paflachina Odesláno 22. březen 2007 Sdílet Odesláno 22. březen 2007 Ahoooj,lovil jsem ve hledání,ale bez úspěchu,tak se teda zeptám;) Přemýšlím čím natřít bubnové brzdy,jestli se může použít normální barva nebo to chce nějakou spešl na vyšší teplotu.Aby se pak něco obyčejnýho hned nesloupalo díky zahřívání.Poradtéééé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirec.dk.406 Odesláno 22. březen 2007 Sdílet Odesláno 22. březen 2007 Použi buď spray na vysoké teploty sú rôzne farby, kúpiš to v mototechne, alebou použi farbu Hammerit tá vydrží tiež,( Farby -laky). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 22. březen 2007 Sdílet Odesláno 22. březen 2007 pokud mohu doporucit, me se po zkusenostech ve spreji na brzdice = na nic, proste zadnou barvu ve spreji, musi se to natrit aby to poradne drzelo, jinak to na to jen tak naprskas, drzi to mesic dva pak to zacne stejne jit do pryc chtel jsem dat brzdice a kotouce na stribrno, aby ladily s litakama. Sundal jsem kolo, vrtacku s ocelakem, potom omyl a opucoval redidlem. Koupil jsem SILIKOVOU stribrenku, napackal steteckem, tusim snad 2x. Drzi krasne, nelepi se nato prach, pac je to takova silikonova barva na omak opravdu skoro jak silikon(pozor...ne kozy ). Normalni barva ve spreji byla za chvili zasla, odlupovala se..tohle drzi pekne a urcite kdyz je to silikonova barva teplotu na brzdici v pohode vydrzi. Tim ze je mekci a pruznejsi se neloupe a drzi jak ma a snasi lepe i pri sundavani kola kdyz do brzdice necim kovovym drcnu, ze se to hned nesedre nebo neubije. [upravil dne 22/3/2007 rimmer] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
@re Odesláno 22. březen 2007 Sdílet Odesláno 22. březen 2007 já použil černý hammerite... bylo by to asi v pořádku, kdybych dodržel 4hodinovou dobu pro zaschnutí po cca 2 a půl jsem musel pryč... Auto dostalo kouř a barva stekla na vnitřek elektronů... Tak jsem to zase očistil a nemám tam nic Je zarážející, že tak drahé brzdy jako brembo max nemají nejakou antikorozní ochranu (zadní kotouče) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paflachina Odesláno 22. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 22. březen 2007 No já jsem taky uvažoval o barvě hammerite,ale našel jsem si na netu,že je dlouhodobě do +50°C a nárazově do 150°C či co.Kolik tak může bejt stupnů na kotoučích a bubnech při průměrném brždění?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
@re Odesláno 22. březen 2007 Sdílet Odesláno 22. březen 2007 Původně zaslal: komisar a co by jsi chtěl je od toho abys pak koupil nové a ne aby ti to vydrželo po dobu celého auta to je mi jasné, zvlášť když je to na třílitru že? ale mám ty brzdy staré max 3měsíce to je právě to, proč se pozastavuji nad tím, že jsou zrezlé... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SAIrus Odesláno 22. březen 2007 Sdílet Odesláno 22. březen 2007 Copak ona se delala 406 s bubnama vzadu ? nebo mas na mysli jenom ten bubinek v kotouci na rucku ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
@re Odesláno 22. březen 2007 Sdílet Odesláno 22. březen 2007 Původně zaslal: SAIrus Copak ona se delala 406 s bubnama vzadu ? nebo mas na mysli jenom ten bubinek v kotouci na rucku ? dělala... na naší 406 1.9TD jsou bubny vzadu... a nebrzdi to nejhur Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 22. březen 2007 Sdílet Odesláno 22. březen 2007 Původně zaslal: @re Původně zaslal: SAIrus Copak ona se delala 406 s bubnama vzadu ? nebo mas na mysli jenom ten bubinek v kotouci na rucku ? dělala... na naší 406 1.9TD jsou bubny vzadu... a nebrzdi to nejhur 406 1.8 16v má taky vzadu bubny;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 23. březen 2007 Sdílet Odesláno 23. březen 2007 Jééé, to chci taky Jakej je postup při aplikaci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 25. březen 2007 Sdílet Odesláno 25. březen 2007 Tak jsem si dneska dal svou 406 na špalky a natřel si brzdy : přední Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 25. březen 2007 Sdílet Odesláno 25. březen 2007 zadní : Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 25. březen 2007 Sdílet Odesláno 25. březen 2007 A tady je má 406 na \"špalkách\" :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 25. březen 2007 Sdílet Odesláno 25. březen 2007 bezpecnost prace predevsim No ale natrel jsi to pekne, priste byt tebou tak to dam radsi na ty cihly v pozadi, nebo uplne nejlip svarit si dve pekne trojnozky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 26. březen 2007 Sdílet Odesláno 26. březen 2007 Ty \"špalky\" jsou z tvrdého dřeva a dost široké. Kdybych jim nevěřil, tak na ně svojí milou 406 nedám. I nu na \"vesnici\" se dřevo používá všude na skoro na vše. Máš pravdu, že trojnožka by byla lepší. Ale když není, tak přijdou za vděk i špalky:myslim:D:D:D. Už jsem viděl v nějakém letáku prodej dvou trojnožek asi za 200,- nebo 300,-Kč, tak si je koupím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BATT Odesláno 27. březen 2007 Sdílet Odesláno 27. březen 2007 Dnes jsem byl v obchodě kupovat barvu na brzdy ve spreji a doporučili mi abych raději koupil to samé ale v plechovce a natřel to normálně štětcem, tak jsem koupil tu. A odpadá i problém s demontáží brzd, takhle se to dá udělat přímo na autě. Podle nich by to mělo držet o hodně lépe než nastříkané sprayem. No uvidíme, udělám to a doufám že to do srazu nesleze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.