Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Padá do nouzového režimu, 2,2 benzin, 120kw


martym16

Recommended Posts

prosím o radu:

P407 - padá do nouzového režimu opakovaně,

Chyby:
P1644 - nejde smazat
P1160
P1161


P1160, P1161 - škrtící klapky atd. jde to vymazat a jezdí to, pár set nebo tisíc km a spadne.
Servisak, řekl že bude problém se škrtící klapkou, kterou to při pádu taky hlásilo, ale chyba se dala mazat. takže ji vyměnili za starší vyzkoušenou, opět to spadlo. ale stabilně hlásí Chyba spínače omezovače rychlosti - zkrat na plus - ta nejde smazat jezdit s touhle chybou jde - možná to celé shazuje tohle.
Servisák, řekl, že souvisí s klapkou, ovšem klapka je vyměněná a spadlo to znovu, takže zkrat na omezovači???
Tempomat funguje

Z nouzaku to dostanu resetem přes baterku.

Co s tím?

díky moc

Upraveno uživatelem martym16
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spínač omezovače pád do nouzáku nedělá. Tuto chybu lze odstranit tím, že se překonfiguruje diagnostikou pouze na tempomat (bez omezovače) a rozpojí se dvoupinový konektor na kabelu ve skříňce s pojistkami. Jakou diagnostikou to zjišťuje?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud se ozve někdo, kdo těmhle věcem hoví, tak ti s velkou pravděpodobností napíšou, že to chce ORIGINÁLNÍ diagnostiku.... Delphi je univerzálka se všemi negativy s univerzálností spojené....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se týče kódování, tak to půjde jedině originálem a to vyčtení celkem zvládá i ten Wurth/Delphi, ale lepší je na PSA original XSevo. Pokud tě zlobí spínač liméru a nechceš to řešit, tak to odkóduj na pouze tempomat, jak radí kolega a je o starost míň. Problém s klapkou bude asi problém v drátech- po těch letech žádná vyjímka (motorovej svazek).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

takže stále jezdím, minulý týden stalo se mi, že vyskočil trojuhelnik a spadlo to no nouzáku, zvedly se otáčky volnoběhu na 1100ot. a nešlo jet víc jak 2000ot. dříve jsem si zapojil CarScanner a chyby vymazal a jel dál.

ted´jsem ale jen vypnul zapalování. znovu nastartoval a jel dál i když mi svítil trojuhelnik nouzaku, tahalo to normálně.

další den - chyby jsem nemazal, trojuhelnik tam nebyl a jelo to normálně.

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Má někdo zkušenost s touto chybou? Svítí kontrolka motoru a hláška depollution system faulty.

https://www.troublecodes.net/pcodes/p0170/?fbclid=IwAR1Vdqm_ADhaPhKLz_X82IoF-4bGVUWEnUkI4m3avlESl_laKybEqKSwbms
 

Motor se mi při rozjezdu občas přidusí a nechce jet, po dvou sekundách se chytne a jede. V otáčkách to jede taky normálně. Na volnoběh to občas padne pod 800ot/min, ale elektronika to zatím srovnává. Svíčky a  rozvody včetně časovacího kola nové.

Upraveno uživatelem MildaMPS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Zdravim ve spolek. Tak mi to pred par dny zaclo na P407 2,2i take hlasit P0170 Regulace bohatosti směsi. 

Charakteristické vlastnosti: 
Původní . Místní
Stav . Přerušovaná
Charakteristika závady. Koherence
1. Seznam přidružených proměnných veličin
Otáčky motoru 2459 ot/min
Teplota chladicí kapaliny motoru 83 °C
Rychlost vozidla 67 Km/h 
Tlak v sacím potrubí 260 mbar
Stav regulace bohatosti Uzavřená smyčka

2. Seznam přidružených proměnných veličin
Otáčky motoru 2222 ot/min
Teplota chladicí kapaliny motoru 84 °C
Rychlost vozidla 61 Km/h
Tlak v sacím potrubí 630 mbar
Stav regulace bohatosti Uzavřená smyčka

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tak sem prehodil svicky a po nedohledani palivoveho filtru a vymazu zavady po par dnech to stejne. Faktem je, ze pri urcitych otackach auto zaclo cukat, pri pusteni plynu a znovu seslapnuti byl znatelny zaskub. To predtim nedelalo. Nekdy bylo takovy "zdechlejsi" a jindy jak "raketa" 😀. Po par hodinach poskakovani okolo motoru jsem rozebral tu jednotku vedle motoru, kde jsou zapichany pojistky. Pod ni je dalsi sada pojistek 35-80A. Po vytazeni jsem se docela zdesil jak jsou ty pojistky zoxidovany (stribro - takovy nahnedly povlak) a cerny tecky v bodu styku s konektorem. Faktem je, ze ty leta ty pojistky sedeli na stejnem miste a ten oxid stribra se tam proste udela. Tak jsem je postupne vytahal a kontakty pojistek promnul v prstech az zmizela ta zoxidovana hned a zustalo "ciste leskle" stribro. To sem opravdu lehce silikonouvou vazelinou pro elektroniku mazl a asi cca 5x zasunul a vysunul v konektorovem ulozeni. Tim se "ocisti" konektory, kam se normalne nejde dostat. Pojistku jsem pak ve finale otocil o stoosmdesat stupnu, aby si udelala novou "drahu". Proste mimo opaleni - zcernale body. Zatim klid ... 😏 To by mohlo vysvetlovat ty "zahadne" problemy ruznych aut. Proste se tam udela oxidaci studenak a pokud nema dane zarizeni prislusne napeti a proud, tak to zacne cele "blbnout" ...

Upraveno uživatelem Georgew
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...