Jump to content
  • Aktuální cíle darů

Nejsilnější verze Pažoutů


martincihak

Recommended Posts

Ahoj, fandové a znalci, rád bych se zeptal, jaké nejsilnější motorizace se dají sehnat například u 306? Nebo něco tak do 80tis.kč?

Sám jsem spokojenym majitelem 306 1.6 65kw + LPG. Mám však pocit, že bych chtěl silnější stroj. Klidně i benzín, ale lépe s LPG. Zajímá mě hlavně spolehlivost a síla motoru.

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

google a 10 vterin hledani

Zážehové

 
  • 1,1 l, 44 kW, 60ps, 1994
  • 1,4 l, 44 kW, 75ps, 1993
  • 1,4 l, 55 kW, 75ps, 1994
  • 1,6 l, 65 kW, 88ps, 1993
  • 1,6 l, 72 kW, 8V, 1999 model Break (EHS/ES č. 1999/102A)
  • 1,8 l, 74 kW, 100ps, 1993
  • 1,8 l, 81 kW, 110ps, 16V 1999
  • 2,0 l, 98 kW, 121ps, 1994
  • 2,0 l 8V, 90 kW, 132ps, 1994, model XSi
  • 2,0 l 16V, 120 kW, 1994, model S16

Vznětové

  • 1,8 l, 43 kW, 58ps
  • 1,9 l, 47 kW, 68ps, 1993
  • 1,9 l, 51 kW, 69ps, 1997
  • 1,9 l, 66 kW, 90ps, 1993
  • 2,0 l, 66 kW, 90ps, 1999
Link to comment
Share on other sites

Jj, chtěl jsem spíše vlastní zkušenosti. Google je sice super, ale na praxi a osobní zkušenost to nemá...ale díky

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ten výpis z wikipedie je nepřesný.
1. jsem to zjištoval
2. 306tku vcelku znám

Nejsilnější 306tky byly s dvoulitry, základní jsou osmiventily:
Starý model: 89 kW, nový model: 97 kW

Vrcholem jsou modely S16 a GTI-6 (označení se liší i dle krajiny, kam se to vozilo) a byly to 16V.
Starý model: 112 kW (později 110 kW). Od roku 96 (i starý model) 120 kW s šestistupnovou převodovkou. 

Pokud jde o jiné modely, záleží, co požaduješ ohledně velikosti. 
106tka má silnější motory 1.6 8V s 74 KW a pak 16V (S16) s 87 kW - to jezdí dobře. ;) 
206tka nabízí nejsilnější dvoulitry (nepočítám novější 1.6 16V s 80 kW). Dvoulitry jsou označovány jako GTI (99 nebo 100 kW). Vrchol je model RC, který má 130 kW.
307 má jako běžnou benzinovou motorizaci dvoulitr 100 kW, ale i sem se dával 130 kW motor (v ČR jej nešlo jako nový vůz objednat). 
406tka taky může být silná a je velmi pohodlná. Aby to fakt jelo, pak třílitrový šestiválec se 140 nebo 152 kW, ta silnější je povedenější a papá méně. 
407čka bude asi už mimo cenový rozsah. Tam je 2.2 s nějakými 120 kW (nevím přesně) a nebo nejsilnější 2.7 HDi v automatu. 

Jinak pokud jde o HDička, nebudu počítat první dvoulitry s 66, 79 a 80 kW. Pak přichází v úvahu dvoulitr 16V se šestikvaltem a 100 kW (v modelech 307 a 407) a nebo 2.2 HDi 97 kW v 406. Svižnější je i 1.6 HDi 16V 80 kW (modely 206, 307, 407 - tady to moc nepojede). 

PS: Za 80 000 Kč si můžeš koupit i 205 GTI, nebo 309 GTI a nebo 405 Mi16 ;) Jenom ty auta ale sehnat. :D 

Link to comment
Share on other sites

Většina motorů, které vypisuju výše jsou pro 3dvéře. 

V kombíku toho moc na výběr nebude.
U 306 je to 97 kW (kombík je jen u nového modelu)
U 206 si silného kombíka nevybereš :myslim Snad krom 1.6 80 kW, to by mohlo jet. 
U 307 je to lepší - 100 kW (jak benzin tak nafta) - benzin má třeba člen Roman Bazi v LPG (viz sekce Naše káry). Těch 130 kW nevím, zda to bylo v Breaku/SW. Tento motor není tak častý.
U 406 lze i ten šestiválec sehnat v kombíku (člen Gronholmm)

Link to comment
Share on other sites

Omluva za tu 407, tu moc neznám. Navíc to auto se mi nelíbí, nikdy si ho nekoupím. :D

Ale je pravda, že tam je benzinová V6 s tuším 155 kW. Ale tazatel chce něco do 80 000 Kč, za tolik 407 asi ne. 

