Jump to content

Vynechává 2.O HDI 66kW!!! - závada se vrátila - ŽEHNÁM TOMUTO WEBU


v.panenka
 Share

Recommended Posts

Zdravím všechny, mám dotázek. Před týdnem jsem se svojí 306 zastavil na parkovišti. Poté co jsem se k vozu vrátil a rozjel jsem se, zjistil jsem, že auto jakoby samo ubíralo plyn. Toto už se od té doby děje v nepravidelných intervalech. Častěji se to stává udržuji-li konstantní rychlost, ale již to pozoruji i při zrychlování a zpomalování. Na 5ku při mírném zrychlování od 1500 do 1750 otáček a při těch 1750 jakoby někdo zavřel naftu a nic. Dokud nehnu plynovým pedálem, tak to jde až do volnoběžných otáček. Stačí však ubrat či přidat a vše je zase OK. Není to pravidelné a stává se to i při vyšších otáčkách.

Netušíte někdo co s tím..??? :(:myslim:nevim

[upravil dne 23.8.2009 v.panenka]

[upravil dne 23.8.2009 v.panenka]

[upravil dne 23.8.2009 v.panenka]

[upravil dne 24.8.2009 v.panenka]

[upravil dne 13.9.2009 v.panenka]

[upravil dne 13.9.2009 v.panenka]

Link to comment
Share on other sites

Tak ani jedno jsem ještě nekontroloval. Ten potenciometr plynu najdu kde? Vzduchovej je cca 5000km novej. A ten palivovej nevím, zřejmě taky bude potřebovat. S autem jsem najel 15000km a jinak má najeto 150000. Kdy byl měněnej nevím.

Link to comment
Share on other sites

Ten Hallův snímač najdeš vpravo od motoru při pohledu zepředu auta. Ale řek bych, že by to dělalo často, kdyby odešel ono vněm toho moc není co by se dalo pokazit. Každopádně sundat konektor, stříknout to kontaktolem nebo něčím tomu podobným nic nezkazíš, nechat pak dobře vyschnout. Krokový motorček HDI nemá.

Asi bych spíš zajel na diag nechat si vyčíst chybky a pak hledal dál. Moh by to být i známý DRV ventil na CR čerpadle, je možný že se ti přidírá. Známá bolest HDIček.

Link to comment
Share on other sites

Tak novej poznatek. Dnes když jsem vyjel z garáže, rozsvítila se žlutá kontrolka autodiagnostika motoru a auto už jede jenom na nouzovej režim. Točí max. do 2200 a konec. Takže něco vypovědělo službu. Zřejmě už se bez toho napíchnutí na diag. neobejdu.

Link to comment
Share on other sites

Nazdar. Skús sa pozrieť na moje témy a pod regulátor tlaku paliva. Mohlo by to byt aj to ak ty diagnostika vypíše chybu v palivovej sústave. Regulátor stačí niekedy len prefúknuť a niekedy vymeniť, ja som menil a odvtedy pokoj.

Link to comment
Share on other sites

Tak jsem ventyl vyndal, profouknul, vyčistil techn. benzínem, vrátil a ... Vše je OK. Nic neškube, točí normálně, startuje taky vpoho (to startování blblo jen někdy, ale spojil jsem si to s tím až po přečtení zdejších přízpěvků. Tímto děkuji všem a ŽEHNÁM TOMUTO WEBU.

PS: Je nějaká finta na to, aby zhasla ta kontrolka autodiagnistiky, nemo se to musí v servise napíchnout a vymazat?

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: v.panenka

Tak jsem ventyl vyndal, profouknul, vyčistil techn. benzínem, vrátil a ... Vše je OK. Nic neškube, točí normálně, startuje taky vpoho (to startování blblo jen někdy, ale spojil jsem si to s tím až po přečtení zdejších přízpěvků. Tímto děkuji všem a ŽEHNÁM TOMUTO WEBU.

PS: Je nějaká finta na to, aby zhasla ta kontrolka autodiagnistiky, nemo se to musí v servise napíchnout a vymazat?

A já Ti to psal hned ze začátku. :super

Kontrolka by měla zhasnout sama, nicméně tahle závada Ti zůstane v trvalých chybách a jak někdy pojedeš na diag, tak si jí necháš máznout. Pokud Ti to začně dělat znova nebo něco jiného jako doběh motoru po vypnutí klíčku, horší starty, aj.. tak si pomalu odkládej na novej ventil nebo Tě to někde pak časem nechá stát.

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Xantik

Původně zaslal: v.panenka

Tak jsem ventyl vyndal, profouknul, vyčistil techn. benzínem, vrátil a ... Vše je OK. Nic neškube, točí normálně, startuje taky vpoho (to startování blblo jen někdy, ale spojil jsem si to s tím až po přečtení zdejších přízpěvků. Tímto děkuji všem a ŽEHNÁM TOMUTO WEBU.

PS: Je nějaká finta na to, aby zhasla ta kontrolka autodiagnistiky, nemo se to musí v servise napíchnout a vymazat?

pokud chyba byla a odstranil se a nevymazala se tak nebude v trvalých chybách ale v přechodných nebo vzdálených.....

A já Ti to psal hned ze začátku. :super

Kontrolka by měla zhasnout sama, nicméně tahle závada Ti zůstane v trvalých chybách a jak někdy pojedeš na diag, tak si jí necháš máznout. Pokud Ti to začně dělat znova nebo něco jiného jako doběh motoru po vypnutí klíčku, horší starty, aj.. tak si pomalu odkládej na novej ventil nebo Tě to někde pak časem nechá stát.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Za 5tisíc se na to vykašli. Kup si ho od tohoto týpka, je ověřenej a dá se s ním domluvit i mimo aukci pokud nejsi na Aukru registrován a máš 1500 v kapse. Jinak dřív ho prodával za 2,5k, nechápu proč zdražil, asi pro velký zájem, protože i tak je dost levnej. Na ten diag doporučuju zajet, aby jsi věděl, že je to na 100% tím, aby jsi nekupoval a neměnil díly dokola.

http://www.aukro.cz/item739291404_regulator_tlaku_pegueot_citroen_hyundai_kia.html

[upravil dne 13.9.2009 Xantik]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...