krtek 2 Odesláno 21. leden 2018 Sdílet Odesláno 21. leden 2018 DRV je na cerpadle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 21. leden 2018 Sdílet Odesláno 21. leden 2018 Regulátor tlaku paliva je na čerpadle , ten vzduchovej filtr je volnej , protože máš v háji , protože máš vyklepaný gumový silentbloky , ve kterých je vsazenej a ten zelenej vyhřátej konektor je od vyhřívacího tělíska palivovýho filtru - chtěl by vyměnit ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drtikol777 Odesláno 21. leden 2018 Sdílet Odesláno 21. leden 2018 díky. a čerpadlo je u motoru nebo u palivové nádrže? :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 21. leden 2018 Sdílet Odesláno 21. leden 2018 Zezadu na motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drtikol777 Odesláno 21. leden 2018 Sdílet Odesláno 21. leden 2018 takže přístup k němu je lepší zespoda auta? najdu ho kdydž půjdu po nějaký hadičce? než se na to vrhnu, tak bych chtěl jít na jistotu... foto by bylo super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 21. leden 2018 Sdílet Odesláno 21. leden 2018 Tady máš foto , zespoda asi nee Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drtikol777 Odesláno 21. leden 2018 Sdílet Odesláno 21. leden 2018 díky moc ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drtikol777 Odesláno 26. leden 2018 Sdílet Odesláno 26. leden 2018 (upraveno) tak nakonec se zadařilo. po vyčištění regulátoru sem odstranil chyby na diagnostice a už se neobjevily. a zatim startuju a jezdim bez problemu. po ročních problémech se chcípáním motoru celkem úspěch. snad to vydrží :-) přidávám takový pracovní postup jak sem to dělal. 1. potřebné nářadí - svítilna(já měl čelovku), torx 25(ideálně nějaký kratší a zahlý) a zrcátko 2. regulátor vysokého tlaku paliva(DRV ventil) se nachází zezadu motoru jak je vidět v příspěvku výše. přístup příšernej. 3. regulátor drží na třech šroubech s torxovou hlavou-se svítilnou a zrcátkem se mi podařilo postupně nasadit torxový klíč na správné hlavy šroubů a všechny vyšroubovat. povolit šly, ikdyž ztuha. lepší použít co nejdelší možný klíč kvůli páce nebo si ho nastavit trubičkou. 4. odpojil jsem konektor od regulátoru, je na něm pojistka co se musí zmáčknout, a vyndal sem regulátor a kovovou podložku, které je z velmi tenkého plechu. hlavně, že mi nic nespadlo dolů za motor 5. regulátor nebyl nijak extremně špinavý, ale samozřejmě byl od nafty a měl na sobě malá částečky nečistot, které zřejmě měly vliv na jeho nesprávnou funkci. Utřel jsem ho hadrem do sucha a pořádně vyfoukal zvenku i zevnitř pistolí s kompresoru vysokým tlakem. až z regulátoru lítal zbytek nafty. :-) na mém typu nebylo žádné sítko, take sem vyčištění moc nevěřil. byli na něm dva o-kroužky a oba byly v pořádku 6. poté jsem se pustil do montáže regulátoru zpět na místo. nasadil jsem na něj zpátky to kovový těsnění, protože i skrz něj misí jít šrouby, které celý regulátor drží a zase pomocí zrcátka a svítilny usadil regulátor na své místo. ještě předtím jsem připojil zpět konektor. je důležité aby se podložka nehla od regulátoru aby to celé správně sedělo a těsnilo. potom sem si zmagnetizoval hlavičky šroubků a torxovej klíč abych mohl usadit šroubky na místo jednou rukou a nestratil je v autě. to byla nejhorší operace. zmagnetizovánáí hodně pomohlo. neumim si představit jak jinak to udělat, protože prstama šroubek umístit do správně díry nelze. málo místa. 