VojtouNerCZ Odesláno 24. prosinec 2022 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2022 (upraveno) Ahoj. Tak se vezu na odtahovce a aspoň jsem si najel chyby. Auto začalo cukat, nereagovalo na plyn. Píplo nízký tlak oleje a zdechlo. Houpou otáčky a občas chcípne. Ohledně oleje se v diag nic nepíše,plivlo to na mě jen za jízdy, než jsem to zdechl. A je ho dost, jsem skoro na maximu. Ale diag opět píše EGR a zapalování. Tohle vše jsem už x krát měnil, vydrží to rok a mám to znova Už mě to docela neba. Kabeláž jsem kontroloval x-krát a vše se jeví v pohodě. Dokázal by mě někdo navést, případně po svátcích někdo šikovný kdo by měl čas? Moje diag padne když se chci mrknout na live data. YouCut_20221224_181314917.mp4 Upraveno 24. prosinec 2022 uživatelem VojtouNerCZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Bazi Odesláno 24. prosinec 2022 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2022 Nevím, jestli jsem to tu nepsal. Más na motoru horní kryt? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VojtouNerCZ Odesláno 24. prosinec 2022 Autor Sdílet Odesláno 24. prosinec 2022 (upraveno) Aktuálně ne. Ale tyhle potíže byly i s krytem. Jako že by tam zas natekla voda... Možný to je, jednou se to stalo, to mě nenapadlo Ráno se na to vrhnu. Nicméně 150km jsem dojel v pohodě, 50km domů taky a až najednou to začalo. Hlavně mě dostal ten tlak oleje. To však stejně nevysvětluje, proč tohle auto ty zapalovací lišty doslova žere. Tohle je už pátá nebo šestá. Kryt tam není od poslední výměny Upraveno 24. prosinec 2022 uživatelem VojtouNerCZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Bazi Odesláno 24. prosinec 2022 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2022 (upraveno) Já tam ten kryt jeden čas neměl, a odešla mě zapalovací lišta. Mechanik říkal, že když tam ten kryt není, dostává se na zapalovací lištu voda, která stéká na motor, lišta oxiduje, a pak jsou velmi rychle problémy. Od té doby tam kryt mám, a problémy jsem neměl. Pravda, stará lišta byla zoxidovaná hodně. Tyhle motory jsou dle mě výborné, a dobrý mechanik by měl rychle přijít na závadu. Moc se tam nemá co pokazit. Ja ho mám už přes 10let, a jen kvůli spolehlivosti, variabilitě prostoru a levnému provozu jsem ho ještě nevyměnil. Upraveno 24. prosinec 2022 uživatelem Roman Bazi Charlie 1, Péťa a VojtouNerCZ ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VojtouNerCZ Odesláno 25. prosinec 2022 Autor Sdílet Odesláno 25. prosinec 2022 O tomhle problému vím, nicméně jak jsem psal. Teď tam kryt nebyl. Před rokem ještě jo a stejně mi mezitím odešlo 5 ramp. Jinak jsem ráno nastartoval, to stejný. Sundal jsem rampu, vyndal svíce. Ty vypadají fajn. Rampa taky nejeví známku poškození, voda nikde nebyla. Dal jsem tam rampu původní. A auto jede. Respektive aspoň na parkovišti, zatím jsem to neprojel. Ukáže až cesta na Moravu. Motor je to jednoduchý a spolehlivý, to ano. Ale zatím si tu na něm každý vylámal zuby (teď mluvím o okolí Kolína, dál jsem v servise nebyl).Auto stále škube, cuká, když pustím/přidám plyn. Verdikt zatím žádný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Bazi Odesláno 25. prosinec 2022 Sdílet Odesláno 25. prosinec 2022 (upraveno) Kdybych jako lajk měl nahlas přemýšlet, co by to mohlo způsobovat, tak snad některá z lambda sond, škrtící klapka, svíčky, zapalovací rampa a nebo vstřiky. Nic jiného mě nenapadá. Dobrý mechanik by to měl bez problémů odhalit. To, jak Ti odešlo pět ramp je divné. V rozpětí kolika kilometrů? Upraveno 25. prosinec 2022 uživatelem Roman Bazi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VojtouNerCZ Odesláno 25. prosinec 2022 Autor Sdílet Odesláno 25. prosinec 2022 (upraveno) Já takto jako laik taky přemýšlel. Takže - klapka nová, lambdy nové, egr, svíčky kolikrát zkušené značky, odtrhy... Ba se i zkoušelo moje díly dávat na jiné auto a tam jezdilo bez problémů. Vstřiky kontrola akorát pohledem. Upřímně se do toho nalilo tolik, že jeté vstřiky za 2k, kontrolu za 2 nebo nové za 5, radši koupím ty nové, ale nerad bych zas akorát vyhodil prachy. S autem mám najeto 100k. Sakum prdum rampa na +-20k. Jezdím jezdím, najednou to udělá takovou šílenou paseku a můžu měnit. Nová rampa pohoda, a po nějaké době zase kaput. Měnily se i rozvody, veškeré silenbloky atd, aby se vyloučilo škubání jako mechanický otřes. Naposled jsem je o tohle prosil v servise, kde mi dělali rozvody. Na nic nepřišli. Komprese motoru měřená dnes ráno v rozmezí 15-15.5 na válec, což je na takto vylítaný motor paráda. Samosebou kontrola kabeláže a konektorů. Tohle je můj dení chleba, jen ne ma autech,ale na manipulační technice. Upraveno 25. prosinec 2022 uživatelem VojtouNerCZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Bazi