen 2010 Pístky zatlačuju ještě před vyndáním starých desek, právě za ty staré desky, páčidlem (silnějším šroubovákem). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
čakom Odesláno 6. červen 2010 Sdílet Odesláno 6. červen 2010 velkej šroubovak nebo pajsr a neni co řešit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 6. červen 2010 Sdílet Odesláno 6. červen 2010 Tá svorka je dobrá. Piestik ak zatlačíš sám nevylezie. oddie, neskúsený môže šrobovákom ľahko ohnúť kotúč. [upravil dne 6/6/10 pastorek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 6. červen 2010 Sdílet Odesláno 6. červen 2010 Ked budes zatlacat piestiky, tak si najprv otvor nadrzku na brzdovu kvapalinu a je dobre mat niekoho, kto si sleduje hladinu, aby ti to nevytieklo von (je to humus ) ... injekcnou striekackou potom vybrat prebytocnu brzdovku, po vymene platniciek to preslapat, trocha zajazdit, skontrolovat stav kvapaliny Inak ano, napr taka zvierka, bohato staci aj hrubsi kus pasoviny a stredom skrutka a navarena matica, tam mozes pekne zaberat klucom a ide to lahko ... pripadne to nasad na miesto bez platnicky a drevenou nasadou z kladiva (alebo niecoho) zapac o brzdovy kotuc a pistik ti vbehne dovnutra... je plno moznosti, hlavne aby nesiel moc z tuha, na 306 som ho zatlacil palcami:aut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peugeot09 Odesláno 6. červen 2010 Autor Sdílet Odesláno 6. červen 2010 Šroubovák jsem použil ten nejsilnější, co mám (resp. co jsem měl) a rupnul. S tím pístkem jsem ani o milimetr nepohnul a to bych řekl, že mám v rukách docela sílu. Asi zkusím to páčidlo, ale stejně myslím, že s tím nepohnu. Pístek se netvářil, že by chtěl nějak spolupracovat. Na to nandavání nových destiček nemáte nějaký fígl? Dvě destičky jsem nandaval skoro hodinu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 6. červen 2010 Sdílet Odesláno 6. červen 2010 hlavne si odvickuj nadobu na brzd. Kapalinu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 6. červen 2010 Sdílet Odesláno 6. červen 2010 Qcko, ty si IRONMAN :D:D mimoto, ked nic nepomaha, tak vypusti brzdovku, a skus tak, a potom samozrejme nalej, odvzdusni atd... [upravil dne 6.6.2010 foxo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šalda Odesláno 6. červen 2010 Sdílet Odesláno 6. červen 2010 jj, na tu nádobku na brzdovku jsem zapoměl, otevři ju a trochu kapaliny odsaj, aby Ti nevytekla ven Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 6. červen 2010 Sdílet Odesláno 6. červen 2010 peugeot09: otvor si nadobu na brzdovku, potom tlac, ako to chces stlacit ked to nema kam ist ... ale ak si o piestik zlomik skutkovac, tak byt tebou vyberiem to uplne, pozriem manzety, pripadne si ich uz repasni (nestoja moc penazi, oplati sa to viac ako pridret brzdy )... foxo: skor to bolo dobrou udrzbou a vsetko bolo cerstve ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peugeot09 Odesláno 6. červen 2010 Autor Sdílet Odesláno 6. červen 2010 Díky moc chlapi, já vás nemít, tak bych ani neměl šanci si ty pitomý destičky sám vyměnit. Je to ostuda, to souhlasím, ale všechno je holt jednou poprvé. Zítra k večeru se na to vrhnu a prostě ty destičky vyměním a kdybych při tom měl položit život za vlast. Ty sponky, které uchycují destičky jsou asi předpokládám nezbytně nutné...ale nešlo by to přece jenom bez nich? [upravil dne 6/6/10 peugeot09] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 7. červen 2010 Sdílet Odesláno 7. červen 2010 Můžeš koupit truhlářskou svěrku za 1200 a stejnak se budeš trápit nebo koupíš správný nářadí za 250,- a destičky vyměníš za 15 minut. http://www.uni-max.cz/pripravek-pro-vymenu-brzdovych-desticek/d/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaturn Odesláno 7. červen 2010 Sdílet Odesláno 7. červen 2010 Na 307 musíš při tlačení zároveň pístkem otáčet proti směru hodinových ručiček,-je tam závit!!!J. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
abio Odesláno 7. červen 2010 Sdílet Odesláno 7. červen 2010 nebo si zkus udělat něco takového viz. obrázek prodávají to na aukru, ja jsem si doma udělal něco podobného protože jsem taky pístek nemohl zatlačit.... [upravil dne 7/6/10 abio] [upravil dne 7/6/10 abio] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
abio Odesláno 7. červen 2010 Sdílet Odesláno 7. červen 2010 ještě jedno foto [upravil dne 7/6/10 abio] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.