7. po dotažení šroubů jsem zkusil auto nastartovat. palivový okruh se zřejmě zavzdušnil, protože auto nechtělo vůbec chytnout. musel jsem několikrát zkoušet startovat, ale nakonec to chytlo a od té doby vše funguje jak má :-) smazal sem chyby přes diagnostiku a kontroloval požadovaný a skutečně naměřený tlak paliva. i za jízdy se rovnal, takže to vypadá slibně. :-) p.s. kdo nemá možnst připojit auto na diagnostiku, tak doporučuji před odpojením konektoru z regulátoru odpojit baterku v autě, aby auto o opravě vůbec nevědělo. je možné, že by se mohli objevit další chyby, ale nevim jistě.... Upraveno 2. únor 2018 uživatelem drtikol777 jarokare, Leo a brutall ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peugeot 11234 Odesláno 27. leden 2018 Sdílet Odesláno 27. leden 2018 On 7. 2. 2007 at 8:26 PM, kosinajan said: takze problem je uz odstranen mal som zly ventil na filtry paliva takze asi bol zly tlak nafty za studena alebo bol zaneseny je tam taka mala pruzina ale aj tak musim asi kupit novy zvrsok lebo moje auto na stary zvrsok chyti troska neskor ako na novy zvrsok. Mam taky isty problem ktory ma uz trapi 4roky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drtikol777 Odesláno 24. březen 2018 Sdílet Odesláno 24. březen 2018 ahoj. znovu se hlásím. po vyčištění se auto opravdu zlepšilo, ale ne na dlouho :-( nakonec sem proste musel koupit nový regulátor. nejlepší cenu jsem nalezl zde>> po výměně sem musel smazat chybu na diagnostice. bohužel problém nezmizel :-( po ujetí několika kilometrů sem znovu smazal chybu na diag. až po druhém smazání chyby to vypadá, že to konečně funguje. už 14 dní jezdím v pohodě :-) snad někomu pomůžu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matej5798 Odesláno 7. červen 2018 Sdílet Odesláno 7. červen 2018 V 7. 2. 2007 at 8:32, citron1 napsal: pokud je špatnej regulátor tlaku paliva tak ne že to jde nastartovat ono to totiž nejde vůbec nastartovat. Takže jaképak delší startování??? Tomu fakt nerozumím. Buď je dobrej a auto jde nastartovat nebo je špatnej a auto nejde vůbec nastartovat. Nic vic nic min. To jsou fakt rady pane kolego PP205:grr Tak to teda vôbec nie je pravda! Zlý DRV ventil sa prejavuje tým že auto dlhšie točí následne za vysokej teploty auto naštartuje a ihneď zdochne.... može byť pri pridaní výkonu cukne s autom .. to isté može robiť aj špatný voľnobeh /može aj potenciometer/ otáčky nad 1000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
emato Odesláno 31. leden 2019 Sdílet Odesláno 31. leden 2019 Taky mě zřejmě čeká výměna senzoru regulátoru na Peugeot 207 1.4 Hdi. PO nastartování jsem ujel 5 m a motor chcípl. Pak už jsem nenastartoval. Moje závada je: P1113 Trvalá závada. Sledování vysokého tlaku nafty Minimální tlak nedodržen. Přemýšlím čím je to způsobeno - regulátorem nebo senzorem tlaku a nebo jestli by pomohlo třeba vyměnit palivový filtr. Neřešili jste to někdo na Peogeot 207? Je regulátor taky za motorem, dá se to vyměnit? Hlavně mě zajímá jestli nezačne vytíkat nafta po odšroubování toho regulátoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 1. únor 2019 Sdílet Odesláno 1. únor 2019 Ahoj , zkoušel jsi ručně napumpovat naftu balonkem ? Dost často se stává , že je tam nějaká netěsnost a pak se to zavzdušní ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirekdoda Odesláno 1. únor 2019 Sdílet Odesláno 1. únor 2019 (upraveno) emato: možná je to jen vysrážený parafín z nafty a tím ucpaný filtr paliva. To na těch 5metrů jízdy vypadá, začal bych tím filtrem, potom výměnou nafty. P.S. vlastně obráceně. Napřed naftu, pak filtr. Upraveno 1. únor 2019 uživatelem Mirekdoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
