Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Octavia 2


Guest MMMMM

Recommended Posts

Ještě jsem v ní nejel, máte s ní někdo zkušenosti, prý se dost povedla. Nekdo rika ze lepsi jizda nez v P407. Interier pry super i naprava. Svou 406 bych jeste tak 3 roky nechal a pak bych premyslel o necem dalsim ale 307 nechci a 407 na tu asi ani za 3 roky mit nebudu. Tak jakeho Peugeota (206 sedan, nemusim ani 206). Vypada to na konkurenci a zatim vypada dobre i cenove O2 a za 3 roky mozna?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi mě tu většina lidí rozcupuje, ale mít prachy a rozhodovat se mezi novou Oktávkou a 407, tak jednoznačně oktávka vyhraje. Přijde mi, že v tý oktávce je poznat německá kvalita, zatímco 407 bude pořád francouz. No a proporce 407, kde auto hrubě přes půl míče má kufr srovnatelný s vozy postatně menšími, to mě poměrně dost udvuje a určitě by mě to dlouho nebavilo. Ale někomu se to líbit může, já bych se ale určitě raději rozhodl pro mnohem praktičtější oktávku - v kombíku by mi mooooc slušela.

[Editován dne 10/8/Fri, 8 Oct 2004 11:21:24 +0000Fri, 8 Oct 2004 11:21:24 +0000Fri, 8 Oct 2004 11:21:24 +0000Fri, 8 Oct 2004 11:21:24 +0000 Medvěd]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja se taky pridam :) Sedel sem v ni, prolez ji celou a musim rict ze se mi to dost libi. Zpracovani velmi dobry, ovladani fajn a opravdu hodne mista. Designove se to srovnavat se 407 neda, ale jinak ... ja bych do ni sel mit penize. Bral bych 4x4 TDi a nejlip v kombajnu, na hory idealni auto :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

407 je srdeční záležitost, ale bohužel jen pro ty, který mají kromě dobrého vkusu také velmi tučné konto. Ale Ochechtávka je praktický vůz pro všechny příležitosti za přijatelný peníz v dané třídě a vyrobená s vyhlášenou německou precizností. Takže taková holka pro všechno. :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci se tak úplně zastávat Peginy, ale jsem designer a vzhled auta je pro mě hodně důležitý! Když srovnám Octávku a 407, tak jednoznačně Pegna vítězí a s motorem 2.0HDI, tak bych asi Octávku neřešil. Co se týká ceny, tak tak není zase takový rozdíl. Když vezmu Elegance u Škody a Dynamik u Peginy, tak abych dostal stejná auta výbavou, tak musím spoustu věcí do Octávky doházet a po sečtení stejně zůstanu na ceně kolem 800.000,- jako u Peginy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napsán autorem destiny

Nechci se tak úplně zastávat Peginy, ale jsem designer a vzhled auta je pro mě hodně důležitý! Když srovnám Octávku a 407, tak jednoznačně Pegna vítězí a s motorem 2.0HDI, tak bych asi Octávku neřešil. Co se týká ceny, tak tak není zase takový rozdíl. Když vezmu Elegance u Škody a Dynamik u Peginy, tak abych dostal stejná auta výbavou, tak musím spoustu věcí do Octávky doházet a po sečtení stejně zůstanu na ceně kolem 800.000,- jako u Peginy.

Ale na to ti kazdej prece rekne, ze peugeot je nejvetsi **** na svete a Skodovka je nemecka preciznost sama, takze ani kdyby ten peugeot stal polovinu, tak je to stejne porad ****, protoze neni kvalitni a nema velkej kufr (podle me neskladnej).

Nehlede na to, ze porad nechapu proc vsichni srovnavaji OII se 407, to vam vsem ta skodovacka reklamni masaz tak dokonale vymyla mozek??? OII je primej konkurent 307!!!!!!! Tak uz si to proboha zapamatujte. Nebo jedinej pozadavek je mit auto s co nejmensim rozvorem a s co nejvetsim kufrem?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napsán autorem Medvěd

Asi mě tu většina lidí rozcupuje, ale mít prachy a rozhodovat se mezi novou Oktávkou a 407, tak jednoznačně oktávka vyhraje. Přijde mi, že v tý oktávce je poznat německá kvalita, zatímco 407 bude pořád francouz. No a proporce 407, kde auto hrubě přes půl míče má kufr srovnatelný s vozy postatně menšími, to mě poměrně dost udvuje a určitě by mě to dlouho nebavilo. Ale někomu se to líbit může, já bych se ale určitě raději rozhodl pro mnohem praktičtější oktávku - v kombíku by mi mooooc slušela.

[Editován dne 10/8/Fri, 8 Oct 2004 11:21:24 +0000Fri, 8 Oct 2004 11:21:24 +0000Fri, 8 Oct 2004 11:21:24 +0000Fri, 8 Oct 2004 11:21:24 +0000 Medvěd]

Mit penize tak hopsnu do Superba mozna i do O2 , ale vahal bych mezi Superbem a 407 samozrejme v HDI ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napsán autorem Bohumil

2 Medvěd : A co 307čka? :o Bezkonkurenční v prostoru pro cestující.:D, nebo se ti to zdálo malé?

Jen počkej zajíci na Sigmě!:mad: Ještě tu jednou vychval Ochcáfku a bude poloviční porce.:D:D:D

[Editován dne 8/10/04 Bohumil]

Bohumile nenench se!!!!!:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napsán autorem destiny

Nechci se tak úplně zastávat Peginy, ale jsem designer a vzhled auta je pro mě hodně důležitý! Když srovnám Octávku a 407, tak jednoznačně Pegna vítězí a s motorem 2.0HDI, tak bych asi Octávku neřešil. Co se týká ceny, tak tak není zase takový rozdíl. Když vezmu Elegance u Škody a Dynamik u Peginy, tak abych dostal stejná auta výbavou, tak musím spoustu věcí do Octávky doházet a po sečtení stejně zůstanu na ceně kolem 800.000,- jako u Peginy.

