Sign in to follow this  
Followers 0
gogogo

tlaky

14 posts in this topic

zdravím

jezdím p 205 motor 1.4 55kw,tlaky ve válcích okolo 10 atmosfer nekterej i mín,na tento motor my to příjde nák málo,muže se semnou někdo podělit o zkušenosti,tabulkove se udává poměr kompr. 9,3:1,což mi moc neřekne

dekuji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

10 je dost málo, měl by mít 12 - 14, ale vzhledem k tomu, co mají tyhle auta najeto, to ani moc divné není. Neřešil bych to, stejně už je to jen na dojetí.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no já bych to řešit chtěl protože to nemá žádnou učinnost,pak to taky víc žere,ventily,pístní kroužky si udělám doma.

jinak to auto my musí vydržet aspon 5 let :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otázka je, jestli nebudou šišaté válce, pak už kroužky nepomohou. Ale když si to uděláš doma a baví tě to...

Share this post


Link to post
Share on other sites

tot otázka:myslim,má nejeto 94 tisíc pokud poctivých tak by mohly bejt ok třeba tam bude ještě mapa po výbrusu:).

Levnější možná časově,pro lidi co nemaj možnost se v tom pohrabat nebo je to nebavý,koupím jinej motor a bude to ještě větší krumpl,mě se ten muj líbý:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: citron1

levnější varianta je sehnat jinej motor

Asi tak nějak.

Je tedy fakt, že ten svůj původní motor znáš a koupit jiný motor je tak trochu skok do neznáma, pokud nemáš možnost ho vyzkošet, ale jstota není ani ta generálka... Ale pokud si to budeš dělat sám tak bych možná šel do té generálky i ze studijních důvodů.... :)

[upravil dne 17.1.07 MPavel]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

Pokud by měl 94 poctivých, tak se tu pravděpodobně ptát nebudeš :)

Může se stát i při 94tis. km. Máme mazdu 626 a ta začala žrát olej při 90tis. km. Ve 110tis km se dělala výměna zapečených kroužků. A počet km je opravdu skutečný, protože auto máme od nova. Jen motor dostal čoud taháním obytného přívěsu, tedy předpokládám, že od toho bylo způsobeno tak rychlé opotřebení motoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Má poctivých 94, ale už pokolikáté? Holt jak bazarník začne písničku o majitelce co s tím jezdila jenom v neděli na omšu a ve středu do obchodu, tak je něco špatně :)

Na tacháči ti schází 3 nebo 4 vepředu, ne? Stejně jako mně když jsem si auto kupoval. S tím jsem počítal. V sousední dědidě má chlápek 309 1.8 D na na tachecu už začíná číslicí 7, možná už bude mít i 8 a furt to lítá na původní motor a docela slušně.

Pokud se neztrácí olej, spotřeba a spolehlivost (starty) jsou na přijatelné úrovni, tak to vem v létě wapkou s vědomím že jsi toho udělal pro motor hodně ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asi tak, včera jsme přivezli z Hamburku M-B E 300D (jedna z posledních W124). Kastle už trochu opuchejřkovaná, ale žádná tragédie a spíš kosmetika, motor 1A a interiér jako novej, nikde odřeniny, sedačky neprosezený, neodřený, nepotrhaný. A auto má podle tachometru najeto 306 tisíc km. Startuje na drc, olej tlakuje, jak má...

Zkrátka pokud tomu autu někdo nedával kouř, tak v 94t km nemá důvod mít tak špatné tlaky. Buď se k tomu někdo choval jako dobytek (tahání přívěsů nepředpokládám), nebo to má nahrkáno podstatně víc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak počet odj.km mám 6 míst takže mi tam nic nezhází,je to dotažený z německa v německejch papírech byly dva majitelé chlapek a potom jeho dcera.Já netvrdím že to má poctivých 94 tis

ale pokud má?tot otázka.znicit motor na tolika km určitě nebude moc velkej problém

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.