Keyman Odesláno 14. duben 2010 Sdílet Odesláno 14. duben 2010 Ahojte, takouto spravou ma uctil palubny PC. Aj so STOP a pipanim Stalo sa to dva krat: 1) Studeny motor, BEZ A/C 2) Studeny motor, asi 5 min. po starte som zapol rychlo ohrev predneho okna, kedy sa spusti A/C. Co som zatial zistil a treba pozriet: Rele pre beh ventilatorov (kontakty, pripojenie...). Po cca 5-10s od zapnutia klimy by sa mali zapnut oba ventilatory na pomalu rychlost. Tie rele by mali byt pod naraznikom pri ventilatoroch? Alebo Cidlo teploty motora, ktore je v bloku, niekde zboku (spojka) Ak mate viac info alebo som nieco zle napisal, tak ma prosim opravte. A co by pomohlo uplne najviac je FOTO. Dakujem Vam. PS Presiel som aj toto forum, len mi to nie je jasne.... [upravil dne 14/4/10 Keyman] [upravil dne 14/4/10 Keyman] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dobrmik Odesláno 14. duben 2010 Sdílet Odesláno 14. duben 2010 no vždyt sis vlastně odpověděl.....takže ted se pust do práce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Blackstar407 Odesláno 14. duben 2010 Sdílet Odesláno 14. duben 2010 jo jo pouzij hladanie je tu toho otom dost.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 14. duben 2010 Sdílet Odesláno 14. duben 2010 Čidlo teploty motoru. Prověř konektory, prostříkej. Ta souvislost s ohřevem by ukazovala na vadu v uzemnění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paul jane Odesláno 14. duben 2010 Sdílet Odesláno 14. duben 2010 me to take delalo neco podobneho a bylo to cidlo teploty motoru vymenil jsem to a je klid tak uvidime Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Keyman Odesláno 14. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 14. duben 2010 Původně zaslal: Blackstar407 jo jo pouzij hladanie je tu toho otom dost.... hladal som a nieco som aj nasiel, no zdalo sa mi to dost chaoticke. A celkovo najst vhodne \"keyword\" je niekedy hotova alchymia:myslim Vdaka za potvrdenie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dobrmik Odesláno 15. duben 2010 Sdílet Odesláno 15. duben 2010 no zkus nejdřív vepředu u sahar...relé,kontakty atd...dělalo mě to též,opraveno..to nic nestojí,když to nebude tím vyměn to čidlo na motou.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Keyman Odesláno 28. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 28. duben 2010 Ahojte, zatial som nasiel preruseny \"slimak\" odporoveho drotu na odpore motoventilatoru pri sahare (odpor 0,8 Ohm). Objednane nove za 12 E, takze jazdeny ani neuvazujem. Vymenim - uvidim - napisem. Tak zatial... PS: Mne stacilo dat dolu masku a pristup je OK. Relatka vyzerali byt OK, radsej som ich nevyberal, lebo naposledy pri hladani rele som dal autu riadnu supu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin 1981 Odesláno 2. květen 2010 Sdílet Odesláno 2. květen 2010 hosi mne prestal ist kabinovy ventilator co to moze byt?a este predtym klima nesla stale ak som navolil 14stupnou,teraz nejde vobec:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 2. květen 2010 Sdílet Odesláno 2. květen 2010 skus prve poistky, potom rele, a potom samotny motor, ci je OK. Alebo niekde preruseny kablik, ale to asi ani ne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 2. květen 2010 Sdílet Odesláno 2. květen 2010 Původně zaslal: Keyman Ahojte, takouto spravou ma uctil palubny PC. Aj so STOP a pipanim Stalo sa to dva krat: 1) Studeny motor, BEZ A/C 2) Studeny motor, asi 5 min. po starte som zapol rychlo ohrev predneho okna, kedy sa spusti A/C. Co som zatial zistil a treba pozriet: Rele pre beh ventilatorov (kontakty, pripojenie...). Po cca 5-10s od