Accounter Odesláno 1. listopad 2009 Sdílet Odesláno 1. listopad 2009 Ahojte. Po dvoch tyzdnoch bez jazdy som sa rozhodol prevetrat auto na dlhsej trase (cca 150 km). Prvy problem - baterka v haji. Kedze som bol v Rakusku, zavolal som OAMTC, vymenili a myslel som si, ze uz by a nemalo nic prekvalit. Pripadalo mi to dost logicke ze stara bateria v takomto pomerne chladnom obdobi proste dozije. Auto nastartovalo konecne v poriadku avsak zaregistroval som trochu iny problem. Pri pridani plynu, kedy zacina zaberat turbo, som zarazu spozoroval cierny dym vychadzajuci z vyfuku, v tom istom momente bolo pocut akoby fucanie (turbo zvyklo fucat, ale toto bolo omnoho intenzivnejsie - ako ked zapnem ventilaciu na stupen 3/4.) okrem zvuku auto na chvilu stratilo vykon. Po chvili cierne dymenie opat prestalo a pokracovalo iba fucanie, vykon sa tiez obnovil. Prejavuje sa to iba pri zaslapnuti plynu, kedy sa aktivuje turbo.. Mate niekto tusenie co by to mohlo byt? Jazda v meste je bezproblemova. je to problem od 5 rychlostneho stupna (jazda nad 90 km/h). Dik za kazdu radu. Auto: Peugeot 206 2.0 HDI 66kw r.v. 99 [upravil dne 7/12/09 Accounter] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fr3sh Odesláno 1. listopad 2009 Sdílet Odesláno 1. listopad 2009 Praskla trubka k turbu...nic jineho za tim opravdu nehledej...vymen trubku...nekdo at si stoupne pred motor nebo lehne pod auto a kouka u turba kde to fouka...bude u toho taky cerny kour, staci vymenit a projet...az ji vymenis, bude kourit este nejakou chvili ale pak prestane. Spravne by ti mela i svitit kontorlka motoru... [upravil dne 1/11/09 Fr3sh] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Accounter Odesláno 1. listopad 2009 Autor Sdílet Odesláno 1. listopad 2009 Původně zaslal: Fr3sh Praskla trubka k turbu...nic jineho za tim opravdu nehledej...vymen trubku...nekdo at si stoupne pred motor nebo lehne pod auto a kouka u turba kde to fouka...bude u toho taky cerny kour, staci vymenit a projet...az ji vymenis, bude kourit este nejakou chvili ale pak prestane. Spravne by ti mela i svitit kontorlka motoru... [upravil dne 1/11/09 Fr3sh] Kontrolka mi praveze nesvieti vobec. Da sa na tom aj napriek tomu jazdit? potrebujem sa dostat do servisu (cca 70 km). Ak to nie je trubka, co by to mohlo okrem toho byt? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fr3sh Odesláno 1. listopad 2009 Sdílet Odesláno 1. listopad 2009 Toto fakt dela trubka...delam v servisu...pokud kdyz sepne turbo, zacne nahlas piskat a cerny kour s vyfuku, je to trubka turba. Dojedes tam, ale nejezdil bych tak aby bylo hodne turbo v zaberu. Tzn. podtacet motor aby nesepinalo turbo. Jinak to neni dobre. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek 306 Odesláno 1. listopad 2009 Sdílet Odesláno 1. listopad 2009 zatim zkus tu trubku, radí ti dobře Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Accounter Odesláno 1. listopad 2009 Autor Sdílet Odesláno 1. listopad 2009 diky moc. Skusim s tym zajst do servisu a dam vediet, na co sa doslo. Dnes som s tym siel cez 150 km, snazil som sa ist ohladuplne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 2. listopad 2009 Sdílet Odesláno 2. listopad 2009 Docela nechápu, jak někdo, kdo dělá v servisu, může napsat, že turbo SPÍNÁ To se točí furt, jenom pak díky větším množství výfukových plynů se točí daleko víc a tím tlačí víc vzduchu. jinak to není trubka, ale gumová hadice. Pouze origo, jiná se nedělá, nevím jak u 206 ale u 406 je to 2500 - 3500,- Otevři kapotu, přidej si plyn a uvidíš někde škvíru, popřípadě tu hadici chyť a když ji jakoby promáčkneš, je jasný, že to někde uniká. Kouř z toho nejde, to je nesmysl, když to nasává normální vzduch zvenku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fr3sh Odesláno 2. listopad 2009 Sdílet Odesláno 2. listopad 2009 Psal jsem to hodne v rychlosti, nejak sem nad tim nepremyslel. My sme menili trubku na nasem aute, ne zadnou gumovou trubku, nevim jak je to tady. Kouř z toho taky nekdy de, u nekterej aut je krasne videt kde to fouka, pac je kolem toho cerny flek, treba my jsem to meli na bloku motoru ten flek...Nepresvedcis me o necem co vim...diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 2. listopad 2009 Sdílet Odesláno 2. listopad 2009 Ano flek, ale od