Charlie 1 Odesláno 25. listopad 2016 Sdílet Odesláno 25. listopad 2016 Tak,tak základ je vždy od....a s nejslabším žebrákem chceš li motor dělo tak záplať a budeš ho mít....auta jsou všeobecně levná oproti letům před rokem cca 1994 vemte za kolik plátů byl favorit a za kolik je ted fabie....je otázka někdo za 1 plat někdo za 20 platu...je to průměrných platů, a ten průměr ma cca 30% lidi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
emato Odesláno 25. listopad 2016 Autor Sdílet Odesláno 25. listopad 2016 před 15 hodinami, radim.1008 napsal: Ano musíme, čím jezdíš teď? To jen tak mimo téma. Odesláno z mého E2303 pomocí Tapatalk v popisku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MATTESS00 Odesláno 25. listopad 2016 Sdílet Odesláno 25. listopad 2016 Jenže i ten základní žebrák a socka byl klasický čtyřválec, ne tří- nebo nedej Bože dvouválec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 25. listopad 2016 Sdílet Odesláno 25. listopad 2016 dvouválec 0.8 biturbo je na řadě tak do pěti let..., ber to sportovně--je víkend Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 25. listopad 2016 Sdílet Odesláno 25. listopad 2016 Dvou válec s turbem je třeba u Dacie dražší než základ čtyřválec atmosféra. Odesláno z mého E2303 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest minimaxa Odesláno 25. listopad 2016 Sdílet Odesláno 25. listopad 2016 (upraveno) Dvouválec u Dacie? 0,9 TCe je tříválec a je opravdu dražší než 1,0 SCe, bodejť by nebyl, když je výkonejší a dává se do vyšší výbavy Ostatně, 1,0 motor ma taky nová Octavia a dvouválec twinair 0,9 ma Fiat. Upraveno 25. listopad 2016 uživatelem minimaxa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 25. listopad 2016 Sdílet Odesláno 25. listopad 2016 No, tak v čem je 0,9ka dvouválec? Fiat? Tchán má Logana MCV s 1,2kou, to je čtyřválec, na jaře koupený má na něm asi 5000km a na syrový auto to jede docela slušně. Musíš vědět, co si kupuješ a co od toho čekáš. Odesláno z mého E2303 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest minimaxa Odesláno 25. listopad 2016 Sdílet Odesláno 25. listopad 2016 Jj, Fiat. 1,2 už u Dacie neobjednáš, byl nahrazen 1,0 Já si ja 0,9 nemůžu vůbec stežovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 26. listopad 2016 Sdílet Odesláno 26. listopad 2016 před 20 hodinami, ozzy56 napsal: dvouválec 0.8 biturbo je na řadě tak do pěti let..., ber to sportovně--je víkend Naštěstí ne, už se schyluje k soumraku downsizingu ... Ale spořivci by zajásali, objem 0,8, výkon 100+ kw, spotřeba 4 na 100, co na tom, že se motor nedožije konce zarucni doby .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 26. listopad 2016 Sdílet Odesláno 26. listopad 2016 taky doufám, že to snižování objemů skončí , podkladů k tomu rozhodnutí mají už dost, včetně úpravy předpisů o měření spotřeby prostě pořád platí, že objem ničím nenahradíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 27. listopad 2016 Sdílet Odesláno 27. listopad 2016 Zbytečně se dělá ohledně downsizingu moc humbuku, snad jediný problematický tříválec byl 1,2 HTP. Ovšem ne proto, že měl "málo" válců, ale proto, že měl konstrukční chyby. Každej "ví", že se dnešní motory sotva dožijí konec záruky, v praxi nikoho takového neznám... Z pohledu před 30-40 lety by byly 100+kW dvoulitry z přelomu tisíciletí taky "nechutný downsizing" a dnes jsou brané jako etalon proti 1,2 - 1,4l motorům... 1,6 diesely už jsou tu s náma dlouho a taky jsou v pohodě, před 30 lety měly podobný výkon atmosférické naftové třílitry. Každej extrém je špatnej, ale když se to udělá rozumně... Já s tříválci nemám osobně žádný problém, sice jsem nikdy žádný neměl, ale pamatuju si, že když jsem před lety jel právě s 1,2l HTP, tak mně překvapilo, jak byl ten motor na svůj objem svižnej a měl i příjemný zvuk. A to říkám, byť Škodovku nemusím. Kamarád měl kdysi 3 válec v Suzuki Swift a taky to jelo normálně, vydrželo to všechno a žralo to často pod 5l (starý swift měl asi 750kg). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 27. listopad 2016 Sdílet Odesláno 27. listopad 2016 1,2l HTP ve Fabii ma zvuk jak Ford GT40, jen nějak chybí 5 válců a 500 koní Ale jinak s 1,2l HTP jsem chvíli jezdil a je to svižný, jen ve volnoběhu je to nějak nepravidelný, ovšem ten zvuk se fakt nedá překousnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 27. listopad 2016 Sdílet Odesláno 27. listopad 2016 vzdyt motor od 1,2-2.0l stačí 90% populace na to jejich ježdění,zbytek si je ochoten zaplatit výkon a koupí si něco silnějšího.... spíš mě tady připadá že někteří by chtěli 2.0 za cenu 1.2 to bohužel není možné.... ten 2.0 by se mi taky libil,ale bohužel mi bude muset stačit 1.6,na 2.0 nebudou peníze...a jak píše Ajap 1.6 jsou s námi tady dlouho a na normální ježdění to stačí.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MATTESS00 Odesláno 27. listopad 2016 Sdílet Odesláno 27. listopad 2016 1,2HTP má taky krátkou špajzku, tak to auto je relativně živý. Ale jet s tím nad 100km/h, to je "radost". Ale třeba brát v potaz, že ta motorizace je primárně určená k městskému a příměstskému provozu. Ne k hltání kilometrů po dálnici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 27. listopad 2016 Sdílet Odesláno 27. listopad 2016 mám 1.2 HTP v Praktikovi a jede to do těch 160 v pohodě Jinak mám nově otestovaný puretech 1.2 82k a 180 to taky jede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Paulz Odesláno 28. listopad 2016 Sdílet Odesláno 28. listopad 2016 No já mám ve výkonnější verzi HTP 47kw kombi co ještě máme doma najetých 200 000 kilometrů a je fakt, že oproti výkonově podobným čtyřválcům to jede líp. Samozřejmě zvuk je trochu jiný. V nové 308 jsem jezdil se všema 1.2 Puretech a naprostá pohoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrinza Odesláno 7. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2016 Mám 308 SW, 06/2015, 1,2 l 130 k a přijde mi super. Zrychlení pěkné, člověk si na to rychle zvykne. Maximálka z německé dálnice 227 km/h, lehce z kopce, ale po rovině nějakých 207 -210 km/h v pohodě.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.