Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Motor 1.2 PureTech


emato

Recommended Posts

Tak,tak základ je vždy od....a s nejslabším žebrákem chceš li motor dělo tak záplať a budeš ho mít....auta jsou všeobecně levná oproti letům před rokem cca 1994 vemte za kolik plátů byl favorit a za kolik je ted fabie....je otázka někdo za 1 plat někdo za 20 platu...je to průměrných platů, a ten průměr ma cca 30% lidi?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dvouválec u Dacie? 0,9 TCe je tříválec a je opravdu dražší než  1,0 SCe, bodejť by nebyl, když je výkonejší a dává se do vyšší výbavy ;)

Ostatně, 1,0 motor ma taky nová Octavia a dvouválec twinair 0,9 ma Fiat.

Upraveno uživatelem minimaxa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, tak v čem je 0,9ka dvouválec? Fiat? Tchán má Logana MCV s 1,2kou, to je čtyřválec, na jaře koupený má na něm asi 5000km a na syrový auto to jede docela slušně. Musíš vědět, co si kupuješ a co od toho čekáš. :D

Odesláno z mého E2303 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 20 hodinami, ozzy56 napsal:

dvouválec 0.8 biturbo je na řadě tak do pěti let...:D, ber to sportovně--je víkend

Naštěstí ne, už se schyluje k soumraku downsizingu ... Ale spořivci by zajásali, objem 0,8, výkon 100+ kw, spotřeba 4 na 100, co na tom, že se motor nedožije konce zarucni doby ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zbytečně se dělá ohledně downsizingu moc humbuku, snad jediný problematický tříválec byl 1,2 HTP. Ovšem ne proto, že měl "málo" válců, ale proto, že měl konstrukční chyby. Každej "ví", že se dnešní motory sotva dožijí konec záruky, v praxi nikoho takového neznám... Z pohledu před 30-40 lety by byly 100+kW dvoulitry z přelomu tisíciletí taky "nechutný downsizing" a dnes jsou brané jako etalon proti 1,2 - 1,4l motorům... 1,6 diesely už jsou tu s náma dlouho a taky jsou v pohodě, před 30 lety měly podobný výkon atmosférické naftové třílitry. Každej extrém je špatnej, ale když se to udělá rozumně...
Já s tříválci nemám osobně žádný problém, sice jsem nikdy žádný neměl, ale pamatuju si, že když jsem před lety jel právě s 1,2l HTP, tak mně překvapilo, jak byl ten motor na svůj objem svižnej a měl i příjemný zvuk. A to říkám, byť Škodovku nemusím. Kamarád měl kdysi 3 válec v Suzuki Swift a taky to jelo normálně, vydrželo to všechno a žralo to často pod 5l (starý swift měl asi 750kg).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vzdyt motor od 1,2-2.0l stačí 90% populace na to jejich ježdění,zbytek si je ochoten zaplatit výkon a koupí si něco silnějšího....

spíš mě  tady připadá že někteří by chtěli 2.0 za cenu 1.2 to bohužel není možné....

ten 2.0 by se mi taky libil,ale bohužel mi bude muset stačit 1.6,na 2.0 nebudou peníze...a jak píše Ajap 1.6 jsou s námi tady dlouho a na normální ježdění to stačí....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já mám ve výkonnější verzi HTP 47kw kombi co ještě máme doma najetých 200 000 kilometrů a je fakt, že oproti výkonově podobným čtyřválcům to jede líp. Samozřejmě zvuk je trochu jiný. 

V nové 308 jsem jezdil se všema 1.2 Puretech a naprostá pohoda. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...