Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 106 šílená ztráta výkonu


orxand

Recommended Posts

Zdravím mám problém s pegotem. Mám 1.1 44kw to auto nikdy nejelo to říkám na rovinu pro lidi co si z toho budou dělat srandu, ale něco se stalo a to auto ted jede jako když za sebou táhnu další auto. Byl jsem s tím u mechanika ted mi vyměnil kabeláž od svíček vyčistil klapku sání a vzduchový filtr a měnil palivový filtr, ale to auto jede furt stejně.
Známý mi říkal at vyměním Snímač tlaku sacího potrubí a já bych ho vyměnil, ale nevím kde ho najdu. Dneska jsme asi hodinu čuměl pod kapotu a fakt jsem nic nenašel tak kdyby někdo věděl a poradil nejlíp i s vyfocenou kapotou a zakroužkoval kde to je budu moc rád :D
A kdyby někoho napadlo čím by to mohlo ještě být ocením každou radu. Dle mě by to mohla být i lambda na diagnostice se sice tváří že vpohodě, ale po odpojení lambdy tak to auto jede furt stejně na hov.. + měl jsem problém s emisema a i po výměně celého výfuku s katalyzátorem tak ten problém byl furt stejný a udělal jsem to tak tak. Tak proto bych i vyměnil lambdu.
Za rady moc děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě dodám mechanik mi říkal tak to jedině zapalovací cívka. A někde jsem tu i na foru našel že týpek vyměnil zapalovací cívku a zmizelo mu cukání auta než se ohřálo což mě taky cuká. Ale to auto tohle dělalo od samého začátku a jezdilo v pohodě. Potom co se ohřálo už to necukalo. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Mám takový pocit, že snímač tlaku sacího potrubí ten motor ani nemá.

Vzduchový filtr ti čistil.. a zkontroloval jestli jsou trubky před filtrm průchozí?

Tlak benzínu  - jestli čerpadlo podává dobře. Případně podtlak v nádrži - když otevřeš po jízdě víčko od nádrže pšoukne to - dosaje to vzduch (nemělo by to dělat)?

Nepřibržďuje ti to?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...