Jump to content
karcixxx

Peugeot 306 1.9 TD vada motora

Recommended Posts

Dobry den potrebujem surne pomoc 

Radil som zo 4 do 5ky a zrazu nechcelo zobrat rychlost.. bola 5ka zaradena ale absolutne nereagovalo a po chvilke auto zdochlo... od vtedy zvlastne/tupo bucha motor ... a aj ked ho nastartujem tak ma iny zvuk .. ine klepanie .. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 5 hodinami, David 106s16 napsal:

Tyhle motory to dělaly velice rády.

Teda motorů s ojnicí venku jsem viděl povícero, ale že by byl tenhle motor náchylnější bych teda netvrdil.... Hlavně ojnice ven = díra v bloku = louže oleje pod autem....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochu mimo dotaz , ale tím , že založíš tři stejný vlákna , to neurychlíš (když pominu to , že to odporuje pravidlům fóra ) , kluci se ti snaží poradit , i když v tomhle případě by to chtělo vidět , ale ty v tom akorát uděláš bordel .

Edited by jarokare

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 11 hodinami, karcixxx napsal:

Dobry den potrebujem surne pomoc 

Radil som zo 4 do 5ky a zrazu nechcelo zobrat rychlost.. bola 5ka zaradena ale absolutne nereagovalo a po chvilke auto zdochlo... od vtedy zvlastne/tupo bucha motor ... a aj ked ho nastartujem tak ma iny zvuk .. ine klepanie .. 

zkus to tak napsat jako dotaz do autoservisu--zaručuju ti, že toho technika jebne pepka

Edited by ozzy56

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 7 hodinami, pesastor napsal:

@David 106s16 On je dnes je April? Nevim jestlis videl nekdy motor kdy cloveku poda ojnicka ruku ALE v takovem pripade se motor hryzne a rozhodne nejde natocit😜    Proc ho chudaka desis? :myslim

Viděl jsem mockrát ojnici z bloku ven a byl jsem u toho, když avii vyletěla ojnice a přesto ještě na 3 válce dojela z Berlina domů. Bylo to sice před 25 lety, ale vidím to jako dneska. Ten šofér vymontoval zbytek ojnice, díru zaslepil plechem který přinýtoval ku bloku a to auto na ty 3 válce dojelo domů.Viděl jsem i tak natočit motor 1,9td v Peugeotu, jel na 3, pravda, takový kravál, že to trhalo uši.A když kolegovi ulítla ojnice na okruhu, protože se mu v zatáčce odlil olej, tak na vozík pak vyjel sám. Rozhodně není pravidlo, že se to MUSÍ seknout natvrdo. Ale samo, ty to víš nejlíp, takže užij si dnešní apríl.

A teď plynule dál, ku dotazu Hafityho.Ano, z těhle motorů lítaly ojnice ven celkem často. Kdysi, když jsem měl vrakáč, tak motor 1,9TD, starý komůrkový, byl nejlepší prodejní artikl. Dával jsem je po cca 20t a prodal jsem každý prakticky ještě než se to dovezlo z Anglie domů. A ještě dál v minulosti, ještě když jsem dělal u Peugeota, tak jsme tam měli pána, kterému ta ojnice vylítla dvakrát. Poprvé dostal motor zdarma a platil jenom práci (měl krátce po záruce), podruhé už platil vše. Ten fungl nový motor mu vydržel snad jen 20-30t km. A důvod těch ojnic ven? Možná to dělaly kousky karbonu, které se uvolnily ze sání a kdo někdy viděl motor z diesela i rozebraný, tak ví, že mezi hlavou a pístem není ani milimetr. Dle slov kluků ze servisu to byl ten důvod, ale nevím.

 

Edit:tady je videjko,  kde pak pán v popisu píše, že důvod hluku byla ojnice na 3 kusy. Pravda, 8 válců, tak to ještě jelo na 7 😀

 

 

Edited by David 106s16

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 9 hodinami, David 106s16 napsal:

Ten šofér vymontoval zbytek ojnice, díru zaslepil plechem který přinýtoval ku bloku a to auto na ty 3 válce dojelo domů.

I to by bylo možné, ovšem pokud ojnice nepřerušila hlavní olejový kanál....

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 23 hodinami, David 106s16 napsal:

Nejspíš ti ojnička vykoukla z bloku ven. Tyhle motory to dělaly velice rády. Může to být ale i něco jiného, jenom z takového popisu těžko diagnostikovat přesně

A nemoze to byt preskoceny rozvod ? Lebo prisli sme nato ze aj simering bol kaput a tlacilo mi olej na remen 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Může. Otázkou ale je, co znamená slovo "bouchá". Pro mě to znamená něco jako tlouct kladivem.

Na tomhle motoru když pořádně přeskočí řemen, tak to většinou zlomí vačku a kozlík a pak už tam nemá co bouchat. A když to skočí trochu, tak ventil udělá "esko",(ohne se do tvaru "S")a pak už to jen tak ťuká, pokud to vůbec jede.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A motor maže? Není třeba někde přidřený?Vačka či klika? Mě toto kdysi udělalo na dálnici, že jsem jel ze 4 na 5 a po chvílí mačkám plný plyn a ono nic, po nastartování divný klepot a bylo to chyceno na klice..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...