Jump to content

2.0HDi, 66kW, Engine Coolant Temp Too High


Keyman
 Share

Recommended Posts

Ahojte,

takouto spravou ma uctil palubny PC. Aj so STOP a pipanim

Stalo sa to dva krat:

1) Studeny motor, BEZ A/C

2) Studeny motor, asi 5 min. po starte som zapol rychlo ohrev predneho okna, kedy sa spusti A/C.

Co som zatial zistil a treba pozriet:

Rele pre beh ventilatorov (kontakty, pripojenie...). Po cca 5-10s od zapnutia klimy by sa mali zapnut oba ventilatory na pomalu rychlost. Tie rele by mali byt pod naraznikom pri ventilatoroch?

Alebo

Cidlo teploty motora, ktore je v bloku, niekde zboku (spojka)

Ak mate viac info alebo som nieco zle napisal, tak ma prosim opravte. A co by pomohlo uplne najviac :super je FOTO.

Dakujem Vam.

:papa

PS Presiel som aj toto forum, len mi to nie je jasne....

[upravil dne 14/4/10 Keyman]

[upravil dne 14/4/10 Keyman]

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Blackstar407

jo jo pouzij hladanie je tu toho otom dost....

hladal som a nieco som aj nasiel, no zdalo sa mi to dost chaoticke.

A celkovo najst vhodne \"keyword\" je niekedy hotova alchymia:myslim

Vdaka za potvrdenie.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ahojte,

zatial som nasiel preruseny \"slimak\" odporoveho drotu na odpore motoventilatoru pri sahare (odpor 0,8 Ohm). Objednane nove za 12 E, takze jazdeny ani neuvazujem. Vymenim - uvidim - napisem.

Tak zatial...

PS: Mne stacilo dat dolu masku a pristup je OK. Relatka vyzerali byt OK, radsej som ich nevyberal, lebo naposledy pri hladani rele som dal autu riadnu supu :roll

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Keyman

Ahojte,

takouto spravou ma uctil palubny PC. Aj so STOP a pipanim

Stalo sa to dva krat:

1) Studeny motor, BEZ A/C

2) Studeny motor, asi 5 min. po starte som zapol rychlo ohrev predneho okna, kedy sa spusti A/C.

Co som zatial zistil a treba pozriet:

Rele pre beh ventilatorov (kontakty, pripojenie...). Po cca 5-10s od zapnutia klimy by sa mali zapnut oba ventilatory na pomalu rychlost. Tie rele by mali byt pod naraznikom pri ventilatoroch?

Alebo

Cidlo teploty motora, ktore je v bloku, niekde zboku (spojka)

Ak mate viac info alebo som nieco zle napisal, tak ma prosim opravte. A co by pomohlo uplne najviac :super je FOTO.

Dakujem Vam.

:papa

PS Presiel som aj toto forum, len mi to nie je jasne....

[upravil dne 14/4/10 Keyman]

[upravil dne 14/4/10 Keyman]

vyzera to na to cidlo teploty motoru (to zelene)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

caute omylem jsem,urazil odvzdusnovaci sroub na termostatu myslim.tak jsem to nejak domacky spravil ale tet mi pise hlasku engine coolant temp too high.studeny motor najednou rucika teploty na doraz rozne se kontrolka stop.muze to mit neco spolecneho s termostatem nebo jed o cidlo teploty.a kde to cidlo pesne najdu..peugeot 307 hdi 66kw

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Keyman

Ahojte,

zatial som nasiel preruseny \"slimak\" odporoveho drotu na odpore motoventilatoru pri sahare (odpor 0,8 Ohm). Objednane nove za 12 E, takze jazdeny ani neuvazujem. Vymenim - uvidim - napisem.

Tak zatial...

PS: Mne stacilo dat dolu masku a pristup je OK. Relatka vyzerali byt OK, radsej som ich nevyberal, lebo naposledy pri hladani rele som dal autu riadnu supu :roll

čus, měl jsem ten samej problém a bylo to jak píšeš ty přerušenej předřadnej:roker odpor k ventilátoru, já měl špatnou pojistku přehřátí na tom odporu, koupil jsem jinou, oprava stála 30Kč a jezdí se dál. Mě to odešlo v zimě, komický, když sedneš do auta venku -16°C a ono to hlásí hned po nastartování přehřátí motoru
Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: kovi

Původně zaslal: Keyman

Ahojte,

zatial som nasiel preruseny \"slimak\" odporoveho drotu na odpore motoventilatoru pri sahare (odpor 0,8 Ohm). Objednane nove za 12 E, takze jazdeny ani neuvazujem. Vymenim - uvidim - napisem.

Tak zatial...

PS: Mne stacilo dat dolu masku a pristup je OK. Relatka vyzerali byt OK, radsej som ich nevyberal, lebo naposledy pri hladani rele som dal autu riadnu supu :roll

čus, měl jsem ten samej problém a bylo to jak píšeš ty přerušenej předřadnej:roker odpor k ventilátoru, já měl špatnou pojistku přehřátí na tom odporu, koupil jsem jinou, oprava stála 30Kč a jezdí se dál. Mě to odešlo v zimě, komický, když sedneš do auta venku -16°C a ono to hlásí hned po nastartování přehřátí motoru

Ano presne ako pises, to iste som mal aj ja. Po vymene je vsetko ako ma byt. Tusim mam kdesi odfoteny aj stary aj novy kus, ak by to niekoho zaujimalo, tak poslem.

Takze to tu mozme uzavriet. :papa

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...