Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Alu disky + výběr vozu 3008


Charlie 1

Recommended Posts

@Petr 3008 v tom to právě je. Pokud by to takhle udělal člověk sám tak paní záruka zaplesá a padá. Ale pokud to udělá člověk který má oprávnění k podnikání v tomto oboru tak se zárukou nic nestane. Protože je předpoklad že když má oprávnění k podnikání tak je odborně způsobilý navíc tuším že ARV má autorizaci k záručním opravám. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 27. 9. 2021 at 19:45, Petr 3008 napsal:

Bohužel to tak je, nejen u Peugeotu. A z Dacie se stává skutečně jedno z nejkvalitnějších aut. Dneska už se to trochu mění, ale dřív byla Dacia brána jako levné auto, které si kupoval ten kdo měl trochu hlouběji do kapsy. Jednou jsem poslouchal zajímavý rozhovor s nějakým managerem od Dacie a ten už tenkrát říkal, že právě proto, že k nim chodí zákazníci s těžce ušetřenými penězi, musí být to auto co se týká montáže velmi kvalitní. Že tihle zákazníci jim neodpustí vůbec nic a auto 10x prolezou než ho koupí... a když něco není v pořádku, tak jim tam ty peníze prostě nenechají,

Tak by se měli zákazníci chovat i u ostatních prodejců a oni výrobci by si to pak rozmysleli to takhle odfláknout

 

V 28. 9. 2021 at 22:51, Ajap napsal:

Ozzy, dovolil si použít Tvůj citát na úvod😀

 

A teď k mé myšlence - já to chápu, že to "ojebávají". Běžný zákazník to zaprvé nikdy neuvidí a i kdyby, tak to neocení. Antikorozní ochrana je obecně dobrá a mnohem lepší, než v dobách Š120, Felicia, atd. Běžný zákazník mění auto s modelovým cyklem (5-7 let) a i tam, kde je peněz míň (třeba v Česku, že) si většina lidí koupí nové auto po max. 10 letech. A jestli bude po těch 10, možná 15 letech rezavý podvozek... Stejně ještě bude to auto dalších 10 let jezdit (u někoho jiného, kdo už je úplně putna).

A je to právě že 1000Kč navíc na jednom autě. PSA bez Opelu prodala v "krizovém" roce 2020 přes 2 miliony aut. Kdyby všem stříkli spodky, tak je to stojí navíc 2 miliardy korun, o které si sníží zisk... Jestli teda loni v zisku byli.

A takhle je to se vším šetřením. Na jednu stranu je to otravné, nadáváme na nerozebiratelné neopravitelné věci, lepené spoje, hromada plastu všude, atd (já taky nadávám), ale kdyby se auta pořád dělala "poctivě", tak stojí minimálně 2x, možná 3-4x tolik. 

Já si radši s trochou nadávání 1x za těch 7 let koupím nové auto, než abych 20 let jezdil v "držáku". 😀

Samozřejmě každý jsme jinej a máme jiné priority - a úplně chápu třeba právě zmiňované zákazníky Dacie - ale ti holt nejsou "mainstream". A pro ně je tu právě Dacia, která nakonec šetří ještě víc, ale vzhledem k cílové skupině trochu jinde.

Ztráta by určitě nebyla kdyby si to mohl zákazník připlatit tak klidně dám 1000kč za nástřik přímo u výrobce a vím, že auto mám OK

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bylo by super zaškrtnout v konfigurátoru ,,nástřik spodku a dutin antikorozním prostředkem'' a určitě by to nebyl problém pro technologii výroby na lince, protože vrchní lak se taky stříká a musí nějakou dobu schnout :myslim

ale místo toho si můžeš vybrat 67 chujovin, z toho jich 49 dostaneš a zaplatíš ať je chceš nebo nechceš 🙈😉

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak situace:dodání nových 3008 8-12mesicu, s tím že Peugeot změní výbavu= nemůže auto vyrobit= zrušení smlouvy a můžete si auto koupit nebo objednat znovu ale o dost dražší.... 🤮

Pane to je přístup 👏 aby Peugeot nezaplatil, až bude odliv od značky a dostane na prdel od Hjonde a Kia

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...