Ondra.fencl Odesláno 14. leden 2009 Odesláno 14. leden 2009 Zdar lidi... jednak jsem chtěl říct že jsem nováček tady a že to fórum vypadá docela dobře... jste šikovní... A teď k problému... měl jsem podobně uražené zrcátko jako ten kolega co tu psal.... tak jsem koupil na vrakáči nové, a tady je ten problém.. vůbec mi nedošlo že v pravém zrcátku je teploměr... no jenže z toho vrakoviště tam nebyl... nevíte jak nějak jednoduše vyndat z toho starého a nandat do toho nového ten teploměr??? díky moc za odpověď....... Citovat
MJSytic Odesláno 14. leden 2009 Odesláno 14. leden 2009 Původně zaslal: Ondra.fencl Zdar lidi... jednak jsem chtěl říct že jsem nováček tady a že to fórum vypadá docela dobře... jste šikovní... A teď k problému... měl jsem podobně uražené zrcátko jako ten kolega co tu psal.... tak jsem koupil na vrakáči nové, a tady je ten problém.. vůbec mi nedošlo že v pravém zrcátku je teploměr... no jenže z toho vrakoviště tam nebyl... nevíte jak nějak jednoduše vyndat z toho starého a nandat do toho nového ten teploměr??? díky moc za odpověď....... Tak tě tady vítám:papa Senzor jde normálně přehodit. Nevím jestli je ještě jednoduší zbůsob, ale prostě rozebereš zrcátka:aut U senzoru vyšroubuješ šroubek a dáš ho do druhýho zrcátka - šroubek zašroubuješ Jinak než se budeš ptát, jak zrcátko rozebrat, tak zkus hledání a určitě potřebný info najdeš [upravil dne 14.1.09 MJSytic] Citovat
Ondra.fencl Odesláno 14. leden 2009 Autor Odesláno 14. leden 2009 no to jo... zase tak velkej amatér nejsem... ale nevím jak to vytáhnout i s drátkama... to je tam trochu složitější... ??? Citovat