Petr605 Odesláno 8. červenec 2003 Sdílet Odesláno 8. červenec 2003 605 turbo diesel - mam koupit original, nebo staci nejakej, co se da koupit v hypermarketech? Je mezi tim nejakej vyznamnej rozdil? Tedy mimo ceny. Nechce me to jezdit pres 160 a odhadl jsem to na zaneseny filtr, tak se chci informovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 8. červenec 2003 Sdílet Odesláno 8. červenec 2003 Nekupoval bych přímo originál, ale tzv. repliku od náhradního výrobce (třeba AUTO KELLY). V hypermarketechbyvh ale kopupi filtru raději nedoporučoval. Ahoj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 8. červenec 2003 Sdílet Odesláno 8. červenec 2003 V hypermarketech prodávaj naftové filtry? Vždy? ty se dost liší, podle typů aut... Naftový filtr je zrovna věc, kterou s klidem nakupuju přímo v Peugeotu - mám to za rohem, nekupuje se to často, a dvacka ušetřená na filtru mě nevytrhne. A setkal jsem se i s tím, že \"neorig\" filtr byl dražší, než ten přímo z Peugeota... Takže, jestli máš nejblíž prodejnu Peugeot, jdi tam, jestli máš nejblíž Benex, jdi do Benexu, jestli máš nejblíž Kelly, jdi klidně tam... je to rozdíl pár desítek Kč. Ale chtěj filtr přímo na ten svůj typ auta, ne nějaký \"univerzální\". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stefan Odesláno 8. červenec 2003 Sdílet Odesláno 8. červenec 2003 Oddie jak je to přesně s tím filtrem to přece neni dle auta ale podle nadobky do které se dává nebo kecám? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 8. červenec 2003 Autor Sdílet Odesláno 8. červenec 2003 V hypermarketech to koupit jde, vetsinou je na ty krabicce spousta typu aut, do kterych to jde, ale neveril bych tomu, proto se tady mozna hloupe ptam. Koukal jsem se jakou tam mam nadobku a nasel jsem tam oznaceni C180. Na www.filtrauto.com jsem ho skutecne nasel. Dela to nejakej Purflux a u nas to stoji okolo 250 voci. Ale protoze delam blizko AV Car v Praze na Dejvicke, tak se tam odpoledne stavim a zeptam se. Uvidim, pokud to nebude vyrazne drazsi, tak bych radsi nakoupil tam. Diky vsem za rady. Jsem rad ze se najdou lidi, kteri poradi, i kdyz pro ne muze byt dana otazka k smichu... A ze takovi jsou tady vsichni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 8. červenec 2003 Sdílet Odesláno 8. červenec 2003 Jo, je to podle nádobky. Pro zlost Pažouti dávali do každého typu auta několik různých nádobek (systémů), takže je třeba vědět, co v tom autě mám... Ohledně dílů obecně, když něco potřebuju, vždy se podívám nejdřív do toho katalogu orig. dílů na CD, a ceníku. Přijde mi totiž, že u Pažoutů ceny určovali z věštecké koule - u něčeho jsou nesmyslně vysoké, a u něčeho jiného se naopak vyplatí vzít originál. Pokud děláš v Dejvicích, celkem slušně zásobená prodejna je \"Auto Filter&Brake Centrum\", na Patočkově ul., kousek nad tunelem. Maj převážně sortiment Fram, bohužel nemaj ceník na webu, ale je tam aspoň telefon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stefan Odesláno 8. červenec 2003 Sdílet Odesláno 8. červenec 2003 Petr605 neni to tak hrozný všichni se nesmějou jsou tady i rozumný lidi s tím filtrem jeto těžký oni ty nadopky dávali do ruznejch aut švarovi se podělalata ruční pumpička u fordu nafty a celej ten bazmek jsme sehnali na vrakáči u citroena proto mě napadla ta nádopka je dobré se zeptat Oddieho našeho děda vševěda jak řiká Hics Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 8. červenec 2003 Autor Sdílet Odesláno 8. červenec 2003 Jeeezkovy voci!!! Ted to po sobe ctu a vono to vypada uplne obracene, nez jsem to myslel. Myslel jsem, ze tady jsou prave vsichni v pohode!! Jsem to ale kuba . Doufam, ze mne vsichni prominou. Tolik informaci jako tady bych asi shanel jinde tezko. Je to tady proste dobry! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 8. červenec 2003 Sdílet Odesláno 8. červenec 2003 Prejmenuj se na Kuba605.:D:D. Jinak, ja kupoval palivovy filtr na 205 a vysel na cca 80 Kc - ale je lepsi pred kram vazne prijet s autem;) [Editován dne 8/7/03 vix] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kik Odesláno 8. červenec 2003 Sdílet Odesláno 8. červenec 2003 Přesně jak praví VIX, do prodejny i s autem jinak nekoupíš nic - viz moje problémy s přiblblým vejfuckem ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 8. červenec 2003 Sdílet Odesláno 8. červenec 2003 Doporucuju filtry Purflux, jsou kvalitni a dava je tam Peugeot jako originalni ND. Ja ho mam konkretne z Benexu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 8. červenec 2003 Sdílet Odesláno 8. červenec 2003 Je to trochu off topic, ale kdyz vidim, jak tu furt Dydzej kejchá, tak si chlape uple? ten pylovej filt třeba z naftovejch. Budeš jich potřebovat tušim tak 5-8, ale zbavýš se rýmy. Po zkušenostech se SARSem nevěřim tomu, že se ta tvoje hepčíkárna nedá přenýst skrze diskuzní stránky. Sakra... hepčík!...hepčík!... