Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

607 2.7 HDI 150Kw Chladicí soustava. Ztrácí se voda.


tomanino42

Recommended Posts

Chladicí soustava. Ztrácí se voda. Zdravím vás. Mám problém a nevím, jestli malý nebo velký. Od pondělí do čtvrtka jsem na dálnicích ČR a Rakouska najel 2500KM bez dolití vody do chladiče. V pátek večer sem jel Brno Praha tam a zpět celkem 400KM. Při cestě tam se mi na 150KM rozsvítila kontrolka chladiče s tím, že je zapotřebí doplnit vodu do soustavy. Tak jsem zajel na parkoviště otevřel nádržku na vodu a dolil destilku 1litr a pokračoval jsem v cestě do Prahy. Cestou zpět do Brna se mi na 120KM zase rozsvítila kontrolka chladiče tak jsem zastavil, otevřel nádržku a dolil zase tak 1litr destilky a pokračoval v jízdě bez dalších problémů. No a v sobotu po ujetí 150KM se scénař opakoval s tím, že jsem dolil asi 0,8litr a poté najel 250KM a zatím se nic nedolívalo.

 

Z těch najetých 3700KM byla teplota vody v pořádku a auto jelo a chovalo tak jako vždy.

Rychlost vozidla byla 140KM za 1hodinu a během jízd jsem zapínal a vypínal topení a taky vše v pořádku.

Při otevírání víčka nádržky na vodu bylo slyšet pouze krátké zasyčení a ručička teploty byla v prostředku budíku, takže taky vše jako předtím.

 

Tak se chci zeptat zda s tím někdo nemáte zkušenost nebo nevíte co by s tím mohlo být?

No a obavy mám z toho nejhoršího což je asi .........

 

Předem dík za všechny odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak máš tu už několik možností

Tvrdé hadice = jak kámen - tj. nejdou zmáčknout vůbec a není to závislé na teplotě.? Pak těsnění hlavy? Který je to rok?

Víčko nádobky.

Prasklou hadici

Prasklý obal terrmostatu

Zkusil bych ještě omrknout vodní pumpu.

U těch posledních bych hledal vodu pod autem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řešil jsem teď stejný problém. Chvílema byla v interiéru cítit nemrznoucí směs a každých cca 150km jsem musel dolít 1 litr. Problém byl v netěsnosti hadice nahoře na chladiči-originál spona byla uvolněná. Nahradil jsem ji klasickou stahovací sponou a únik přestal, hladina chladící kapaliny drží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Ahoj včera jsem se byl projet a po zastaveni se me hulilo z motoru. Otevrel sem kapotu a zjistil ze se ztraci voda a cele vzduchove sani a kolem olejového filtru byla nahazena voda. To znaci nejspis tesneni pod hlavou, nebo prasklou hlavu co? Tak ze problém s EGR je u me ted to nejmensi. Dokazete poradit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Voda bola okolo olejového filtra medzi hlavami? Mohol by to byť prasknutý obal termostatu, častý problém na 2.7. U mňa na voľnobehu nebolo vidieť žiadny únik vody, ale od cca 2500 otáčok začala cez prasklinu striekať voda.

Upraveno uživatelem K610
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 roky později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...