zapnutia klimy by sa mali zapnut oba ventilatory na pomalu rychlost. Tie rele by mali byt pod naraznikom pri ventilatoroch? Alebo Cidlo teploty motora, ktore je v bloku, niekde zboku (spojka) Ak mate viac info alebo som nieco zle napisal, tak ma prosim opravte. A co by pomohlo uplne najviac je FOTO. Dakujem Vam. PS Presiel som aj toto forum, len mi to nie je jasne.... [upravil dne 14/4/10 Keyman] [upravil dne 14/4/10 Keyman] vyzera to na to cidlo teploty motoru (to zelene) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cvajda Odesláno 18. červen 2010 Sdílet Odesláno 18. červen 2010 caute omylem jsem,urazil odvzdusnovaci sroub na termostatu myslim.tak jsem to nejak domacky spravil ale tet mi pise hlasku engine coolant temp too high.studeny motor najednou rucika teploty na doraz rozne se kontrolka stop.muze to mit neco spolecneho s termostatem nebo jed o cidlo teploty.a kde to cidlo pesne najdu..peugeot 307 hdi 66kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cvajda Odesláno 19. červen 2010 Sdílet Odesláno 19. červen 2010 kde najdu na peugeotu 307 2L HDI 66KW cidlo teploty diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shark734 Odesláno 19. červen 2010 Sdílet Odesláno 19. červen 2010 cidlo je v miestach kde je baterka pod sanim vzduchu...ked to chces menit tak musi ist baterka a sanie prec-je to zeleny konektor a zelene cidlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 20. červen 2010 Sdílet Odesláno 20. červen 2010 to cidlo je z boku motoru, na fotke je videt len slabo, ale predsa... [upravil dne 20.6.2010 foxo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cvajda Odesláno 21. červen 2010 Sdílet Odesláno 21. červen 2010 dik za foto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovi Odesláno 22. červen 2010 Sdílet Odesláno 22. červen 2010 Původně zaslal: Keyman Ahojte, zatial som nasiel preruseny \"slimak\" odporoveho drotu na odpore motoventilatoru pri sahare (odpor 0,8 Ohm). Objednane nove za 12 E, takze jazdeny ani neuvazujem. Vymenim - uvidim - napisem. Tak zatial... PS: Mne stacilo dat dolu masku a pristup je OK. Relatka vyzerali byt OK, radsej som ich nevyberal, lebo naposledy pri hladani rele som dal autu riadnu supu čus, měl jsem ten samej problém a bylo to jak píšeš ty přerušenej předřadnej:roker odpor k ventilátoru, já měl špatnou pojistku přehřátí na tom odporu, koupil jsem jinou, oprava stála 30Kč a jezdí se dál. Mě to odešlo v zimě, komický, když sedneš do auta venku -16°C a ono to hlásí hned po nastartování přehřátí motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Keyman Odesláno 22. červen 2010 Autor Sdílet Odesláno 22. červen 2010 Původně zaslal: kovi Původně zaslal: Keyman Ahojte, zatial som nasiel preruseny \"slimak\" odporoveho drotu na odpore motoventilatoru pri sahare (odpor 0,8 Ohm). Objednane nove za 12 E, takze jazdeny ani neuvazujem. Vymenim - uvidim - napisem. Tak zatial... PS: Mne stacilo dat dolu masku a pristup je OK. Relatka vyzerali byt OK, radsej som ich nevyberal, lebo naposledy pri hladani rele som dal autu riadnu supu čus, měl jsem ten samej problém a bylo to jak píšeš ty přerušenej předřadnej:roker odpor k ventilátoru, já měl špatnou pojistku přehřátí na tom odporu, koupil jsem jinou, oprava stála 30Kč a jezdí se dál. Mě to odešlo v zimě, komický, když sedneš do auta venku -16°C a ono to hlásí hned po nastartování přehřátí motoru Ano presne ako pises, to iste som mal aj ja. Po vymene je vsetko ako ma byt. Tusim mam kdesi odfoteny aj stary aj novy kus, ak by to niekoho zaujimalo, tak poslem. Takze to tu mozme uzavriet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.