Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Recommended Posts

Odesláno

Zdar všichni!

Mám 307 break 1,6hdi 80kW a najeto cca 5tis. Prostě funglovka. Nicméně hned řeším nepříjemnost. Auto se poslední cca 2tis. km při zatížení a v určitých otáčkách (cca 1700 -1800) jakoby celé rozvibruje. Nejmarkantnější to je při přeřazení dvojky na trojku a následné akceleraci třeba do mírného kopečku. Vibrace není cítit vyslověně třeba do pedálů nebo do volantu, rozechvěje se tak nějak celé auto. Jsem schopen ten moment tímto režimem jízdy i vyvolat, tedy není to nahodilé. Jedinou podmínkou je zatížení auta (kopeček třeba). Mírněji se to projevuje na dvojce nebo čtyřce. Akorát na dvojce v trochu nižších otáčkách a na čtyřce naopak cca při 1800-1900. Výkon motoru a jeho chování je naprosto OK. Poslední dobou se objevilo při pomalém pojíždění po nerovnostech i nějaké ťukání z předku auta.

S autem jsem pochopitelně byl v servisu, kde jsem příjmacímu technikovi záležitost předvedl. Výsledkem servisu však bylo sdělení, že je vše oK a že se závada musí víc projevit, aby ji dokázali odhalit... Kladu si otázku, co když se to zásadně projeví třeba po záruce?..

Snažil jsem se probírat fórem, ale nějaký obdobný problém jsem neobjevil. Doplňuji jen, že vyvážením kol to není. Dělalo to jak na letních tak i nyní na zimních.

Neměl někdo z vás podobnou zkušenost s 307kou?? Jsem z toho fakt znechucen..

[upravil dne 13/3/09 Caly]

Odesláno

No, tak jak to popisuješ to opravdu nevypadá na vibraci kol, ale spíše od motoru. Možná je špatný jeden z tlumičů vibrací motoru a přenáší se tak vibrace do kastle. Právě jak popisuješm, je to znát při záběru (tahu) motoru a jen v určitých otáčkách. Určitě se najde někdo více technicky znalý, než jsem já a závadu popíše lépe. Ale z mého lického pohledu bych hledal závadu někde v uchycení motoru.

Odesláno