Jump to content
Miroslav - Zbiroh

Problém s topením

Recommended Posts

Zdravím všechny,potřebuji radu protože jsem dnes vyměnil celý celek s termostatem i čidlem teploty prostě celý ten celek,jinak to ani nejde na Peugeot 308 1,6 benzín a i jsem použil čistič systému pro vyčištění chladicího systému od bordelu, samozřejmě že jsem vše i odvzdušnil ale stejně to pořádně netopí a fouká vlažný vzduch a najednou i při jízdě když je teplota na 90 tak to na pár sekund klesne na 70 ale hned to jde zase na 90, tak mi prosím poraďte kde je problém a nebo jak jsem četl že je to topení v čudu protože má malý průtok ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No právě s toho radiátoru jsem měl strach a protože při minulém čištění mi šlo dolít jenom půlka a to tři litry tak jsem dnes vyměnil celý ten celek s termostatem a doufal jsem že to bude ok ale je to i po odvzdušnění vlažný vzduch, kolik cca stojí v servisu výměna toho radiátoru ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

to nevím, ale je tu asi v sekci 308 link o tom topení--výměně radiátoru, v těch původních radiátorech byly průchozí trubičky s malými vnitřními průmery a poměrně brzy se ucpávaly, nové radiátory mají údajně větší průměry trubiček (psali ti, co je už měnili)

ten radiátor se dá poznat tak, že zahřeješ motor jízdou na cca 80-90 a pak zapneš ventilátor topení (samozřejmě ovládání topení nastaveno na MAX.), když půjde chvíli horký vzduch a hned nato bude vlažný, je to radiátorem...

tady 

 

Edited by ozzy56

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj kucí. Měl jsem ten samý problém, vyndal jsem topení, proplachoval asi hodinu i s čističem na vodní kámen a namontoval zpět. Měsíc to jakž takž topilo ale s blížící zimou jsem koupil nový radiátor cca 1500kč a vyměnil. Na spodní hadici k chladiči jsem namontoval instalatérský výpušťák a prútokové sítko. Po ujetí 1km mi při venkovní teplotě 0, jde z výduchú vlažný vzduch a po 3km topí jako sentinel. Výměna je velmi jednoduchá, cca 2 hod, není potřeba skoro nic rozebírat, jen vyndat plast u pravé nohy šoféra, 1 šroubek a zacvakávátka. Jsi u radiátoru, vycvakneš trubky vyšroubuješ asi 6 malých šroubkú a opatrně radiátor vytáhneš. Zkontroluj dírou po radiátoru pohyb klapek a zase vše smontuj zpět. Dej novou antifreezi, já dávám G13,na internetu je 1l asi za 100kč. Když máš vše vypuštěno tak ti stačí 3l + 2l destilky. Odvzdušni na hadičce vlevo za baterkou a múžeš se těšit na příjemné rychlé teploučko. Ahoj KOSÍK z Ústí/Labem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chci se jen zeptat to odvzdušnění vlevo za baterkou má nějaká odvzdušňovák nebo se musí odpojit ta hadice a jak se k tomu dostat koukal jsem a přístup žádný je před tím spousta věcí?

Díky za info

Edited by Péťa
Necituj předchozí příspěvek

Share this post


Link to post
Share on other sites

to máš na 100% pravdu, ale když tu někdo napíše, že má auto 4 roky a radiátor je zacpaný, bude chyba u výrobce, ten už naštěstí dodává modernizované radiátory s větším průřezem lamel (trubiček) 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...