pajulek8 Odesláno 22. květen 2019 Sdílet Odesláno 22. květen 2019 Dobrý den pug 406 1.9 td rok 97 zdravim dneska jsem chtěl vyjet odjel jsem cca 300 metru a autu se nějak nechtělo pak se mi vypl motor a skočila mi kontrolka motoru tak jsem ho odstavil u krajnice atak... pak mě odtáhli domu.. nastartované vydrží ale po delším držení plynu zdechne.. a potom se dívám a z něčeho tohoto mi teče nafta... a chtěl bych poprosit o radu co tedka nebo co stim muže být. A hlavně se mi zdá ze tam chybí jedna hadička je to mozné? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 22. květen 2019 Sdílet Odesláno 22. květen 2019 zkus přitáhnout RUKOU tu plast matici, opravdu ti tam chybí hadička, ale ta nemá na chod motoru vliv prostě ti to v těch místech někde bere vzduch a proto to nejede jak má Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 22. květen 2019 Sdílet Odesláno 22. květen 2019 (upraveno) to by mal byt len vypustaci ventil naftoveho filtru ale ak netesni tak sa do filtru dostane vzduch a cerpadlo je bez paliva mas na nom skrutku tak ju utiahni mozno tam pretrhlo oring na tej skrutke tak ani utiahnutie nepomoze budes musiet vytocit a oring vymenit a naspet zatocit napumpovat balonik a natocit motor ta hadicka je tam na to zeked vypustas naftu z filtra aby ti to netieklo po motore a prevodovke najskor ti niekde po ceste upadla na zem Upraveno 22. květen 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 22. květen 2019 Sdílet Odesláno 22. květen 2019 řešíš to ve více vláknech? to je chytré tak čau Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 22. květen 2019 Sdílet Odesláno 22. květen 2019 (upraveno) Sloučeno. Ve věci NAFTY pokračuj zde. Vlakno se saharou nechn pro SAHARU Upraveno 22. květen 2019 uživatelem Radek Hurvajz Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 22. květen 2019 Sdílet Odesláno 22. květen 2019 (upraveno) k problemu s netesnym paliv filtrom ale pozeram ako je ten filter rieseny a nema dno takze spodok nadoby je pritoceny o platformu na ktorej je polozeny a tesni to oring a asi ten oring povolil lebo to tam mas cele mokre dookola ta skrutka co drzi filter o platformu je vo vnutri filtra na dne takze demontaz vicka a rovno vymenit palivovu vlozku obrazok viac napovie spodok filtra tusim je to preto tak riesene ze ta nafta sa ohrieva od komory termostatu taky predpotopny vymennik ,cize ohrev nafty este by to mohlo tiect tym bielim cuplikom(na druhej foto lepsie vidno) tipujem ze je to termostat co pusta naftu na ten spodok filtra do vymennika komory termostatu alebo este mozna cesta pri tej ocelovej skrutke zaslepke Upraveno 22. květen 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paprna Odesláno 22. květen 2019 Sdílet Odesláno 22. květen 2019 Já mám tento plastový filtr úplně zrušený, protože často to přisává vzduch a mám ho nahrazený klasických filtrem válečkem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 22. květen 2019 Sdílet Odesláno 22. květen 2019 (upraveno) Paprna - a v zime nemas problem ? neprimrzne ti nafta za jazdy? ked je vonka moc tuho? Upraveno 22. květen 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paprna Odesláno 23. květen 2019 Sdílet Odesláno 23. květen 2019 Já nevím, ale asi ne, normálně sem letos jezdil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.