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Tomáš1 Odesláno 9. červenec 2003 Sdílet Odesláno 9. červenec 2003 áááááááááá taky moje troška informací. Mám sice benzíňáka ale filtry dělají hodně. Já jsem kupoval u Štangla Champion(benzím a vzduch a je to v pohodě. Purflux je známý a určitě bude také kvalitní(kde jsem to těch filtrech četl.....) ...hepčí.....hepčí co to je??? Nemáš-li pylový fitr jako kdyby jsi nebyl. :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 9. červenec 2003 Autor Sdílet Odesláno 9. červenec 2003 Dneska jdu pro filtr do AVCAR Peugeot do Veleslavinske. Maji ho tam za 253,- Kc (Purflux). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 10. červenec 2003 Autor Sdílet Odesláno 10. červenec 2003 Koupil jsem filtr, trochu se koukal, jak to vymenit a pritom jsem si hral s dratama, co vedou do te nadobky. Pak jsem musel narychlo nekam jet a ejhle: zacala mi problikavat zajimava kontrolka. Zkusil jsem ji nakreslit, snad se povede ji tady ukazat. Domnivam se, ze jde o varovani, ze je v nafte voda, je to spravne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 10. červenec 2003 Autor Sdílet Odesláno 10. červenec 2003 Tak se to nepovedlo, napsalo to nejaky chybovy hlasky. Zkusim tu kontrolku popsat: vypada to jako symbol nadobky s filtrem asi do tretiny zacernena Ufff, to byla fuska to popsat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 10. červenec 2003 Sdílet Odesláno 10. červenec 2003 Pravdu díš. Měla by bejt žlutá a symbol naznačuje jakousi hladinu v nádobce. Je to bordel ve filtru. Mimochodem, tahle signalizace je dost vrtošivá a dost často si ukazuje co chce. Já pro jistotu odpustím z filtru naftu pokaždý, když se rosvítí, ale nevěřím, že je v naftě tolik bordelu, páč se to stává tak 1-2 na nádrž a to tankuju jen u OMW nebo u Aralu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 10. červenec 2003 Autor Sdílet Odesláno 10. červenec 2003 Takze diky za potvrzeni me domnenky. Je to varovna kontrolka - zluta. Zitra se snad dostanu k vymene filtru a uvidim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 10. červenec 2003 Sdílet Odesláno 10. červenec 2003 Hepcii - asi upravim podpis, neb pylova sezona pro mne pomalu ale jiste konci Nicmene jsem vazne premyslel o tom, ze bych si tam pylovej filtr dobastlil. Uz proto, ze mi casto z pruduchu vylitne nejakej sajrajt. Seriove ho maji az 605 od 1993+. Koukal jsem, ze se delaj na skodovky 2 typy - jeden co nesmi zmoknout atd, nebot pak silne omezuje pruchodnost vzduchu skrze nej, a druhy, ktery je za vsech okolnosti OK. Zivotnost 30000km. Rozdil v cene je 100% (cca. 500Kc za ten lepsi). Musim v prvni rade okouknout, jak by se tam dal upevnit, aby to fungovalo jak ma. Petr605 - mas ve vybave pylovy filtr? Tomas1 - pravdu dis, kejchani v zatackach a pri jizde v kolone muze snadno zpusobit, ze nebudu Co se tyka te kontrolky - Hicsi, to neni zadny sajrajt v nafte, ale voda ci jina tekutejsi latka tezsi nez nafta zadrzena na dne nadobky s palivovym filtrem. C180 tam ma takovy plovak, ktery je nadlehcovan archimedovym zakonem a na druhem konci funguje jako spinac toho signalu na pristrojovku. Ze se ti rozsvecuje je bud pritomnosti 1-2 cm vody u dna nadobky filtru, nebo nejakym vice nez dobrym kontaktem na snimaci, konektorech nebo dratech. Mne osobne funguje dobre, jen ma utrzeny ty vyvody z nej... [Editován dne 10/7/03 Dydzej] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 11. červenec 2003 Autor Sdílet Odesláno 11. červenec 2003 Dydzej: Pylovej filtr? Mne pripada, ze tam nemam zadnej . Ted v lete musim utirat pristrojovku jednou za tejden, co tam je sajrajtu. Vypada to, ze nabiram veskery svinstvo z vejfuku aut prede mnou. Proto hodne predjizdim. Kde by ten filtr mel byt, treba by ho stacilo vymenit. Nekde u motoru vetraku u nohou spolujezdce? K te kontrolce. Docela bych tomu veril, protoze ted tankuju naftu z vlastnich zdroju, tak nemam zaruku kvality. Ale neberte to za 14 korun/litr... BTW, az vymenim ten filtr, musim asi napumpovat tim cudlickem, co je nanvrchu te nadobky, co? Jinak jeste jedna perlicka na zaver. Dneska cestou do prace, jsem zjistil, ze uz mi funguje osvetleni kabiny po otevreni dveri. Nevim, co si o tom mam myslet, jestli to nekde hrklo a spojilo se to... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.