emato Odesláno 1. únor 2019 Sdílet Odesláno 1. únor 2019 (upraveno) Zkusil jsem nejprve ten balónek. V trubičce jsem viděl hodne vzduchových bublin - je to normální? Mohla by to být příčina, ale nevím jak se tam dostaly. Pumpoval jsem hodněkrát a pořád nějaké viděl. Zkusil jsem pak nastartovat a auto nastartovalo! Na displeji se ale objevila chyba "Antipollution faulty". Po nějaké chvíli zmizla. Zkusil jsem točit motor na 3 tis. 4 tis. a pak to zdechlo. Udělal jsem to několikrát a přišel na to, že když uvolním plyn, motor spadne na základní otáčky a vydá zvuk jako by chtěl zdechnout, někdy zdechne, někdy ne. Ale většinou se stalo, že jsem vytočil na 3 tis. pustil plyn, otáčky spadly na základní a zdechlo to. Může to být ten palivový filtr, regulátor tlaku, senzor tlaku nebo vzduch v hadičkách? Co s tím? Mám půl nádrže Verva Diesel. Upraveno 1. únor 2019 uživatelem emato Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 1. únor 2019 Sdílet Odesláno 1. únor 2019 Někde je netěsnost a přisává ti to vzduch , těch bublin je tam moc , proto to chcípe . Nezbyde ti nic jinýho , než zkontrolovat potrubí od nádrže až po čerpadlo , taky mohli zaúřadovat hlodavci ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 1. únor 2019 Sdílet Odesláno 1. únor 2019 řekl bych, že podle popisu to nemá naftu, dal bych to v první řadě do tepla, pak výměna paliv. filtru (koukni pořádně na něj, zda na něm není parafin, jsou to takové sople), popřípadě vyčistit i filtrbox , přidal bych do nádrže ještě VIF, odvzdušnil paliv. soustavu a zkusil pojezdit jestli to pak normálně pojede, tankuj normální naftu a aditivuj si ji sám přidáním VIF Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
emato Odesláno 6. únor 2019 Sdílet Odesláno 6. únor 2019 (upraveno) Vyměnil jsem palivový filtr. Před nasazením jsem odčerpal trochu nafty z nádrže a nalil ji do filtru do zadního otvoru (na fotce vlevo nahoře), ale nepomohlo to. Nejde nastartovat. Vzduchové bubliny už v trubičce nejsou. Nejde vidět, že by se v ní něco hýbalo. Mačkal jsem balónek stokrát, a zkoušel startovat, žádný efekt to ale nemá. Prostě to nechytne. Zkoušel jsem, vytáhnout přední hadici (na fotce vlevo dole) a pumpovat, ale nic. Když zapnu zapalování tak někde pod balónkem jde slyšet neustálé bzučení (přiloženo). Může to být palivové čerpadlo? Chvíli jsem to nechal běžet, ale pak jsem raději vytáhnul klíček ať se nevybíjí baterka. Už bliká a má dost z neustálých pokusů o nastartování. bzuceni.mp3 Upraveno 6. únor 2019 uživatelem emato Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leo Odesláno 6. únor 2019 Sdílet Odesláno 6. únor 2019 Pokud má auto balónek (nebo čerpadlo v nádrži), tak se suchý palivový filtr nemusí zalévat naftou, ale stačí dočerpat. Ten balónek se nemusí mačkat stokrát. Po pár zmáčknutí by měl ztvrdnout a je hotovo. Pokud ne, tak je něco špatně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
emato Odesláno 6. únor 2019 Sdílet Odesláno 6. únor 2019 Auto má balónek. Mačkal jsem ho určitě více než stokrát, a neztvrdnul. Takže něco je špatně. Pod balónkem to po otočení klíčkem bzučí (viz. přiložený soubor). Jak se tedy dočerpává, když nejde nastartovat? Je to bzučení čerpadlo, které jede na baterku, tzn. mám ho nechat min. půl hodiny jet? Bzučelo to několik minut a pak jsem to raději vypnul, protože to nepřestávalo. Když jsem po výměně mačkal balónek, tak jsem poznal, že se v hadičce posouvá nafta s bublinkama, jenže pak se bublinky ztratily a teď nedokážu poznat jestli je tam nafta nebo vzduch - při mačkání se v trubičče nic nemění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.