Odesláno 25. prosinec 2022 Sdílet Odesláno 25. prosinec 2022 (upraveno) Mě nové vstřiky stály něco málo přes 2000kč jeden. Já ty výměny pokus-omyl nemám moc rád. Asi mám dobrého mechanika. Když nějaké auto začne zlobit, on hned řekne, to je tohle a tohle. Asi má zkušenosti. Zatím jsem s ním neměl problémy. To on mi vzhledem ke stavu auta a k motoru doporučil je nechat dojet v rodině. Ale chápu, že když se neví, co to je, tak pokus omyl je jediné řešení. Bohužel, neporadím Ti. Ale aby rampa vydržela jen 20000km, to je málo. Není třeba problém v benzínu? Upraveno 25. prosinec 2022 uživatelem Roman Bazi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 25. prosinec 2022 Sdílet Odesláno 25. prosinec 2022 před 4 hodinami, VojtouNerCZ napsal: odtrhy... Nezkoušel jsi je zmenšit? Třeba o 0,2mm? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VojtouNerCZ Odesláno 25. prosinec 2022 Autor Sdílet Odesláno 25. prosinec 2022 (upraveno) Aktuálně mám 0.8, to je chod motoru nejlepší. Ale jinak jsme zkoušeli od 0.6 až 1.2. Takto vypadají aktuálně svíčky. Nechám si poradit, jestli je to OK nebo ne (podle mě chudá směs, ale netuším co se s tím dá u takovýhohle auta, co si to řídí samo, dělat) . Případně můžu zase zkusit přidat/ubrat. Nicméně jsem to takto z auta vytáhl po tom, ci včera vynechávaly válce Upraveno 25. prosinec 2022 uživatelem VojtouNerCZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VojtouNerCZ Odesláno 26. prosinec 2022 Autor Sdílet Odesláno 26. prosinec 2022 (upraveno) Ráno jsem chtěl vyjeta. Chvíli pohoda, pak se začalo prát a zdechlo. Už ani nechytne Upraveno 26. prosinec 2022 uživatelem VojtouNerCZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 26. prosinec 2022 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2022 @VojtouNerCZ Svíčky mají normální barvu. Ta chyba z posledního obrázku souvisí s tím, že jednotka nemá signál od čidla otáček motoru, proto nestartuješ. Stěžejní signál pro chod motoru, bez toho motor nemůže jet. VojtouNerCZ a Hafity ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VojtouNerCZ Odesláno 27. prosinec 2022 Autor Sdílet Odesláno 27. prosinec 2022 Už jsem byl poučen objednal jsem čidlo, až přijedu s prckem domů, vrhnu se na kabeláž a čidlo. Asi znovu projdu celý svazek. Bůhví, jestli tam něco není, když to nahodile hlásí zkratky na rampě a egru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Bazi Odesláno 27. prosinec 2022 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2022 No tak to jsem zvědav. Péťa a VojtouNerCZ ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VojtouNerCZ Odesláno 27. prosinec 2022 Autor Sdílet Odesláno 27. prosinec 2022 Já taky. Ale Lukášovi v tomhle věřím. Poslal jsem mu aktuální chyby, co to dělá!/nedělá a rovnou mě odkázal na čidlo kliky/svazek. Auto do nedávna jezdilo, nejspíš to bude jen nějaká blbost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 27. prosinec 2022 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2022 Az budes prochazet kabely, tak za ne musis primerene tahat, jinak na nic neprijdes. Kabel vyoxiduje uvnitr a pohledem to hned nezjistis. Pri tahani za kabel ho urves ve vyoxidovanym miste (vetsinou se prodre kabel v miste dotyku husiho krku). Jinak cidlo kliky by melo mit vedeny draty az do jednotky a nemelo by mit nikde spolecnej uzel kostry apod. Takze ostatni chyby s tim pravdepodobne nesouvisi. VojtouNerCZ ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VojtouNerCZ Odesláno 28. prosinec 2022 Autor Sdílet Odesláno 28. prosinec 2022 Většinou s kabelama různě kroutím a měřím měřákem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VojtouNerCZ Odesláno 29. prosinec 2022 Autor Sdílet Odesláno 29. prosinec 2022 (upraveno) Čidlo na sobě mělo pod vrstvou hnusu praskliny a bylo takový okousaný. Chytl na brnk. Po projetí zahlásilo auto esp/asr fault, tak uvidím co řekne dia MOV_0688.mp4 Upraveno 29. prosinec 2022 uživatelem VojtouNerCZ inoxing ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VojtouNerCZ Odesláno 9. leden 2023 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2023 Neustále svítila kontrolka motoru. Tak jsem se koukl a permanentně otevřený egr a je v trvalé chybě. Před rokem se měnil. Tak jsem s tím zajel do servisu, kde mi nabídli, že ho zase vymění. No, nezdá se mi to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VojtouNerCZ Odesláno 10. leden 2023 Autor Sdílet Odesláno 10. leden 2023 Našel jsem si nějaký schéma k egru, ale moc toho na netu není. Dokázal by mi někdo poslat něco, podle čeho si budu moct proměřit co má kam vést a co je případně ve zkratu? Z tohohle pořádně nepoznám, co je kostra, +, případně komunikace... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.