Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Protektor na přední ose


Recommended Posts

Tak nevím, ale není náhodou zakázáno použití protektoru na přední ose? (minimálně se o tom přemýšlelo, ale jak to nakonec dopadlo fakt netuším).
Každopádně kvůli tomuhle převrácenýmu kamionu stojí a asi ještě dlouho stát bude půl Prahy

image.thumb.png.ef727f5cea94a5499cfefe33cefaa614.png

Upraveno uživatelem Medvěd
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Petr 3008

Zakázáno to není.  Na autobusy se protektory používají naprosto běžně. Důvod je jasný, peníze. A když to není zakázáno...notně se toho u firem využívá. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U DP to bylo jeden čas taky že na předek nová pneu a na zadek klidně protektor nebo zavařená pneu. Pak začali brát říkali tomu studené protektory říkali o nich taky že to je guma z patka do patky a ty začali dávat i na předky. Nevím jak je to teď protože spousta autobusů je ještě v záruce a je obutá do prvních gum z fabriky.  Ale osobně si myslím že u těch protektorů strašně záleží na zpracování a taky na kvalitě té kostry na kterou se to dává pokud je kostra bez defektu tak s tím nemám problém hlavně dneska už je ta technologie výroby protektorů jinde než bývala před 10-15-20 lety.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 19 minutami, Vena garážmistr napsal:

...... hlavně dneska už je ta technologie výroby protektorů jinde než bývala před 10-15-20 lety.

Tak to potom fakt netuším co se to furt válí na dálnicích v pruzích za černý kusy gum? 

A co to visí na fotce tomu tahači od předního kola? 

Skoro není týdne (přes léto) abych na dálnici nepotkal minimálně jeden stojící kamion s odloupnutou částí běhounu. Když se to přihodí na návěsu nebo zadní nápravě, je to mrzutý, ale většinou v klidu (pokud ten odlítlej běhoun netrefí jiný auto). Když se ale odlepí na přední nábě, je to hodně o umu řidiče a taky o štěstí. Běžný defekt většinou neuteče nahned, ale tady jsi na ráfku než bys řekl švec a proto jsem si myslel, že to je nějak ošetřený. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak jinak když píšu že technologie je jinde tak ano jsou firmy které umí perfektní protektory používají špičkové kostry ale je to o tom že takový protektor stojí třeba jen o 2-3 tisíce méně než nová pneu. A ty protektory vyráběné klasickou technologií a motané na kostry různé kvality nebo na kostry které jsou už podruhé nebo i potřetí v oběhu stojí polovinu nebo ještě méně z ceny nové pneu.  Tak to jsou ty co vidíš po silnicích. Další věcí je že dneska málokterý šofér udělá aspoň dvakrát týdně před výjezdovou kontrolu aby aspoň tu soupravu obešel a oklepal gumy jak jsou nafoukané. Pak se jezdí na podfouknutejch který se víc hřejou a pak se ten běhoun holt odpaří a guma řachne. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Petr 3008

Přesně jak píše Vašek, ty kostry se protektorují x krát a to je pak ten problém.  Jinak asi ten první protektor na dobré kostře žádný velký problém není, jezdí se na tom celkem normálně a ani si nepamatuju, že by to na těch autobusech nějak zlobilo.  Jeden čas byla u nás velká móda, nový autobus, který přišel z výroby se okamžitě přezouval na protektory a ty nové gumy se používaly na zájezdové autobusy. Teď už se od toho ustoupilo, takže se jezdí na nových do výměny, pak už ale protektor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...