martym16 0 Posted February 9 Share Posted February 9 (edited) prosím o radu: P407 - padá do nouzového režimu opakovaně, Chyby: P1644 - nejde smazat P1160 P1161 P1160, P1161 - škrtící klapky atd. jde to vymazat a jezdí to, pár set nebo tisíc km a spadne. Servisak, řekl že bude problém se škrtící klapkou, kterou to při pádu taky hlásilo, ale chyba se dala mazat. takže ji vyměnili za starší vyzkoušenou, opět to spadlo. ale stabilně hlásí Chyba spínače omezovače rychlosti - zkrat na plus - ta nejde smazat jezdit s touhle chybou jde - možná to celé shazuje tohle. Servisák, řekl, že souvisí s klapkou, ovšem klapka je vyměněná a spadlo to znovu, takže zkrat na omezovači??? Tempomat funguje Z nouzaku to dostanu resetem přes baterku. Co s tím? díky moc Edited February 9 by martym16 Quote Link to post Share on other sites
HonzaZ 629 Posted February 9 Share Posted February 9 Spínač omezovače pád do nouzáku nedělá. Tuto chybu lze odstranit tím, že se překonfiguruje diagnostikou pouze na tempomat (bez omezovače) a rozpojí se dvoupinový konektor na kabelu ve skříňce s pojistkami. Jakou diagnostikou to zjišťuje? Quote Link to post Share on other sites
martym16 0 Posted February 10 Author Share Posted February 10 aktuálně jezdim, motor zatím jde plynule, ale chyby stále ukazuje : P1644 P1607 Diagnostiku zjistim. Umí to tady někdo vyladit? díky Quote Link to post Share on other sites
martym16 0 Posted February 12 Author Share Posted February 12 Diagnostika Delphi DS Car Mám taky na mobil CarScanner a ten čte stejné chyby.... Co s tím? Quote Link to post Share on other sites
Hafity 1,982 Posted February 12 Share Posted February 12 Pokud se ozve někdo, kdo těmhle věcem hoví, tak ti s velkou pravděpodobností napíšou, že to chce ORIGINÁLNÍ diagnostiku.... Delphi je univerzálka se všemi negativy s univerzálností spojené.... Quote Link to post Share on other sites
inoxing 486 Posted February 12 Share Posted February 12 Co se týče kódování, tak to půjde jedině originálem a to vyčtení celkem zvládá i ten Wurth/Delphi, ale lepší je na PSA original XSevo. Pokud tě zlobí spínač liméru a nechceš to řešit, tak to odkóduj na pouze tempomat, jak radí kolega a je o starost míň. Problém s klapkou bude asi problém v drátech- po těch letech žádná vyjímka (motorovej svazek). Quote Link to post Share on other sites
martym16 0 Posted Monday at 08:45 AM Author Share Posted Monday at 08:45 AM takže stále jezdím, minulý týden stalo se mi, že vyskočil trojuhelnik a spadlo to no nouzáku, zvedly se otáčky volnoběhu na 1100ot. a nešlo jet víc jak 2000ot. dříve jsem si zapojil CarScanner a chyby vymazal a jel dál. ted´jsem ale jen vypnul zapalování. znovu nastartoval a jel dál i když mi svítil trojuhelnik nouzaku, tahalo to normálně. další den - chyby jsem nemazal, trojuhelnik tam nebyl a jelo to normálně. Quote Link to post Share on other sites
MildaMPS 0 Posted yesterday at 05:14 PM Share Posted yesterday at 05:14 PM (edited) Má někdo zkušenost s touto chybou? Svítí kontrolka motoru a hláška depollution system faulty.https://www.troublecodes.net/pcodes/p0170/?fbclid=IwAR1Vdqm_ADhaPhKLz_X82IoF-4bGVUWEnUkI4m3avlESl_laKybEqKSwbms Motor se mi při rozjezdu občas přidusí a nechce jet, po dvou sekundách se chytne a jede. V otáčkách to jede taky normálně. Na volnoběh to občas padne pod 800ot/min, ale elektronika to zatím srovnává. Svíčky a rozvody včetně časovacího kola nové. Edited yesterday at 06:14 PM by MildaMPS Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.