Vzhledem k cenovému stropu s chuti na silnější auto v kombíku, to nebude jednoduché. 306tka určitě půjde koupit (ale koncepčně staré). 406tka taky není špatná volba, ale najít nevylítaný kus není jednoduché (zase je to staré auto). Ale možná nejvhodnější motor sem bude 2.2, aby to tedy jelo. :myslim  V6 bude servisně dražší. Asi ideální volbu bych viděl na 307 s dvouliterem a 100 kW (nafta nebo benzin), jenom ten cenový limit bude dost na hraně. :( 

Link to comment
Share on other sites

Diky moc za typy...vím, že je 306 starší auto. Mám ho teď. A o 307 jsem se zde na fóru dočetl, že se ta auta moc nepovedla a že to snad i uznal Peugeot. Asi zkusím ještě šetřit a třebas bude i na ty silnější vozidla :) ještě jednou díky za názory

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

307 nepovažuji za tragédii. Starý model trpěl na páčky pod volantem, jinak si nic nevybavuji. Pocitově je na mě to auto tvrdé. 407 bude dražší na nějaký servis. 

Ono jde o to, co vlastně chceš, jak velké auto. Můžeš třeba vzít 807 s V6 ;) 

Link to comment
Share on other sites

Guest StibTo

407 za 80K aby to bylo co k čemu asi fakt neee .. Jinak jen doplním (protože 407 znám, líbí se mi a koupil jsem si ji :P ) motorizace :

benzin 1,8 92kw, 2,0 100kw, 2,2 116-120kw, 3,0 155kw (V6)

nafta 1,6 80kw, 2,0 100-120kw, 2,2 125kw, 2,7 150kw, 3,0 177kw (poslední 2 jsou V6)

Link to comment
Share on other sites

o 307mach se rikalo ze sou nepovedenz ale jen prvni modely. I kdyz je to otazka protoze u francouzu je to co kus to original. Znam lidi co na ni nedajk dopustit a znam  i ostani co diky nim nesnasej peugeoty. Pokud mas omezenej rozpocet klidne po ni mrkni daj se sehnat docela rozumne. NA 306 ku uz bych se aqsi vykaslal je tam moc problemu jako zadni naprava, nebo reznouci levej podbeh a td. Je fakt ze cenove by sis mohl dovolit jednu z tech poslednich modelu ale nejsem si jist zda to za to stoji. Nehlede na urovni bezpecnosti. Jinak problemy 307 jsou packy, pak obcas si auto dela co chce kvuli elektro instalaci, obcas problem se servem je elktricky, urco mrknout na pruziny velmi oblibena zalezistost. Ja ji mam  2 roky a jsem spokojen.

Link to comment
Share on other sites

před 8 hodinami, agresssor napsal:

o 307mach se rikalo ze sou nepovedenz ale jen prvni modely. I kdyz je to otazka protoze u francouzu je to co kus to original. Znam lidi co na ni nedajk dopustit a znam  i ostani co diky nim nesnasej peugeoty. Pokud mas omezenej rozpocet klidne po ni mrkni daj se sehnat docela rozumne. NA 306 ku uz bych se aqsi vykaslal je tam moc problemu jako zadni naprava, nebo reznouci levej podbeh a td. Je fakt ze cenove by sis mohl dovolit jednu z tech poslednich modelu ale nejsem si jist zda to za to stoji. Nehlede na urovni bezpecnosti. Jinak problemy 307 jsou packy, pak obcas si auto dela co chce kvuli elektro instalaci, obcas problem se servem je elktricky, urco mrknout na pruziny velmi oblibena zalezistost. Ja ji mam  2 roky a jsem spokojen.

Já ji mám 8 let (poslední sérii) a nedám na ni dopustit :papa

Link to comment
Share on other sites

2veverka. Ja mam 2005 100 kw HDi je fakt ze sem menil od turba po pruziny zadni tlumice apod apod. Kazdopadne musim rict ze to auto ma smrnc, a na to jaky je i docela velkej kufr. Jsem sni taky spokojenej. Jen par veci mi vadi ale vzhledem k tomu ze to sou opravdu malickosti to neresim.... 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...