Jump to content

poradte pri vymene...P206 1.4i


Zeier
 Share

Recommended Posts

? oko neni pica oko vidi.

Sorry ale prepac naco sa do toho pustas ked nevies vysrobovat jednu maticu pripadne ak nemas kondenzator na cievke ani tu, teda dve skrutky co drzia cievku odpojit jej konektor a vytiahnut cievku strcit kluc potocit v protismere chodu hodinovych ruciciek a sviecky vytiahnut. potom nahodit nove sviecky zasrobovat ich zas opacne teda smere chodu hodinovych ruciciek mierne s citom dotiahnut /asi ti bude prd platne ked ti poviem dotahovaci moment ktory aj tak nik nepouziva/ a nahodit cievku ktoru opet pripevnis tyma istyma srobkama co aj bola. radsej zajdi niekde na kavu a auto si nechaj v servise lebo nieco nahodou mozes pokazit.

kurva ludia ja mam problemy s opravami za 30000sk a toto ma vie normalne rozhodit. asi som vadny alebo moc technicky rozmyslam alebo som normalny chlap?

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: TITANa

? oko neni pica oko vidi.

Sorry ale prepac naco sa do toho pustas ked nevies vysrobovat jednu maticu pripadne ak nemas kondenzator na cievke ani tu, teda dve skrutky co drzia cievku odpojit jej konektor a vytiahnut cievku strcit kluc potocit v protismere chodu hodinovych ruciciek a sviecky vytiahnut. potom nahodit nove sviecky zasrobovat ich zas opacne teda smere chodu hodinovych ruciciek mierne s citom dotiahnut /asi ti bude prd platne ked ti poviem dotahovaci moment ktory aj tak nik nepouziva/ a nahodit cievku ktoru opet pripevnis tyma istyma srobkama co aj bola. radsej zajdi niekde na kavu a auto si nechaj v servise lebo nieco nahodou mozes pokazit.

kurva ludia ja mam problemy s opravami za 30000sk a toto ma vie normalne rozhodit. asi som vadny alebo moc technicky rozmyslam alebo som normalny chlap?

:xvulNemusíš ho hned posílat do pi*e:xvul:xvul

Kdyby ses podrobněji podíval tak vidíš ,že je to začátečník,nováček tady se přišel slušně zeptat jak to má udělat -učený z nebe nespad:bojim.

Může to být klidně jeho první auto,prachy nechce srát do servisu:P na takové maličkosti.Třeba se to i naučí.

Že ty máš problémy s opravami za 30000 klacku to nikoho nezajímá a je to jenom tvoje chyba ,že je máš doufám ,že ti to stačí.:xvul

(Teď mě může zbytek ukamenovat ,že jsem se někoho zastal:()

Link to comment
Share on other sites

Ja som nikoho do pice neposlal.Dokonca som mu ako JEDINY Z VAS NAPISAL POSTUP A REAGOVAL NA JEHO OTAZKU.

TAKZE VAZENI PROSIM NEJEBTE NA MNA PICOVINY A KAMENUJTE SA SAMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VASE NARAZKY A ROZPITVAVANIE TO TU IBA ZAHLCUJE. TAKZE PROSIM KONCI DEBATA.

JASNE?!

Link to comment
Share on other sites

este si aj srandu zo mna rob!

v 206 mas motor TU3 a ten tak isto ako ostatne TU ma rovnako umiestnene sviecky. Riadiacu jednotku mas tak isto umiestnenu ako vsetky ostatne 206 s inym benzinovym motorom a to na pravej strane auta cize z pohladu na motor. priestor z predu je na lavej strane vyssie nad svetlometom. Sanie vzduchu azda rozoznas je to take cierne cudo do ktoreho ide potrubie od vzduch filtra. takze medzi tym sanim a vekom ventilov je cierne dalsie cudo kvadroveho tvaru do ktoreho ide bud cierny alebo sedy konektor. to cudo je cievka. pod tym cudom zvanym cievka su sviecky. Ak ma chces nasrat tak sa ti to dari pretoze za sebou mam asi 100 vymien toho posraneho cierneho cuda zvane cievka a tych poondatych sviecok. Ako to vravim dve skrutky co drzia cievku popripade jedna skrutka ktorou je kondenzator pripojeny na srubke co drzi cievku. Dam ti po holej uvidis len ma stvi :P:P:P

dobre ti radim ani sa do toho nepustaj pretoze mozes pokazit strasne vela veci ze ma ani nenapada ake vlastne mozes pokazit. paradoxsne som ti zas bohate poradil

nakopem ti budes vidiet uzaj sa do toho pusti. ja to mam spravene do 5min tak tebe to bude maximalne trvat 15minut.

:roker

Link to comment
Share on other sites

to s tím okem se říká i u nás. Obecně se TITANa tady s tím nepáře, to jsem už stihl poznat. Já znal jednoho takovýho zedníka - než ho jednou při vytočení trefilo....

Zeier - normálně se toho neboj, dávej si pozor na to, co jsi povolil a kde jsi co oddělal a neměl by být problém. Když budeš pak dávat nové svíčky, tak si zkontroluj vzdálenost elektrod a dej si pozor a? si je nenašroubuješ přes závit.

Link to comment
Share on other sites

Ted sem se chtel pustit do vymeny tech svicek, ale nemam zase ten klic kur.. a ve meste sem ho nikde nesehnal. Seru na to ted, jeste s tim pockam nez ho sezenu. ALE, pri odtahovani civky sem ukroutil jeden srub, byl fakt dost rezavy, ze nepomohl ani olej. Takze civka drzi jednim srubem a na druhem, ktereho zustalo tak 2 cm je jen narazena. Vadi to moc?

A jeste, abych oddelal civku pryc, musel jsem odpojit i NECO (nejaky privod) co vedlo od (asi) vstrikovani a od vzduchu a sbihalo se to a slo to do motoru shora. Ted me to tam nejde zaboha nasadit a neverim, ze to tam ma zustat jen tak navolno. Dival sem se dovnitr TOHO a je to tam docela zasrany bordelem. Co? Kde? Jak? Poradte prosim...

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: TITANa

Ja som nikoho do pice neposlal.Dokonca som mu ako JEDINY Z VAS NAPISAL POSTUP A REAGOVAL NA JEHO OTAZKU.

TAKZE VAZENI PROSIM NEJEBTE NA MNA PICOVINY A KAMENUJTE SA SAMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VASE NARAZKY A ROZPITVAVANIE TO TU IBA ZAHLCUJE. TAKZE PROSIM KONCI DEBATA.

JASNE?!

Super úroveň. Ani v cigánskej osade....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...