Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

pistni krouzky!


pokorný306

Recommended Posts

Pístní kroužky počítej kolem 3500,- za celou sadu a gufírka cca 40,- za ks. To jsou ceny na mazdu 626 u peugeota nevím, ale bude to podobné.

Já jsem je kupoval v prodejně v Praze ulice Branická. Přesně ta prodejna je na křižovatce ulic Branická a a Ke Krči.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslite ze muze piskat pistni krouzek ve valci??

me neco piska od motoru jen pri zahrati motoru tak kolem 1500ot/min a vsichni mi rikaji ze muze piskat krouzek jestli mi to zere olej a me to olej zere a tesnitka na ventilech mam nove sezere mi to tak priblizne 1l na 1000km a mozna i vic nikdy sem to presne nepocital tak co myslite

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: pokorný306

FUSION :

no kouri to jen po nastartovani a jinak se mi nezda a olej taky mizi,kolik myslis ze budou stat nejaky hodne tvrdy kruhy aby si to srovnalo valec:?

zavolej si do sobisu P4 tel : 261219695 jsou nejlevnejsi na motor dily a tesneni a neberou shity !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při opravě jsem několikrát viděl prasknutý pístní kroužek, že by tento takhle pískal, sám si už nepamatuju. Spíš bych to ale vyloučil.

Nové kruhy taky nemusí být zárukou uspokojivého řešení. Musí být dodržena ovalita vložek válců, pak nové kruhy mají smysl. Pokud půjde na přehonování, pak zase už je to o další repas sadě kruhů a možná i pístů. Taky nepřehodit vrch se spodkem u kroužků :o) Pak to funguje jak pumpa na olej.

Bych proměřit tlaky, než se pouštěd do větších akcí vysloveně naslepo. Ty řeknou víc zda se pustit i do výměny kruhů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokorny306: Ako tak citam, tak mame rovnaky problem. Mame pravdepodobne rovnake motory (1.6i TU5JP) a aj rovnaku spotrebu oleja - 1 l/1000 km.

Ja mam nabehane 180.000 km a s motorom nebolo robene este nic. Myslel som si, ze tu spotrebu oleja vyriesim, ked dam vymenit gufierka ventilov, ale ked pises, ze Ti ich menili a spotreba oleja sa nezlepsila, tak mam pochybnosti, ci sa do toho pustat...

Pri 165.000 km som si dal merat tlaky a boli 12-10-10-12. Myslite, ze je to na vymenu piestnych kruzkov?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to pokorný306: He tak s tímto přesně mam zkušenosti, konkrétně u mazdy 626 2.0 benzín. Dvákrát měněny pístní kroužky včetně gufer, změřena ovalita byla ok a olej to žralo pokaždé stejně, 1L na 1000km. Co se týče kouřivosti, před první opravou kouřil hned po nastartování, po první opravě po brždění motorem (špatná gufera) a po druhé opravě nekouří ale olej žere vesele dál 1L na 1000km.

Radím ti buď udělej řádnou GO motoru anebo se na to vyprdni a auto šikovně prodej. Pokud budeš chtít udělat opravu, 100% si nech změřit ovalitu válců a 100% si nech zabrousit hlavu i kdyby byla v pořádku. Pokud bys musel dělat výbrus válců tak si řádně spočti cenu opravy, zda se vůbec vyplatí. U takovéto opravy musíš totiž dávat i nové písty. Další věc je zda je v pořádku klika a ložiska. Problém je že tohle budeš vědět až když motor rozděláš a jenom rozdělání tě vyjde min na 2000,- protože musíš dát nové těsnění... Tohle je strašná ****** a jsem rád, že peugeot nemá žádnou spotřebu oleje.

to dusang: To zda jsou špatná gufera se zjistí velice jednoduše. Jeď s autem někde z kopce, vytoč to třeba na trojku tak do 4500 a nech pak brzdit motor (je jedno jak dlouho ale čím déle tím lépe). Pak se dívej do zpětnýho zrcátka a prudce a hodně šlápni na plyn. Pokud to vyplyvne modrý kouř z výfuku, jsou mrtvá gufera... Nejlepší by bylo kdyby za tebou někdo jel a čekoval ti výfuk.

Pokud ti z výfuku vychází modrý kouř při akceleraci a po ranním (popř. delším) stání jsou v háji kroužky. Špatné kroužky se také mohou projevovat nerovnoměrným záběrem motoru v otáčkách.

Ty tlaky máš ale dobré takže bych to vyděl na ty gufírka...

[upravil dne 11.1.07 MPavel]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tak ja si meril taky tlaky a mel sem je lepsi tedy nez dusang ale je to pul roku tak nevim co ted provedlo to piskani jestli je praskli kruh tlaky byli 12 12,5 12 13 a auto ma nejeto asi 170 000 ale jezdilo to ve firme tak nevim co se stim vsechno dilo.

tak co myslite mam se vrhnout na ty kruhy?me se do toho moc nechce ale zas chci mit jistotu ze motor je v klidku,jezdim stim hodne dalnici a po nastartovani to zahuli celkem dost.nejdriv si zmerim tlaky a podle toho budu postupovat co myslite?jo a ke vsemu mam porad rucicku teplomeru na 95 nikdy nebyla na 90 ma to sice klimu ale nevim vsichni mi rikaji ze u 406 to je normalni ale 406 je 406 a ne 306

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo je to možný. Nevylučuji, nejsem technik a to co tady píšu jsou moje zkušenosti a zkušenosti ostatních lidí z mazdaklubu.

V každém případě podle mě dělat generálku motoru je tak trochu sázka do loterie a já osobně bych do toho po druhé nešel. Až bude žrát olej můj peugeotík půjde z domu a pokud ho budu natolik milovat, že se ho nebudu chtít zbavit, udělám celkovou renovaci motoru, protože to co jsem prožil s mazdou už nechci znovu absolvovat.

to pokorný 306: Asi bych se rozhodl podle těch tlaků i když myslím si, že ty taky nezaručí, že to opravdu nejsou kroužky. Taky bych zvážil, že pokud budeš dělat jenom gufera a bude se muset kvůli tomu sundavat i hlava, zda pak by nebylo vhodné se rovnou podívat i na ty písty....

To pískání nevím. To se takhle těžko identifikuje. Záleží jak to píská. Řekl bych spíš na špatnou kladku, řemen.... Nedokážu si představit, že by pískal kroužek...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokorný306: Bych se přikláněl pouze k předělání hlavy, skontrolovat vodítka ventilů (já dával posledně všechny nové, některé už byly lehce vychozený), nové gufírka, pečlivě zabrousit ventily.

Když motor jede na volnoběh, hodně kouří ke klice?

Servismani ti pak řeknou, že když se pustíš do pečlivé generálky motoru pouze nahoře, zvednou se tlaky a pokud se neudělá klika, tak pak časem bude klika klepat. Všechno si připočítej co by to stálo za ranec.

Kruhy bych nechal, jen předělávka hlavy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky bych začal hlavou.

Kouření po nastartování = při stání gufera ventilů propouští olej do válce a po nastartování to pak logicky zahulí.

Mám stejnej problém, akorát to žere 1l/2000km což je ještě relativně v normě tak to neřeším.

Mám druhou hlavu kterou už mám dlouho v plánu zrenovovat. Pro zajímavost je cena renovace asi 4500kč bez práce (ale to počítám i nový ventily), pokud by se ventily daly zachránit tak to bude asi 2 tisíce (těsnění, gufera ventilů, gufera vačky atd.).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...