Destiny ma pravdu je fakt ze 407 co se tyka designu je neco noveho neznameho a oktavka je v celku \"stejna\" s otatnimy kdzyto jaky peugeot je podobny 40??????:P

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasím s tím, co říká OPERATOR a taky rozumím tomu, co říká Madvěd. Ono asi opravdu u auta je nejdůležitější to, k čemu ho člověk potřebuje. A hned potom, co upřednostňuje osobně. Například mně by z interiéru jakékoli škodovky (ale platí to u mě i třeba u Passatu) bylo permanentně zle, takže bych si těžko vychutnal precizní německý podvozek. Když si sednu do auta, tak musím od prvního okamžiku cítit, že tam patřím, a ne že si snad zvyknu. A když od něj odcházím, tak i po roce musí mé oko zálibně spočinout na exteriéru a říci si - jo, vybral sis dobře. Když jsem před cca rokem a půl kupoval ojetinu, vyzkoušel jsem si napřed golfa - seděl jako přibitý, a? s ním člověk dělal co chtěl, stačilo trochu pohnout volantem, plynem, brzdou a auto jako by už samo vědělo co dělat. Nicméně jsem se tam cítil jako na návštěvě v bytě, kde se neuklízí a majitelé nemají kousek vkusu a člověk jen čeká, kdy už bude slušné odejít. Pak přišla na řadu Xsara Picasso - tam jsem se pro změnu neposkládal vůbec. A pak jsem si sedl do 306-ky a bylo to jasné - prostě jsem so ní zapadl jak prdel na hrnec a i když neumí jezdit jako Golf, neměnil bych. :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud vím tak se ávy staví na podvozku Golfu, takze nesrovnavat s 407.

Nová okta se mě nelíbí, taková strohá, nevím proč bych měl mít 550l v kufru když si do zadu nikdo nesedne... časy obrovských zavazadel na střeše 120ky na cestě do jugoslávie sou už dávno pryč, to by si škodováci měli uvědomit.

Já v kufru vozím jen pár věcí, když sem jel na dovolenou tak se to všechno nějak narvalo.

Ale přece pokud to auto budu mít na cesty tak si koupím kombála...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ad misto v O2. 605 to neni, ale pokud sem si sedl dopredu a pak dozadu, tak sem mel opravdu dost mista (merim 180). Takze tady bych problem nevidel a i kdyz rozvor nema jak 407 tak tam neni misto vubec ... podle testu na autorevue, sam se ji videl jen jak kolem mne frcela.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napsán autorem z3rg

Ad misto v O2. 605 to neni, ale pokud sem si sedl dopredu a pak dozadu, tak sem mel opravdu dost mista (merim 180). Takze tady bych problem nevidel a i kdyz rozvor nema jak 407 tak tam neni misto vubec ... podle testu na autorevue, sam se ji videl jen jak kolem mne frcela.

Napsat, ze 407 neni vubec misto muze jenom demagog nebo nedko kdo je zavislej na financnim prijmu ze Skoda Auto.

Kdyz jsem ji zkousel, tak sem si nasteloval sedacku podle sebe a pak jsem si sedl dozadu (tak to delam ve vsech autech kde si to chci vyzkouset) a svete div, ja se tam vesel a i celkem pohodlne sedel, to prece neni mozne!

V OII se jiz zlepsili orpoti OI (kde mi ridic jednou rozmasakroval kolena, kdyz sem sedel za nim), ale nejmensi rozvor v NIZSI STREDNI TRIDE stejne neokecaji a mista je tam porad malo. Zlata 307 o SW ani nemluve.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja taky mit na 407 tak nevahám ani chvíli. Oktavka je úplně jina třída,je to menší auto.

Octavka se da srovnat s 307,a v 307 je o dost víc mista než v octavce, jen ma menší kufr,ale na co mít velkej(nebo nejvetší kufr) když si človek v autě pořádně nesedne.

:o:o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No mne zrovna Skodovka nesponzoruje :) To bych mel jiny auto. Jen rikam svuj dojem z O2 a to, ze to na mne pusobilo solidne, a ze tam bylo mista vic nez dost. Hotovo, se 407 to zacal srovnavat nekdo na zacatku a i mne je jasny, ze to neni stejna trida. Kdybych ty penize mel tak bych radeji taky 407.

Ale proste nepochopim, ze nekdo muze napsat \"o dost vic mista v 307 nez v O2\" ... nehlede na to, ze posez mi v O2 prisel o dost lepsi nez prave v 307.

Jo a jen k tomu kufru, ten je totiz proto, ze kdyz se jede ve ctyrech na hory, tak polovinu kufru spotrebuji jen plata piva :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...