Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

307 2.0i egr, zapalování, nízký tlak oleje


VojtouNerCZ

Recommended Posts

Ahoj. Tak se vezu na odtahovce a aspoň jsem si najel chyby. Auto začalo cukat, nereagovalo na plyn. Píplo nízký tlak oleje a zdechlo. Houpou otáčky a občas chcípne. Ohledně oleje se v diag nic nepíše,plivlo to na mě jen za jízdy, než jsem to zdechl. A je ho dost, jsem skoro na maximu. Ale diag opět píše EGR a zapalování. Tohle vše jsem už x krát měnil, vydrží to rok a mám to znova 😕 Už mě to docela neba. Kabeláž jsem kontroloval x-krát a vše se jeví v pohodě. Dokázal by mě někdo navést, případně po svátcích někdo šikovný kdo by měl čas? Moje diag padne když se chci mrknout na live data. 

DSC_0651.JPG

DSC_0650.JPG

DSC_0649.JPG

DSC_0648.JPG

Upraveno uživatelem VojtouNerCZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • VojtouNerCZ changed the title to 307 2.0i egr, zapalování, nízký tlak oleje

Aktuálně ne. Ale tyhle potíže byly i s krytem. Jako že by tam zas natekla voda... Možný to je, jednou se to stalo, to mě nenapadlo 🤔 Ráno se na to vrhnu. Nicméně 150km jsem dojel v pohodě, 50km domů taky a až najednou to začalo. Hlavně mě dostal ten tlak oleje. 

To však stejně nevysvětluje, proč tohle auto ty zapalovací lišty doslova žere. Tohle je už pátá nebo šestá. Kryt tam není od poslední výměny 

 

Upraveno uživatelem VojtouNerCZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já tam ten kryt jeden čas neměl, a odešla mě zapalovací lišta. Mechanik říkal, že když tam ten kryt není, dostává se na zapalovací lištu voda,  která stéká na motor, lišta oxiduje, a pak jsou velmi rychle problémy. Od té doby tam kryt mám, a problémy jsem neměl. Pravda, stará lišta byla zoxidovaná hodně.

Tyhle motory jsou dle mě výborné, a dobrý mechanik by měl rychle přijít na závadu. Moc se tam nemá co pokazit.

Ja ho mám už přes 10let, a jen kvůli spolehlivosti, variabilitě prostoru a levnému provozu jsem ho ještě nevyměnil.

Upraveno uživatelem Roman Bazi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O tomhle problému vím, nicméně jak jsem psal. Teď tam kryt nebyl. Před rokem ještě jo a stejně mi mezitím odešlo 5 ramp. 
Jinak jsem ráno nastartoval, to stejný. Sundal jsem rampu, vyndal svíce. Ty vypadají fajn. Rampa taky nejeví známku poškození, voda nikde nebyla. Dal jsem tam rampu původní. A auto jede. Respektive aspoň na parkovišti, zatím jsem to neprojel. Ukáže až cesta na Moravu.
Motor je to jednoduchý a spolehlivý, to ano. Ale zatím si tu na něm každý vylámal zuby (teď mluvím o okolí Kolína, dál jsem v servise nebyl).Auto stále škube, cuká, když pustím/přidám plyn. Verdikt zatím žádný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdybych jako lajk měl nahlas přemýšlet, co by to mohlo způsobovat, tak snad některá z lambda sond, škrtící klapka, svíčky, zapalovací rampa a nebo vstřiky. Nic jiného mě nenapadá. Dobrý mechanik by to měl bez problémů odhalit.

To, jak Ti odešlo pět ramp je divné. V rozpětí kolika kilometrů?

Upraveno uživatelem Roman Bazi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já takto jako laik taky přemýšlel. Takže - klapka nová, lambdy nové, egr, svíčky kolikrát zkušené značky, odtrhy... Ba se i zkoušelo moje díly dávat na jiné auto a tam jezdilo bez problémů. Vstřiky kontrola akorát pohledem. Upřímně se do toho nalilo tolik, že jeté vstřiky za 2k, kontrolu za 2 nebo nové za 5, radši koupím ty nové, ale nerad bych zas akorát vyhodil prachy. S autem mám najeto 100k. Sakum prdum rampa na +-20k. Jezdím jezdím, najednou to udělá takovou šílenou paseku a můžu měnit. Nová rampa pohoda, a po nějaké době zase kaput. Měnily se i rozvody, veškeré silenbloky atd, aby se vyloučilo škubání jako mechanický otřes. Naposled jsem je o tohle prosil v servise, kde mi dělali rozvody. Na nic nepřišli. Komprese motoru měřená dnes ráno v rozmezí 15-15.5 na válec, což je na takto vylítaný motor paráda. Samosebou kontrola kabeláže a konektorů. Tohle je můj dení chleba, jen ne ma autech,ale na manipulační technice. 

Upraveno uživatelem VojtouNerCZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě nové vstřiky stály něco málo přes 2000kč jeden. Já ty výměny pokus-omyl nemám moc rád. Asi mám dobrého mechanika. Když nějaké auto začne zlobit, on hned řekne, to je tohle a tohle. Asi má zkušenosti. Zatím jsem s ním neměl problémy. To on mi vzhledem ke stavu auta a k motoru doporučil je nechat dojet v rodině.

Ale chápu, že když se neví, co to je, tak pokus omyl je jediné řešení.

Bohužel, neporadím Ti. Ale aby rampa vydržela jen 20000km, to je málo.

Není třeba problém v benzínu?

Upraveno uživatelem Roman Bazi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aktuálně mám 0.8, to je chod motoru nejlepší. Ale jinak jsme zkoušeli od 0.6 až 1.2. Takto vypadají aktuálně svíčky. Nechám si poradit, jestli je to OK nebo ne (podle mě chudá směs, ale netuším co se s tím dá u takovýhohle auta, co si to řídí samo, dělat) . Případně můžu zase zkusit přidat/ubrat. Nicméně jsem to takto z auta vytáhl po tom, ci včera vynechávaly válce 

DSC_0655.JPG

Upraveno uživatelem VojtouNerCZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Az budes prochazet kabely, tak za ne musis primerene tahat, jinak na nic neprijdes. Kabel vyoxiduje uvnitr a pohledem to hned nezjistis. Pri tahani za kabel ho urves ve vyoxidovanym miste (vetsinou se prodre kabel v miste dotyku husiho krku). 

Jinak cidlo kliky by melo mit vedeny draty az do jednotky a nemelo by mit nikde spolecnej uzel kostry apod. Takze ostatni chyby s tim pravdepodobne nesouvisi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...