Miroslav - Zbiroh Odesláno 15. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2018 Zdravím všechny,potřebuji radu protože jsem dnes vyměnil celý celek s termostatem i čidlem teploty prostě celý ten celek,jinak to ani nejde na Peugeot 308 1,6 benzín a i jsem použil čistič systému pro vyčištění chladicího systému od bordelu, samozřejmě že jsem vše i odvzdušnil ale stejně to pořádně netopí a fouká vlažný vzduch a najednou i při jízdě když je teplota na 90 tak to na pár sekund klesne na 70 ale hned to jde zase na 90, tak mi prosím poraďte kde je problém a nebo jak jsem četl že je to topení v čudu protože má malý průtok ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 15. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2018 jojo, často bývá zanesený--přicpaný--radiátor v topení, pomůže jen výměna, nemá smysl ho čistit atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miroslav - Zbiroh Odesláno 15. prosinec 2018 Autor Sdílet Odesláno 15. prosinec 2018 No právě s toho radiátoru jsem měl strach a protože při minulém čištění mi šlo dolít jenom půlka a to tři litry tak jsem dnes vyměnil celý ten celek s termostatem a doufal jsem že to bude ok ale je to i po odvzdušnění vlažný vzduch, kolik cca stojí v servisu výměna toho radiátoru ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 15. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2018 (upraveno) to nevím, ale je tu asi v sekci 308 link o tom topení--výměně radiátoru, v těch původních radiátorech byly průchozí trubičky s malými vnitřními průmery a poměrně brzy se ucpávaly, nové radiátory mají údajně větší průměry trubiček (psali ti, co je už měnili) ten radiátor se dá poznat tak, že zahřeješ motor jízdou na cca 80-90 a pak zapneš ventilátor topení (samozřejmě ovládání topení nastaveno na MAX.), když půjde chvíli horký vzduch a hned nato bude vlažný, je to radiátorem... tady Upraveno 15. prosinec 2018 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miroslav - Zbiroh Odesláno 15. prosinec 2018 Autor Sdílet Odesláno 15. prosinec 2018 Ozzy 56 moc děkuji a určitě dám vědět až na to příjdu, tak zatím. ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KOSÍK Odesláno 22. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2018 Ahoj kucí. Měl jsem ten samý problém, vyndal jsem topení, proplachoval asi hodinu i s čističem na vodní kámen a namontoval zpět. Měsíc to jakž takž topilo ale s blížící zimou jsem koupil nový radiátor cca 1500kč a vyměnil. Na spodní hadici k chladiči jsem namontoval instalatérský výpušťák a prútokové sítko. Po ujetí 1km mi při venkovní teplotě 0, jde z výduchú vlažný vzduch a po 3km topí jako sentinel. Výměna je velmi jednoduchá, cca 2 hod, není potřeba skoro nic rozebírat, jen vyndat plast u pravé nohy šoféra, 1 šroubek a zacvakávátka. Jsi u radiátoru, vycvakneš trubky vyšroubuješ asi 6 malých šroubkú a opatrně radiátor vytáhneš. Zkontroluj dírou po radiátoru pohyb klapek a zase vše smontuj zpět. Dej novou antifreezi, já dávám G13,na internetu je 1l asi za 100kč. Když máš vše vypuštěno tak ti stačí 3l + 2l destilky. Odvzdušni na hadičce vlevo za baterkou a múžeš se těšit na příjemné rychlé teploučko. Ahoj KOSÍK z Ústí/Labem. pesastor, Hafity, Karel a 1 další ohodnotil 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikis Odesláno 2. leden 2019 Sdílet Odesláno 2. leden 2019 (upraveno) Chci se jen zeptat to odvzdušnění vlevo za baterkou má nějaká odvzdušňovák nebo se musí odpojit ta hadice a jak se k tomu dostat koukal jsem a přístup žádný je před tím spousta věcí? Díky za info Upraveno 2. leden 2019 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
donrom Odesláno 4. leden 2019 Sdílet Odesláno 4. leden 2019 Zda sa mi, ze tam je ventilek ako na kolesach. Mikis ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cashmere Odesláno 19. červenec 2019 Sdílet Odesláno 19. červenec 2019 kde si kupil ten radiator ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 20. červenec 2019 Sdílet Odesláno 20. červenec 2019 zkus prodejny náhradních dílů pro automobily , nebo jejich e-shopy Milan+ ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TommyC4 Odesláno 21. červenec 2019 Sdílet Odesláno 21. červenec 2019 Chlapci, jedine co pomoze Vasim radiatorom je pravidelna vymena chladiacej kvapaliny. Ak pride k problemu ze kuri vlazne/ba az vobec, jedine vymenit radiator+tesnenia ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 21. červenec 2019 Sdílet Odesláno 21. červenec 2019 to máš na 100% pravdu, ale když tu někdo napíše, že má auto 4 roky a radiátor je zacpaný, bude chyba u výrobce, ten už naštěstí dodává modernizované radiátory s větším průřezem lamel (trubiček) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TommyC4 Odesláno 21. červenec 2019 Sdílet Odesláno 21. červenec 2019 Ozzy, uz som videl aj 2r auta s upchatym radiatorom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kukajz Odesláno 11. srpen 2019 Sdílet Odesláno 11. srpen 2019 Tiež som menil radiator cca pred mesiacom. Výsledok uvidím až cez zimu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.