oleje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Accounter Odesláno 2. listopad 2009 Autor Sdílet Odesláno 2. listopad 2009 mas ma mysli diel 1628 HW? S Autom idem do servisu az vo stvrtok. Dufam, ze tam dojdem Moze sa pri jazde este cosi ine poskodit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobr Odesláno 2. listopad 2009 Sdílet Odesláno 2. listopad 2009 Zkus prsty stlačit gumovou hadici, co vede od filtru sání do sacího potrubí motoru. Pokud ji při asi 2500 ot/min stlačíš, máš díru v potrubí. A svítí při zapnutém zapalování kontrolka autodiagnostiky motoru? Žlutá se znakem jakoby boty či něco podobného. [upravil dne 2.11.2009 kobr] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Accounter Odesláno 2. listopad 2009 Autor Sdílet Odesláno 2. listopad 2009 Původně zaslal: kobr Zkus prsty stlačit gumovou hadici, co vede od filtru sání do sacího potrubí motoru. Pokud ji při asi 2500 ot/min stlačíš, máš díru v potrubí. A svítí při zapnutém zapalování kontrolka autodiagnostiky motoru? Žlutá se znakem jakoby boty či něco podobného. [upravil dne 2.11.2009 kobr] ziadna kontrolka nesvieti. Kde najdem tu gumovu hadicu? Ako sa k nej dostanem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BV406 Odesláno 4. listopad 2009 Sdílet Odesláno 4. listopad 2009 panove, tak mam asi problem, nejenze mi prepousti cim dal vic turbo , viz zde http://www.peugeot-club.cz/forum/viewthread.php?tid=54844 posledni posty ... ale jak tady psal kobr o te hadici, tak vcera jsem to zkousel a pokud se jedna tu hadici, ktera vede nahore od IC do turba kolem airboxu, tak i kdyz tocim na potenciometru 3000, tak ji v pohode stlacim skrz .. co ted ? je to normal ? nevim jestli ses kobre dobre vyjadril, protoze od filtru sani vzduchu, tj. airboxu, je priruba, pak vaha vzduchu, harmonika a pak se to napojuje na nejake plastove potrubi ... tam zadna hadice neni [upravil dne 4/11/09 BV406] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zzipCZ Odesláno 4. listopad 2009 Sdílet Odesláno 4. listopad 2009 no tak logicky od fltru to saje tam není přetlak tak že by tam ta hadice tvrdá nebyla kdyby tam byla:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BV406 Odesláno 4. listopad 2009 Sdílet Odesláno 4. listopad 2009 podtlak, pretlak, tomu zase tak nerozumim ... ja jen vim, ze tu hadici od IC k turbu bez problemu zmacknu, bez odporu ... a vsiml jsem si, ze v miste nasazeni airboxu na potrubi dole mi to profukuje, viz zluty krouzek, zkousel jsem s tim manipulovat ruzne, ale profukuje to v tom spoji porad, citim to na ruce ... je to normalni ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobr Odesláno 4. listopad 2009 Sdílet Odesláno 4. listopad 2009 Jen tak z hlavy. U mého vozu vede od chladiče stlač. vzduchu vrchem hadice do sání( se mi zdá), tak když přidám plyn, hadice je tvrdá. Čím více točím, více tvrdne. A že nesvítí kontrolka autodiagnostiky při zaplem zapalování, znamená žárovku v háji. Spálenou. [upravil dne 4.11.2009 kobr] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 4. listopad 2009 Sdílet Odesláno 4. listopad 2009 BV406: V tomhle místě jsem to nikdy nezkoušel, ale taky to nebude asi nej, jelikož to pak saje falešnej vzduch, kterej nezměří váha... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BV406 Odesláno 5. listopad 2009 Sdílet Odesláno 5. listopad 2009 tak vaha by to mela zmerit, protoze vzduch se saje smerem nahoru, pres filtr a pak je az vaha vzduchu ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BV406 Odesláno 5. listopad 2009 Sdílet Odesláno 5. listopad 2009 Původně zaslal: kobr Jen tak z hlavy. U mého vozu vede od chladiče stlač. vzduchu vrchem hadice do sání( se mi zdá), tak když přidám plyn, hadice je tvrdá. Čím více točím, více tvrdne. [upravil dne 4.11.2009 kobr] tak me ne, ja ji zmacknu v klidu i pri 2500 - 3000 .... jestli to dobre chapu, tak vzduch jde pres IC smerem zdola nahoru ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 5. listopad 2009 Sdílet Odesláno 5. listopad 2009 Původně zaslal: BV406 panove, tak mam asi problem, nejenze mi prepousti cim dal vic turbo , ...... Pokud Ti čím dál víc propouští turbo, bylo by dobré s tím začít něco dělat = vyměnit. Když Ti pak nasaje olej a díky tomu odděláš motor, nebude oprava určitě za příjemný peníz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.