povolny Odesláno 26. únor 2019 Sdílet Odesláno 26. únor 2019 Ahoj. Mám kamaráda, není členem fóra, tak se ptám za něj. V roce 2009 koupil nový Peugeot 207 s motorem 1.4 70kW benzín. Do vánoc 2018 jezdil celkem bez problémů, auto pravidelně servisoval. Po vánocích z ničeho nic ráno nenastartoval, startér jakoby točil naprázdno. Původně se myslelo, že je prasklý řemen, nicméně nakonec u nás v jednom servisu, co se specializuje na francouze (pro ústečáky u severní vrátnice Spolchemie) diagnostikovali vadnou kabeláž k řídící jednotce, kterou následně vyměnili a auto jezdilo. Nicméně od té doby hned ráno, po prvním startu se rozjede ventilátor chladiče na plný pecky a i potom, když zajíždí do garáže, tak pořád fouká, i po chcípnutí motoru cca 7 minut na plný pecky. Ze zoufalství jel kamarád minulý týden do autorizáku tady v ÚL, kde mu vyměnili těsnění pod ventily, kde to prý netěsnilo a to bylo důvodem nesmyslné aktivace ventilátoru. Nicméně odjel ze servisu a zase to fouká. Paradox je, že to včera vezl zpět do servisu jako reklamaci a zrovna po nastartování teplého motoru v servisu ventilátor nefoukal. Nyní to tam stojí a nikdo si s tím moc neví rady. Nemáte někdo nápad, co s tím dál? Lokalita Ústí nad Labem a okolí. Díky i za něj. JP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 26. únor 2019 Sdílet Odesláno 26. únor 2019 Tak to schládne, a fouká? Co diagnostika, hlásí chybu? Nemá náhodou zaplou klimu? Tehdy ventilátor fouká vždy - i když, pravda, na menší výkon. Že by to byla kombinace - zaplá klima a vadný regulátor? To by mě zajímalo, jak přišli na to těsnění pod hlavou a zda to musel zaplatit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 26. únor 2019 Sdílet Odesláno 26. únor 2019 Zaměřil bych se na čidlo teploty chladící kapaliny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 26. únor 2019 Sdílet Odesláno 26. únor 2019 nechal bych to na tom autorizáku, jinak těsněním pod ventily myslíš těsnění pod hlavou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
povolny Odesláno 26. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 26. únor 2019 (upraveno) Říkal těsnění pod ventily, ukázali mu i nějaký obrázek. JP Upraveno 26. únor 2019 uživatelem povolny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
povolny Odesláno 26. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 26. únor 2019 před 43 minutami, P607Olda napsal: Tak to schládne, a fouká? Co diagnostika, hlásí chybu? Nemá náhodou zaplou klimu? Tehdy ventilátor fouká vždy - i když, pravda, na menší výkon. Že by to byla kombinace - zaplá klima a vadný regulátor? To by mě zajímalo, jak přišli na to těsnění pod hlavou a zda to musel zaplatit. Po nastartování, ráno v mrazu to hned fouká naplno, při jízdě neví, není to slyšet, po dojetí zpět opět fouká a dofukuje ještě cca 7 minut po chcípnutí. Teplota chladící kapaliny se chová normálně, nejdřív nula, pak vyleze na cca 90 st. a tam se drží po dobu jízdy. Zaplou klimu nemá, to se ho prý ptali i v servisu. Tu výměnu těsnění zaplatil. Teď je to tam zpět s tím, že to tedy prý přetěsní. Teď mi říkal nově, že když to přetěsnili a odjel, tak to bylo ok. Ale druhý den ráno už zase foukání na plný kecky. JP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 26. únor 2019 Sdílet Odesláno 26. únor 2019 Řekl bych, že celkem správně přetěsnili víko ventilů, ale je potřeba taky zkontrolovat skříň sacího filtru, potrubí sání, všechny stahovací pásky, utěsnění víka a skříně sacího filtru, těsnost elektroventilu odsávání benzínových par, zaklapávací přípojku odsavače, taky uzávěr nalévacího víčka oleje. Problém je v maximálním tlaku vzduchu, neboli v přisávání falešného vzduchu. Taky je potřeba po opravě přeprogramovat sw. Ventilátor pochopitelně běží, protože to vykazuje chyby spalování, pravděpodobně P 2074 a taky asi P11AA což je maximální tlak nasávaného vzduchu a netěsnost sání. Taky se zeptej jestli se neměnil sací filtr nebo nedělalo něco v tom smyslu, může tam být nějaká prasklina kudy se tam falešný vzduch dostává. Dokud toto nebude ve stoprocentním stavu neměnit žádná čidla, je to zbytečné. Jinak v tom autorizáku určitě ví co dělají ale někdy se holt nechce všechno poctivě zkontrolovat, takže se potom jezdí pořád dokola na další opravy a platí se a platí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 27. únor 2019 Sdílet Odesláno 27. únor 2019 Sale: zajímavý popis, to bych nečekal, že je to takhle provázáno. Palec nahoru! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
povolny Odesláno 28. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 28. únor 2019 Sale měl pravdu. Nakonec přetesnili ještě něco kolem ventilů a už dva dny je pokoj. Nikdy bych neřekl, že to bude mít souvislost s ventilátorem. JP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 28. únor 2019 Sdílet Odesláno 28. únor 2019 Ten ventilátor jede, protože je to tak naprogramované. Auto se tím jistí, že při poruše motoru nedojde k jeho přehřátí. inoxing ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.